Gå til innhold

Samboer dritsur for at jeg åpnet en monster, og på mandag skal jeg teste meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal teste meg for graviditet på mandag. 

Jeg åpnet en monster i sted, og samboer ble kjempesur fordi. Jeg skulle drikke litt av en sånn.

Merker jeg bare blir irritert, jeg vet ikke om jeg er gravid en gang? Orker ikke bli styrt på den måten, FØR jeg vet om jeg er gravid...blahh. Det var litt av energidrikk, ikke alkohol liksom. 

Anonymkode: 181ad...179

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hysterisk av dere begge.

Anonymkode: ee1ce...a0d

• Liker 16
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg åpnet en monster i sted, og samboer ble kjempesur fordi. Jeg skulle drikke litt av en sånn.

Merker jeg bare blir irritert, jeg vet ikke om jeg er gravid en gang? Orker ikke bli styrt på den måten, FØR jeg vet om jeg er gravid...blahh. Det var litt av energidrikk, ikke alkohol liksom. 

Om det er i starten av svangerskapet så kan du risikere å miste, vil du det? 

Anonymkode: 8ceab...8a8

• Liker 9
Skrevet

Det frarådes jo at gravide drikker energidrikk, så jeg skjønner jo gubben din på en måte

Anonymkode: 74f75...363

• Liker 9
Skrevet

Det var snakk om et glass, drikker sjeldent energidrikk drikker heller ikke kaffe 

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor ikke teste deg tidligere? 

Anonymkode: 2b10f...c2c

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor ikke teste deg tidligere? 

Anonymkode: 2b10f...c2c

Fordi mandag er mensturasjonsdagen. Testet meg for 3 dager siden men den var negativ, så tenker jeg venter til da.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det var snakk om et glass, drikker sjeldent energidrikk drikker heller ikke kaffe 

Det inneholder verre ting i energidrikk enn i kaffe. Det er en grunn til at gravide kan drikke 1-2 kopper kaffe per dag, men energidrikk frarådes. 

• Liker 6
Skrevet

Det inneholder verre ting i energidrikk enn i kaffe. Det er en grunn til at gravide kan drikke 1-2 kopper kaffe per dag, men energidrikk frarådes. 

Men jeg vet jo ikke om jeg er en gravid, fordi det er for tidlig til at testen slåes ut. 

Gjest 123 eller noe
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Fortell han at de gir de fødende monster på fødeavdelingen for at vi skal holde koken.. tror han har misforstått litt 🙂 det er kun for at man ikke skal skeie helt ut og drikke det hele tiden, at det står "ikke anbefalt for gravide" på boksen.

Skrevet

Når man starter å dele blodbane må mangel være obs

Anonymkode: 97558...e65

• Liker 1
Skrevet
skruttveig skrev (Akkurat nå):

Fortell han at de gir de fødende monster på fødeavdelingen for at vi skal holde koken.. tror han har misforstått litt 🙂 det er kun for at man ikke skal skeie helt ut og drikke det hele tiden, at det står "ikke anbefalt for gravide" på boksen.

Er vel ikke så farlig om fødselen starter der

Skrevet

Men om det er en sjans for at du er gravid, hvorfor ta sjansen da? Kunne ikke energidrikken vente til en eventuell negativ test?

• Liker 6
Skrevet

Vi snakker tydeligvis om et embryo på to uker. De færreste vet de er gravide og embryoet har ikke mors blod i seg enda. 

Anonymkode: 73c7a...1d2

• Liker 22
Skrevet

Hvis du vet at det er en mulighet for at du kan være gravid, så forstår jeg typen din veldig godt. Hvorfor risikere noe?? Det er jo ikke sånn at det må en test til for at et foster kan ta skade av det du drikker eller spiser. Er du gravid så er du gravid, uavhengig av om du har tatt test. Hvorfor i alle dager risikere noe??

Anonymkode: d9e10...636

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men jeg vet jo ikke om jeg er en gravid, fordi det er for tidlig til at testen slåes ut. 

Du tar en test, og er den negativ så drikker du det du vil. 

Når det er for tidlig for at testen slår ut, så er det også såpass tidlig at egget ikke har festet seg og et evt. fosteret deler ikke blodbane med deg.

Jeg hadde bedt ham passe sine egne saker. 

Anonymkode: af557...c75

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, hvorfor ikke vente noen dager i stedet da? Hvorfor risikere det? Er det så farlig å vente med den drikken der? 

• Liker 4
Gjest 123 eller noe
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Om det er i starten av svangerskapet så kan du risikere å miste, vil du det? 

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det frarådes jo at gravide drikker energidrikk, så jeg skjønner jo gubben din på en måte

Anonymkode: 74f75...363

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nå må dere roe dere hent ned, det var snakk om et lite glass.. min jordmor sa jeg kunne ta meg en boks nocco Miami uten problem, så lenge jeg ikke drakk så mye mer koffein den dagen..

Skrevet

Du tar en test, og er den negativ så drikker du det du vil. 

Når det er for tidlig for at testen slår ut, så er det også såpass tidlig at egget ikke har festet seg og et evt. fosteret deler ikke blodbane med deg.

Jeg hadde bedt ham passe sine egne saker. 

Anonymkode: af557...c75

Hadde jeg vært mann som ønsket barn med noen og fått den beskjeden så hadde jeg ikke ønsket å prøve mer. Det der er rimelig drøyt. Jeg ville latt være frem til legen sa at her er det ingen graviditet. 

• Liker 1
Gjest 123 eller noe
Skrevet

Er vel ikke så farlig om fødselen starter der

Det er vel ikke det det er kjent for å gjøre, igangsetting? Som sagt i mitt forrige innlegg - små mengder går helt fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...