miracle Skrevet 29. september 2005 #1 Skrevet 29. september 2005 er på utkikk etter et rimelig vinstativ som samtidig må være litt størrelse på.. vet dere hvor de kan selge slikt uten at en blir fattig for en mnd miracle
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2005 #2 Skrevet 29. september 2005 Hvilke type vinstativ? Pyntestativ som står og vagler i stua eller praktiske hylleinsatser for oppbevaring i kjeller eller veggstativ på kjøkkenet eller eller??
miracle Skrevet 29. september 2005 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2005 sånne som står å samler støv i stua;)
Gjest Gitte Skrevet 29. september 2005 #4 Skrevet 29. september 2005 Nille har faktisk ganske ok vinstativ i smijern...
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2005 #5 Skrevet 29. september 2005 Jeg har et smijernsstativ som jeg gjerne kaster på nærmeste forbipasserende.. Det bare samler støv, står i veien og veltes av noen så snart det får en viflaske i seg.. Sukk!
miracle Skrevet 29. september 2005 Forfatter #6 Skrevet 29. september 2005 jeg tar mer enn gjerne imot;) send meg en pm da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå