AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #1 Skrevet 24. september 2021 Hei Jeg er på reise. Og nå har reisefølget kjøpt wifi her som deles med min telefon. Hva får reisefølget mitt evt tilgang til fra min mobil? Deler wifi som er kjøpt på ferja vi er på Anonymkode: e7dd9...f23
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #2 Skrevet 25. september 2021 Får selvsagt ikke tilgang til noe på din tlf! Anonymkode: 22113...539
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #3 Skrevet 26. september 2021 Det går ikke an å "kjøpe wifi som deles med din tlf". I så fall har du satt på Hotspot og får enorme regninger. Anonymkode: 4b372...ff9
stan Skrevet 30. september 2021 #4 Skrevet 30. september 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 26.9.2021 den 12.50): Det går ikke an å "kjøpe wifi som deles med din tlf". I så fall har du satt på Hotspot og får enorme regninger. Anonymkode: 4b372...ff9 Fungerer flott på min mobil. De tre siste Samsungene jeg har hatt har denne muligheten. Jeg kan dele WiFi via hot-spot uten å bruke mobildata. Smart på steder der man betaler for å bruke Internett eller har tidsbegrenset. Til det TS spør om. Alt av datatrafikk kan i prinsippet sees av mobilen med hot-spot. Men det gir ingen tilgang til din mobil. Endret 30. september 2021 av stan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå