AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #1 Skrevet 24. september 2021 Ønsker å sende en sms fra min tlf til meg selv, og ønsker ikke at det skal stå at avsender skal være meg selv. Grunnen til det er at min mann har bedratt meg, men han vet ikke enda at jeg vet det. Jeg ønsker derfor å late som om jeg har fått en anonym sms fra noen som vil fortelle meg hva han har bedrevet, mens jeg mer eller mindre har vært på sykehuset med mitt (ikke hans) syke barn døgnet rundt de siste månedene. Laster jeg ned en app eller? Anonymkode: 158ae...58b
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #2 Skrevet 24. september 2021 Sånn. Anonymkode: eabab...e08 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #3 Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sånn. Anonymkode: eabab...e08 Jeg fant denne siden og skrev en tekstmelding som jeg sendte til mitt eget nummer (og betalte 16 kroner), men meldingen kom ikke. Det var ikke kontakt med min telefon fikk jeg beskjed om. Kanskje det ikke er mulig å sende til seg selv? Ts Anonymkode: 158ae...58b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå