Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2002 #1 Del Skrevet 7. oktober 2002 Hva har det seg at noen gutter i ung alder begynner å miste håret? Er det noe som kan gjøres mot det? Er det arvelig? Kanskje ikke et spørsmål som har noe på en jenteside å gjøre, men jeg spør for det jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 7. oktober 2002 #2 Del Skrevet 7. oktober 2002 Mye tyder på at det er arvelig. Kjenner mange gutter som har fått viker i en alder av noen-og-tjue. Ofte har fedrene lite hår på hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hope- ikke pålogget Skrevet 8. oktober 2002 #3 Del Skrevet 8. oktober 2002 Faren min mistet håret da han var 25, og ble fort grå. Det samme har alle hans brødre og faren hans. Det er arvelig, ja. Hope Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest timoteia Skrevet 17. oktober 2002 #4 Del Skrevet 17. oktober 2002 Hei Det er mange årsaker til hårtap. De vanligste er arvelig (genetisk) betinget og hormonellt betinget hårtap. Det er nå kommet en ny kur som kan hjelpe både kvinner og menn til å stoppe hårtap som heter Thymuskin. Denne har jeg selv brukt i nærmere et år, og utrolig nok funker det. Det er ikke lenger hår i sluket etter en dusj, og det kommet mer nye hår. Jeg er sikker på at dette går rette veien. Jeg ser at de som selger denne kuren i Norge gir garanti om penger igjen om du ikke får effekt. Det er også masse dokumentasjon fra sykehus som beviser effekten . Det er lett å bruke og man skal ikke spise noen piller og det er ingen bivirkninger. hilsen timotei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 17. oktober 2002 #5 Del Skrevet 17. oktober 2002 Hei timoteia! Dette høres interessant ut! Hvor kan man få tak i dette ? Er det reseptbelagt ? Er det dyrt ? Klem, Kattepus :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 17. oktober 2002 #6 Del Skrevet 17. oktober 2002 Please svar meg hvis du kan, timoteia! Har en person som er meg nær som er veldig interessert! Kattepus :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest timoteia Skrevet 17. oktober 2002 #7 Del Skrevet 17. oktober 2002 Thymuskin selges fra et norsk firma. Deres hjemmeside er www.thymuskin.no , der kan du lese mer. Hårkuren har ingen bivirkninger og er ikke reseptbelagt. Prisen jeg måtte betale er egentlig ikke så verst. Det er sikkert shampoer hos frisøren som er dyrere. Jeg kjøpte det fra England, så jeg har nok betalt litt mer enn det det koster her i landet. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 18. oktober 2002 #8 Del Skrevet 18. oktober 2002 tusen takk for info :D :D Superdupert av deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pasteur Skrevet 21. oktober 2002 #9 Del Skrevet 21. oktober 2002 Jeg har tipset min mor og lillebror om denne hårkuren. Hadde vært supert om det viste seg at det ikke er så komplisert å gjøre noe med hår som faller av. Greit at en ny jakke kan gjøre godt, men en bra hårmanke ville jeg heller hatt. :D pasteur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pasteur Skrevet 14. januar 2003 #10 Del Skrevet 14. januar 2003 Dette hadde jeg egentlig ikke trodd før jeg nå har fått høre det og delvis observert fra nærmeste familie. Både min mor som liksom var blitt mer glissen på toppen og min bror som hadde økende viker og tenderende måne har nå testet thymuskin i ca 3 måneder. Moderen føler at håret er blitt kraftigere og det ser ut til at det er kommet masse korte nye hår i hodebunnen. Broderen har merket at hårtapet har stoppet og er blitt kjempeoptimist. Jeg har tydeligvis arvet min fars gener og slipper unna foreløpig. pasteur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå