AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #1 Skrevet 24. september 2021 Jeg skal teste meg for graviditet på mandag. Jeg åpnet en monster i sted, og samboer ble kjempesur fordi. Jeg skulle drikke litt av en sånn. Merker jeg bare blir irritert, jeg vet ikke om jeg er gravid en gang? Orker ikke bli styrt på den måten, FØR jeg vet om jeg er gravid...blahh. Det var litt av energidrikk, ikke alkohol liksom. Anonymkode: 181ad...179 3
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #2 Skrevet 24. september 2021 Hysterisk av dere begge. Anonymkode: ee1ce...a0d 16
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #3 Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg skal teste meg for graviditet på mandag. Jeg åpnet en monster i sted, og samboer ble kjempesur fordi. Jeg skulle drikke litt av en sånn. Merker jeg bare blir irritert, jeg vet ikke om jeg er gravid en gang? Orker ikke bli styrt på den måten, FØR jeg vet om jeg er gravid...blahh. Det var litt av energidrikk, ikke alkohol liksom. Anonymkode: 181ad...179 Om det er i starten av svangerskapet så kan du risikere å miste, vil du det? Anonymkode: 8ceab...8a8 9
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #4 Skrevet 24. september 2021 Det frarådes jo at gravide drikker energidrikk, så jeg skjønner jo gubben din på en måte Anonymkode: 74f75...363 9
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #5 Skrevet 24. september 2021 Det var snakk om et glass, drikker sjeldent energidrikk drikker heller ikke kaffe Anonymkode: 181ad...179 4
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #6 Skrevet 24. september 2021 Hvorfor ikke teste deg tidligere? Anonymkode: 2b10f...c2c 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #7 Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor ikke teste deg tidligere? Anonymkode: 2b10f...c2c Fordi mandag er mensturasjonsdagen. Testet meg for 3 dager siden men den var negativ, så tenker jeg venter til da. Anonymkode: 181ad...179 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #8 Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det var snakk om et glass, drikker sjeldent energidrikk drikker heller ikke kaffe Anonymkode: 181ad...179 Det inneholder verre ting i energidrikk enn i kaffe. Det er en grunn til at gravide kan drikke 1-2 kopper kaffe per dag, men energidrikk frarådes. Anonymkode: 8ceab...8a8 6
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #9 Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det inneholder verre ting i energidrikk enn i kaffe. Det er en grunn til at gravide kan drikke 1-2 kopper kaffe per dag, men energidrikk frarådes. Anonymkode: 8ceab...8a8 Men jeg vet jo ikke om jeg er en gravid, fordi det er for tidlig til at testen slåes ut. Anonymkode: 181ad...179
Gjest 123 eller noe Skrevet 24. september 2021 #10 Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg skal teste meg for graviditet på mandag. Jeg åpnet en monster i sted, og samboer ble kjempesur fordi. Jeg skulle drikke litt av en sånn. Merker jeg bare blir irritert, jeg vet ikke om jeg er gravid en gang? Orker ikke bli styrt på den måten, FØR jeg vet om jeg er gravid...blahh. Det var litt av energidrikk, ikke alkohol liksom. Anonymkode: 181ad...179 Fortell han at de gir de fødende monster på fødeavdelingen for at vi skal holde koken.. tror han har misforstått litt 🙂 det er kun for at man ikke skal skeie helt ut og drikke det hele tiden, at det står "ikke anbefalt for gravide" på boksen.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #11 Skrevet 24. september 2021 Når man starter å dele blodbane må mangel være obs Anonymkode: 97558...e65 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #12 Skrevet 24. september 2021 skruttveig skrev (Akkurat nå): Fortell han at de gir de fødende monster på fødeavdelingen for at vi skal holde koken.. tror han har misforstått litt 🙂 det er kun for at man ikke skal skeie helt ut og drikke det hele tiden, at det står "ikke anbefalt for gravide" på boksen. Er vel ikke så farlig om fødselen starter der Anonymkode: 97558...e65
Strange Doll Skrevet 24. september 2021 #13 Skrevet 24. september 2021 Men om det er en sjans for at du er gravid, hvorfor ta sjansen da? Kunne ikke energidrikken vente til en eventuell negativ test? 6
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #14 Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det inneholder verre ting i energidrikk enn i kaffe. Det er en grunn til at gravide kan drikke 1-2 kopper kaffe per dag, men energidrikk frarådes. Anonymkode: 8ceab...8a8 Vi snakker tydeligvis om et embryo på to uker. De færreste vet de er gravide og embryoet har ikke mors blod i seg enda. Anonymkode: 73c7a...1d2 22
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #15 Skrevet 24. september 2021 Hvis du vet at det er en mulighet for at du kan være gravid, så forstår jeg typen din veldig godt. Hvorfor risikere noe?? Det er jo ikke sånn at det må en test til for at et foster kan ta skade av det du drikker eller spiser. Er du gravid så er du gravid, uavhengig av om du har tatt test. Hvorfor i alle dager risikere noe?? Anonymkode: d9e10...636 4
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #16 Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men jeg vet jo ikke om jeg er en gravid, fordi det er for tidlig til at testen slåes ut. Anonymkode: 181ad...179 Du tar en test, og er den negativ så drikker du det du vil. Når det er for tidlig for at testen slår ut, så er det også såpass tidlig at egget ikke har festet seg og et evt. fosteret deler ikke blodbane med deg. Jeg hadde bedt ham passe sine egne saker. Anonymkode: af557...c75 11
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #17 Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men jeg vet jo ikke om jeg er en gravid, fordi det er for tidlig til at testen slåes ut. Anonymkode: 181ad...179 Nei, hvorfor ikke vente noen dager i stedet da? Hvorfor risikere det? Er det så farlig å vente med den drikken der? Anonymkode: 8ceab...8a8 4
Gjest 123 eller noe Skrevet 24. september 2021 #18 Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Om det er i starten av svangerskapet så kan du risikere å miste, vil du det? Anonymkode: 8ceab...8a8 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det frarådes jo at gravide drikker energidrikk, så jeg skjønner jo gubben din på en måte Anonymkode: 74f75...363 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det inneholder verre ting i energidrikk enn i kaffe. Det er en grunn til at gravide kan drikke 1-2 kopper kaffe per dag, men energidrikk frarådes. Anonymkode: 8ceab...8a8 Nå må dere roe dere hent ned, det var snakk om et lite glass.. min jordmor sa jeg kunne ta meg en boks nocco Miami uten problem, så lenge jeg ikke drakk så mye mer koffein den dagen..
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #19 Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du tar en test, og er den negativ så drikker du det du vil. Når det er for tidlig for at testen slår ut, så er det også såpass tidlig at egget ikke har festet seg og et evt. fosteret deler ikke blodbane med deg. Jeg hadde bedt ham passe sine egne saker. Anonymkode: af557...c75 Hadde jeg vært mann som ønsket barn med noen og fått den beskjeden så hadde jeg ikke ønsket å prøve mer. Det der er rimelig drøyt. Jeg ville latt være frem til legen sa at her er det ingen graviditet. Anonymkode: 8ceab...8a8 1
Gjest 123 eller noe Skrevet 24. september 2021 #20 Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er vel ikke så farlig om fødselen starter der Anonymkode: 97558...e65 Det er vel ikke det det er kjent for å gjøre, igangsetting? Som sagt i mitt forrige innlegg - små mengder går helt fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå