AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #1 Skrevet 24. september 2021 Hvordan blir dette her? Vi har hatt dårlig familiemedlem som lå på sykehuset fra 14.9 til hun døde 18.9. Hadde en kort parkering på sykehusetsområde den 17.9, da den ikke ble registrert ut. Idag 24. så pågår den enda. Bilen har ikke vært i Skien en gang, siden 19., noe som kan ev bevises gjennom bompasseringer. Ikke får jeg avsluttet, da det står at kamera skal avslutte automatisk på vei ut. Noe som altså ikke har skjedd. Så det bare tilfeldig nå. Men kan ikke ringe de før til mandag. Så har sendt dem mail om dette. Noen som har vært borti det? Hvordan løste det seg? Anonymkode: 7cd09...7b4
Pappi Skrevet 24. september 2021 #2 Skrevet 24. september 2021 Løser seg helt sikkert uten problemer.
Gjest Mr Bergen Skrevet 24. september 2021 #3 Skrevet 24. september 2021 (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvordan blir dette her? Vi har hatt dårlig familiemedlem som lå på sykehuset fra 14.9 til hun døde 18.9. Hadde en kort parkering på sykehusetsområde den 17.9, da den ikke ble registrert ut. Idag 24. så pågår den enda. Bilen har ikke vært i Skien en gang, siden 19., noe som kan ev bevises gjennom bompasseringer. Ikke får jeg avsluttet, da det står at kamera skal avslutte automatisk på vei ut. Noe som altså ikke har skjedd. Så det bare tilfeldig nå. Men kan ikke ringe de før til mandag. Så har sendt dem mail om dette. Noen som har vært borti det? Hvordan løste det seg? Anonymkode: 7cd09...7b4 Jeg vil tro at de stoler på deg når du forteller at du kjørte ut kl XX og belaster deg for den faktiske tiden du stod parkert. At selskapet ikke har fungerende kamera skal ikke du ta støyten for Endret 24. september 2021 av Mr Bergen
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #4 Skrevet 24. september 2021 vi måtte ringe selskapet. viktig at dere er veldig tydelige og ikke jatter med. ring så fort dere kan. de sa egentlig det var veldig vanskelig når parkeringen var avsluttet. selv med kamera, så hører det med app som man selv har ansvar for åsjekke (hvertfall parklink, APCOA og easy park) hos oss kom ikke parkeringen opp i appen, kun når vi kjørte inn neste gang - siden da ble den avsluttet. det var det jeg tror gjorde at de godtok det og slettet den uten mer krangling. Anonymkode: 4fb2c...98e
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #5 Skrevet 24. september 2021 Skjedde meg en gang, jeg ringte selskapet og alt løste seg på ca tre minutter inkludert ventetid på telefonen… Anonymkode: 2c0a3...dd4
Proktor Skrevet 25. september 2021 #6 Skrevet 25. september 2021 Har skjedd meg og. Løste seg med en gang da jeg ringte. Hadde også forberedt meg og funnet fram bompasseringer, men det var ikke et spørsmål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå