Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :) 

Fleire som har prøvd denne bilstolen på base? Føler den er så tung å løsne frå basen. Ein må løfte skrått opp mot ryggen på sete bilstolen står på, altså skrått opp til venstre. Og dette er jo ganske tungt med ei hand medan den andre er på "løsneknappen"!? Eller har eg berre ein elendig teknikk på å få den opp? 🙈 Prøvde å finne på nettet, men fann lite om akkurat dette.

Hadde tidlegare ein annan bilstol der ein løsna bilstolen rett opp. Og det var jo sjølvsagt mykje lettare!

Skrevet

Jeg har det setet nå, og opplever ikke det samme😊

Anonymkode: 327a1...45c

Skrevet

Jeg har det og opplevde det samme i starten. Men så fikk jeg teknikken inn og nå går det automatisk. Tenker ikke over det lenger. Har hatt maxi cosi og andre seter før (flere barn) og de var bare å løfte rett opp så det var litt uvant i starten at man liksom måtte løfte det litt skrått for å løse det.

Anonymkode: 7e59d...dee

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg har det og opplevde det samme i starten. Men så fikk jeg teknikken inn og nå går det automatisk. Tenker ikke over det lenger. Har hatt maxi cosi og andre seter før (flere barn) og de var bare å løfte rett opp så det var litt uvant i starten at man liksom måtte løfte det litt skrått for å løse det.

Anonymkode: 7e59d...dee

plis, lær meg 😂 Eg har i tillegg ein tung baby, så får ekstra belastning der!

Skrevet

Du trenger kun å holde knappen inne til stolen er løsnet. Jeg bruker å trykke ned, løfte litt på skrå opp mot forsetet og "vrir" en gang utover mot døråpningen. Har ingen problemer med å få ut stolen på den måten. 

Anonymkode: 27975...244

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Du trenger kun å holde knappen inne til stolen er løsnet. Jeg bruker å trykke ned, løfte litt på skrå opp mot forsetet og "vrir" en gang utover mot døråpningen. Har ingen problemer med å få ut stolen på den måten. 

Anonymkode: 27975...244

Haha, guri, eg har haldt inne knappen og løfta stolen 45grader opp heilt til eg har fått bilstolen ut av basen 🤦‍♀️ Prøvde no, og det vart sjølvsagt mykje lettare! Tusen takk! 😃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...