Gå til innhold

Magesmerter med en gang positiv test

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde i forrige svangerskap plutselig fosterdød i uke 11. hadde magesmerter og blødninger hele svangerskapet. Er nå gravid ca 6 uker, og har samme typer magesmerter og småblødninger. Hodet mitt sier at dette også blir dødt😢 

HCG stiger fortsatt. Noen lignende? Eller noen med magesmerter og blødninger som har fullgått svangerskap? 
hva gjør jeg nå? Ber om tidlig ultralyd? Klarer ikke å gå i mange uker til og plutselig få bekreftet at det ikke er liv..

Anonymkode: 3eb60...64b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hadde i forrige svangerskap plutselig fosterdød i uke 11. hadde magesmerter og blødninger hele svangerskapet. Er nå gravid ca 6 uker, og har samme typer magesmerter og småblødninger. Hodet mitt sier at dette også blir dødt😢 

HCG stiger fortsatt. Noen lignende? Eller noen med magesmerter og blødninger som har fullgått svangerskap? 
hva gjør jeg nå? Ber om tidlig ultralyd? Klarer ikke å gå i mange uker til og plutselig få bekreftet at det ikke er liv..

Anonymkode: 3eb60...64b

Ja be om tidlig ul og oppfølging med blodprøver på hcg.

Skrevet

Jeg fikk UL annenhver uke tom uke 13 etter MA uke 11 (oppdaget uke 13) i første svangerskap. Hadde den ordningen i begge påfølgende svangerskap. Snakk med fastlegen din! Tok to uker av gangen, det var mer enn nok… 

Hadde blødning som vanlig mens i andre svangerskap, men det var da en hormonell blødning og jeg var like gravid etterpå :) Gikk på progesteronstøtte, hadde lite progesteron. Fikk allikevel den blødningen. 

Anonymkode: b7e67...cca

• Liker 1
Skrevet

Hadde tre-fire plutselig blødninger med friskt blod kombinert med magesmerter siste svangerskap, smertene kom først, så blodet. Første trimester. Fant aldri ut hvor det kom fra, var på mange ultralyder dette svangerskapet (betalte selv) pga tidligere MA.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...