Gå til innhold

å se nrk fra utlandet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan fungerer det. 

Anonymkode: 31f53...e0f

Skrevet

Fungerer fint.

Anonymkode: 684da...3d0

Skrevet

Bruker VPN tunnel.

Det gjør jeg i Norge og.

Har jo ingen interesse av at noen skal kunne se hvor jeg skriver dette innlegget fra.  

Anonymkode: 881ce...2fd

Skrevet

Hvorfor skal man se på NRK? Det er ingenting å se på lengre? Ingrid Espelid Hovig er jo død?

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Bruker VPN tunnel.

Det gjør jeg i Norge og.

Har jo ingen interesse av at noen skal kunne se hvor jeg skriver dette innlegget fra.  

Hvilken VPN bruker du? Opplever at NRK har begynt å blokkere trafikk de mener kommer fra VPN-tjenester siden i sommer 😔

Mye av innholdet er heldigvis ikke geoblokkert, da... Og om du har norsk bank id kan du også se fritt fra EØS- området tror jeg. 

Anonymkode: 227e0...8ce

Skrevet

det fungerer faktisk å se nrk i eøs, sjekket det nå.

TS

Anonymkode: 31f53...e0f

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Bruker VPN tunnel.

Det gjør jeg i Norge og.

Nei, for ingen ansatte hos VPN-selskapene eller etteretningsorganisasjoner har noen sinne samlet data fra VPNer.

Anonymkode: be608...a86

Skrevet

Jeg bruker ExpressVPN og det fungerer utmerket til alle norske strømmetjenester.

Anonymkode: 453a8...c45

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nei, for ingen ansatte hos VPN-selskapene eller etteretningsorganisasjoner har noen sinne samlet data fra VPNer.

Anonymkode: be608...a86

Bryr meg egentlig ikke om hva en leverandør i USA vet om hva jeg gjør.

Jeg streamer på tvers av landegrenser. Jeg snoker litt på kollegaer, venner og ekser. Jeg skriver ganske fritt her inne. 

Ingenting av interesse for en stor, internasjonalt aktør. Men ingenting jeg vil en mod eller bruker på KG eller kollega lett skal kunne finne ut av. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...