AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #1 Skrevet 24. september 2021 Jeg pleier ofte å kjøpte ting via finn.no. Møter mange pene damer, det er jo hyggelig. Noen ganger har det vært litt flørting i meldingene men blunk og småhint. Noen ganger når jeg har møtt på folk har det vært en slags stemning, altså litt sånn hva skal jeg si du ser bra ut. Eller wow du var pen, man smiler pent og det kjennes som en har en tone. Men jeg har aldri turt å gå videre eller ta det neste steget. Vet ikke om folk er i forhold eller ei. Men opplevde ei gang en som sendte meldinger videre i ettertid. Da var jeg såpass ung ca 20 år og tok ikke hintet så godt. Hva slags opplevelser har dere? Hadde vært interessant å høre. Har møtt mange flotte, pene damer. Men aldri blitt noe mer via finn. Hvordan sjekker man opp noen fra finn? 😅 Anonymkode: fa00a...ccb 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #2 Skrevet 24. september 2021 Nei. Bare nei. Anonymkode: 937fd...20c 16
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #3 Skrevet 24. september 2021 NEI! Finn er ingen sjekkested! Ikke ødelegg for andre menn der inne! La Finn være et seriøst kjøpe og selge sted. Skaff deg Tinder heller. Og lykkes du ikke der så lykkes du ihvertfall ikke på Finn! Anonymkode: 0a023...ea8 14
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #4 Skrevet 24. september 2021 NEEEEI. Helt forferdelig kleint. Jeg kan garantere deg at majoriteten av de du "føler en kjemi eller spenning" med, ler av deg til venninnene sine. Med unntak av hun som fortsatte å skrive til deg, den ene der skal jeg gi deg. Det å komplimentere utseende til noen du kjøper eller selger en vare til er helt forbanna jævlig respektløst, og absolutt ikke innafor. Vi opplever det altfor ofte, og det er ikke en positiv opplevelse når det skjer. Æsj. Anonymkode: 3a158...60d 9
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #5 Skrevet 24. september 2021 Det er grunnen til at jeg grunnen til at jeg lar samboeren ta seg av handelen med menn når jeg selger noe via Finn. Enkelte menn eier ikke antenner om en er hyggelig og smilende, innbiller seg søren meg at en er interessert i mer enn å gjennomføre salg. Og det finnes sikkert kvinner som ikke er noe bedre, men det har ikke jeg noe erfaring med. Anonymkode: 7d1c1...94b 7
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #6 Skrevet 24. september 2021 Haha 😂😂😂, artig å lese deres svar. Let høyt her. Anonymkode: fa00a...ccb 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #7 Skrevet 24. september 2021 Jepp. Ubehagelig å få hint og spørsmål som ikke har noe med handelen å gjøre. Anonymkode: 9b4b1...b38 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #8 Skrevet 24. september 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Haha 😂😂😂, artig å lese deres svar. Let høyt her. Anonymkode: fa00a...ccb Hvor gammel er du om jeg får spørre? Anonymkode: 3a158...60d
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #9 Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hvor gammel er du om jeg får spørre? Anonymkode: 3a158...60d 27 Anonymkode: fa00a...ccb
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #10 Skrevet 24. september 2021 Ikke end i noe annet eller forliksråd og rettsak her. Anonymkode: 3bd77...f6b 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #11 Skrevet 24. september 2021 Da jeg var i slutten av 20 årene skulle jeg selge noe på finn. Kjøperen var en utrolig kjekk mann og vi prata en stund. Det viste seg at vi har felles kjente så vi fortsatte samtalen inne hos meg og det ene ledet faktisk til det andre og tredje 😱 Anonymkode: 12dd1...e12 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #12 Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke end i noe annet eller forliksråd og rettsak her. Anonymkode: 3bd77...f6b Ha ha ha 😂😅😅😅 beklager men det svaret hadde jeg ikke ventet. Huff håper det gikk bra. Men se på den lyse siden du fikk noen til å le 😅 Anonymkode: fa00a...ccb
Medic.9009 Skrevet 24. september 2021 #13 Skrevet 24. september 2021 FINN er IKKE SJEKKSTED ! ... "So creepy" noen menn er ! 3
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #14 Skrevet 24. september 2021 Medic.9009 skrev (1 minutt siden): FINN er IKKE SJEKKSTED ! ... "So creepy" noen menn er ! 😂😂😂😂😂😂 Anonymkode: fa00a...ccb
Gjest TheCatLady Skrevet 24. september 2021 #15 Skrevet 24. september 2021 Haha, nei. Jeg har ikke akkurat tenkt at jeg skal flørte med de jeg kjøper av eller selger til. Kan tenke at noen ser kjekke ut på bildet og sånn, men det hadde ikke falt meg inn å flørte. De jeg har møtt har kun vært kvinner, men det hadde vært litt sært å begynne og flørte da. Klart folk treffer hverandre på merkelige måter, men ville ikke akkurat ha gått inn for å skulle treffe noen på den måten
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #16 Skrevet 24. september 2021 Jeg har kjøpt og solgt mye på finn, fire ganger har det endt i senga,men alltid noen treffpunkter før vi havnet der. En veldig fin sjekkearena da damene aldri mener det som et sjekkested, de tror alltid at ting er mer seriøst enn om de treffer noen på en datingside. Finn er glimrende......selg ting som er typisk for damene å kjøpe, lykke til 🙂 Anonymkode: dbd7c...8ef
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #17 Skrevet 25. september 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg har kjøpt og solgt mye på finn, fire ganger har det endt i senga,men alltid noen treffpunkter før vi havnet der. En veldig fin sjekkearena da damene aldri mener det som et sjekkested, de tror alltid at ting er mer seriøst enn om de treffer noen på en datingside. Finn er glimrende......selg ting som er typisk for damene å kjøpe, lykke til 🙂 Anonymkode: dbd7c...8ef Jeg vet at det er noen som har endt opp i forhold via finn. Man vet jo aldri når amors piler treffer 😅. En kamerat solgte leiligheten, og ble sammen med hun han kjøpte leiligheten av. Verden er liten 😅. Anonymkode: fa00a...ccb
amz Skrevet 25. september 2021 #18 Skrevet 25. september 2021 Feil, han ble sammen med hun som kjøpte leiligheten hans. Så det var vel en god investering 😉
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #19 Skrevet 25. september 2021 Kjenner ei som jobbet som megler, hun endte opp med både huset og eieren🤩 Anonymkode: a0cfe...368
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #20 Skrevet 25. september 2021 Ja, jeg får ofte mye bedre pris og raskere handel med min nye finn-profil Gunnda(23) og et bilde av en tilfeldig pen modell fra nettet. Når gutta kommer for å levere meg penger for skrotet er såklart "Gunnda" aldri hjemme, faktisk flyttet hun nettopp til Kina, så faren hennes (meg, gubbe 57) måtte ordne handelen. Anonymkode: bdff3...ee4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå