AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #1 Del Skrevet 24. september 2021 Vil en spontanabort alltid bety smerter og mye blod, eller kan det foregå på en annen måte? Tenker da om man har kommet et stykke i graviditeten, feks i uke 6-12. Kan det bare være at man ikke merker det? Anonymkode: 72f86...88e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #2 Del Skrevet 24. september 2021 helt i starten trenger man ikke å merke det.. sånn rundt uke 3/4. man blør uansett hvor langt man har kommet. men man trenger ikke å ha intense smerter tidlig i sv.skapet. google kjemisk abort så finner du mer info Anonymkode: a554d...168 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #3 Del Skrevet 24. september 2021 Ved en spontanabort vil du blø siden det er både blod og fosteranlegg som skal ut, på samme måte som når man har mensen. Det trenger ikke gjøre vondt, jeg merket ingenting da jeg mistet forrige gang i uke 7, men gangen før det fikk jeg lignende krampersom da jeg måtte ta abortpiller pga MA. Det som verken gjør vondt eller involverer blod, er en missed abortion (MA), der dør fosteret uten at kroppen "får det med seg", og det vil ikke begynne å blø ordentlig før kroppen støter det ut eller du må ta piller for å sette igang aborten. Anonymkode: 0328d...a5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #4 Del Skrevet 24. september 2021 Da vil man på et eller annet tidspunkt blæ da hvertfall, så har man ikke blødninger så er det ok? Men unntak om det er ma da, men da vil også blødningen komme tilslutt? Anonymkode: 72f86...88e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #5 Del Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ved en spontanabort vil du blø siden det er både blod og fosteranlegg som skal ut, på samme måte som når man har mensen. Det trenger ikke gjøre vondt, jeg merket ingenting da jeg mistet forrige gang i uke 7, men gangen før det fikk jeg lignende krampersom da jeg måtte ta abortpiller pga MA. Det som verken gjør vondt eller involverer blod, er en missed abortion (MA), der dør fosteret uten at kroppen "får det med seg", og det vil ikke begynne å blø ordentlig før kroppen støter det ut eller du må ta piller for å sette igang aborten. Anonymkode: 0328d...a5d Du merket vel at du blødde selv om det ikke gjorde vondt? Hvor mye blod er det snakk om? Anonymkode: 72f86...88e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #6 Del Skrevet 24. september 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Du merket vel at du blødde selv om det ikke gjorde vondt? Hvor mye blod er det snakk om? Anonymkode: 72f86...88e Jeg merket ingen smerter, om du virkelig må ha det inn med teskje. Blødde omtrent det dobbelte av en vanlig menstruasjon, kraftig i tre dager og en god del i fem dager til Anonymkode: 0328d...a5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #7 Del Skrevet 24. september 2021 Det finnes det ikke noe fasitsvar på. Jeg har både mistet tidlig (temmelig udramatisk) og sent, med masse smerter og blødninger i 3 uker. Anonymkode: f7d12...5d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #8 Del Skrevet 24. september 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Da vil man på et eller annet tidspunkt blæ da hvertfall, så har man ikke blødninger så er det ok? Men unntak om det er ma da, men da vil også blødningen komme tilslutt? Anonymkode: 72f86...88e Som regel går det bra ja. Folk kan gå i månedsvis med MA før kroppen støter det ut, men det skjer ikke så ofte siden man følges opp i svangerskapet. Anonymkode: 0328d...a5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #9 Del Skrevet 24. september 2021 Deilig! Ville ikke barn uansett! Anonymkode: 0a27f...a3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #10 Del Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Deilig! Ville ikke barn uansett! Anonymkode: 0a27f...a3a Må bare påpeke at denne kommentaren er det ikke meg, altså TS, som skrev. Veldig takknemlig for dere som har delt/forklart. Har ikke opplevd det selv, men er gravid i uke 10 og er så nervøs og kjenner på alle mulige symptomer 😬 Anonymkode: 72f86...88e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå