AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #1 Skrevet 24. september 2021 Hun er i 80-årene, dårlig til beins så går ikke mye ut. Liker ikke større sosiale tilstelninger, så gave på opplevelse som konsert, restaurant o.l passer ikke. De siste årene har det blitt gavekort på strikkegarn, kryssordblad, hansker, såper o.l. Men nå er jeg helt tom for idèer. Budsjett er 300 kr. Takknemlig for tips! 🙏 Anonymkode: 19432...071
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #2 Skrevet 25. september 2021 Lag en kurv med noe spiselig/drikke som hun liker. Det ga jeg min far da han var i samme situasjon og alder, og han ble veldig glad for det. Jeg kjøpte ulike oster, spekemat, flatbrød, nøtter, glass med sild, 2-3 flasker øl, en flaske vin, litt sjokolade. Ting jeg visste han likte. Anonymkode: d5e01...30f 1
Meadow Skrevet 26. september 2021 #3 Skrevet 26. september 2021 Min bestemor får Baileys og sjokolade hvert år.
Eske Skrevet 27. september 2021 #4 Skrevet 27. september 2021 Leser hun noen ukeblader? Hva med gavekort på Hjemmet, kryssordblad, Se og hør eller lignende? (De finnes for kortere perioder enn et år sånn mtp budjsettet).
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #5 Skrevet 4. oktober 2021 Min skal få ullklær siden hun er en evig «frossenpinn». Anonymkode: f245b...cdf
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #6 Skrevet 11. oktober 2021 Leser hun? Isåfall kjøp en bok. Leser hun skjønnslitteratur, så kjøp henne en hel serie på finn.no! Det bruker jeg å gjøre. Kjøpte engang min bestemor en serie på rundt 40 bøker som var pent brukt, betale 350,- for det! Hun hadde lesestoff gjennom hele vinteren, og digget det. Hver bok kostet opprinnelig 79,- kr, så verdien på gaven tilsvarte rundt 3100,-! Anonymkode: b728a...d78 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå