AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #21 Skrevet 25. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, jeg får ofte mye bedre pris og raskere handel med min nye finn-profil Gunnda(23) og et bilde av en tilfeldig pen modell fra nettet. Når gutta kommer for å levere meg penger for skrotet er såklart "Gunnda" aldri hjemme, faktisk flyttet hun nettopp til Kina, så faren hennes (meg, gubbe 57) måtte ordne handelen. Anonymkode: bdff3...ee4 🤣 🤣 🤣 🤣 Anonymkode: f20b3...f6b
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #22 Skrevet 25. september 2021 Pass deg Ts, ellers ender de kleine flørtemeldingene dine på Ufinnsta på instagram 😄 Anonymkode: ad531...ae0 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #23 Skrevet 25. september 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, jeg får ofte mye bedre pris og raskere handel med min nye finn-profil Gunnda(23) og et bilde av en tilfeldig pen modell fra nettet. Når gutta kommer for å levere meg penger for skrotet er såklart "Gunnda" aldri hjemme, faktisk flyttet hun nettopp til Kina, så faren hennes (meg, gubbe 57) måtte ordne handelen. Anonymkode: bdff3...ee4 Genialt! 😂 Håper det blir en liten lærepenge for de ekle grisene som ikke fatter hvordan man respekterer kvinner ved å sjekke de opp i tide og utide. (Finhandler er altså uten tvil definert som "utide"!) Anonymkode: 3a158...60d 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #24 Skrevet 25. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, jeg får ofte mye bedre pris og raskere handel med min nye finn-profil Gunnda(23) og et bilde av en tilfeldig pen modell fra nettet. Når gutta kommer for å levere meg penger for skrotet er såklart "Gunnda" aldri hjemme, faktisk flyttet hun nettopp til Kina, så faren hennes (meg, gubbe 57) måtte ordne handelen. Anonymkode: bdff3...ee4 🤣 🤣 🤣 🤣 Anonymkode: f20b3...f6b
Charlie Amberson Skrevet 25. september 2021 #25 Skrevet 25. september 2021 18 hours ago, Medic.9009 said: FINN er IKKE SJEKKSTED ! ... "So creepy" noen menn er ! Hele verden er et eneste stort sjekkested. Hvordan ellers tror du vi har blitt åtte milliarder her nå?
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #26 Skrevet 25. september 2021 Gå inn på instagram og søk opp "ufinnsta", så får du ditt svar om hvor inn i granskauen dum idé det der er. Anonymkode: 8d716...e6c 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #27 Skrevet 25. september 2021 Haff, det er noe merkelig med folk som skal bruke absolutt alle kanaler til sjekking. Verken på Finn eller Wordfeud slipper man unna sexprat. Hold dere på Tinder! Anonymkode: 9a4e6...946 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #28 Skrevet 25. september 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Haff, det er noe merkelig med folk som skal bruke absolutt alle kanaler til sjekking. Verken på Finn eller Wordfeud slipper man unna sexprat. Hold dere på Tinder! Anonymkode: 9a4e6...946 Er det et nytt koronatiltak at Tinder er eneste lovlige sjekkested? Blir litt strengt etter min smak. Anonymkode: bdff3...ee4
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #29 Skrevet 25. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Pass deg Ts, ellers ender de kleine flørtemeldingene dine på Ufinnsta på instagram 😄 Anonymkode: ad531...ae0 AnonymBruker skrev (1 time siden): Gå inn på instagram og søk opp "ufinnsta", så får du ditt svar om hvor inn i granskauen dum idé det der er. Anonymkode: 8d716...e6c Meldingene er sikkert der allerede. Anonymkode: 937fd...20c
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #30 Skrevet 25. september 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Er det et nytt koronatiltak at Tinder er eneste lovlige sjekkested? Blir litt strengt etter min smak. Anonymkode: bdff3...ee4 Ingen har nevnt ulovlig med et ord, men det sier mye om den sosiale intelligensen og evnen til logisk tenking når man bruker Finn og wordfeud til sjekking. Det er bare skivebom, på feil skive. Jeg tenker at slike mannfolk er litt korte i topplokket. Anonymkode: 9a4e6...946 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #31 Skrevet 25. september 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Er det et nytt koronatiltak at Tinder er eneste lovlige sjekkested? Blir litt strengt etter min smak. Anonymkode: bdff3...ee4 Ikke ulovlig, bare svært desperat, kleint og irriterende. Det etterlater ingen gode følelser, kun en ekkel ettersmak. Enig i at det får dem til å fremstå som enkle, eller litt korte i topplokket, som en annen nevner. Anonymkode: 3a158...60d 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #32 Skrevet 25. september 2021 Tenkte jeg skulle kjøpe en muttertrekker på Finn.no til faren min som blir 70 i år. Det var såååå mange polakker og indere som solgte muttertrekkere. Jeg brukte min egen konto med mitt eget guttenavn, men fikk ofte melding tilbake "aer yu women?". Jeg fikk kjøpt en til slutt, men fy faen hvor tåpelig det er at til og med finn.no skal være vanskelig. Og jeg er mann, hvordan er det for damer? Anonymkode: 9ccea...66a 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå