Gå til innhold

Reise bort i julen. Hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestemoren min og søsteren hennes har begge blitt enker i år og har bestemt seg for å reise bort denne julen. Enten på hotell her i Norge eller Sverige, fra lille julaften til 2.juledag. Hvilke hoteller har åpent og serverer julemat?  Alternativt  utenlands, i litt varmere strøk en ukes tid. Da gjerne fra noen dager før julaften. Er det noen som har noen forslag?  

Begge er bosatte i nærheten av Oslo, men de kan gjerne kjøre noen timer. 

Gjest rampenissen72
Skrevet (endret)

Granka er alltid slager. Har feiret jul der er par ganger med bestemor og bestefar. Ellers er Thailand drit kult jul og nyttår, vi skal dit igjen neste år håper vi. 

Endret av rampenissen72
Skrivefeil.
Skrevet
Lunabelle skrev (På 24.9.2021 den 16.14):

Bestemoren min og søsteren hennes har begge blitt enker i år og har bestemt seg for å reise bort denne julen. Enten på hotell her i Norge eller Sverige, fra lille julaften til 2.juledag. Hvilke hoteller har åpent og serverer julemat?  Alternativt  utenlands, i litt varmere strøk en ukes tid. Da gjerne fra noen dager før julaften. Er det noen som har noen forslag?  

Begge er bosatte i nærheten av Oslo, men de kan gjerne kjøre noen timer. 

De fleste høyfjellshoteller har åpent i jula. Dette er jo høysesong for dem. Og de serverer gjerne store bugnende julebufeer med alt du kan tenke deg pluss litt til.

• Liker 2
Skrevet
Kjetil E skrev (På 27.9.2021 den 22.43):

De fleste høyfjellshoteller har åpent i jula. Dette er jo høysesong for dem. Og de serverer gjerne store bugnende julebufeer med alt du kan tenke deg pluss litt til.

Hvilke høyfjellshotell er bra i Norge? Vil helst ikke ende opp på et gammelt og slitent.

Anonymkode: f0eea...f43

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvilke høyfjellshotell er bra i Norge? Vil helst ikke ende opp på et gammelt og slitent.

Anonymkode: f0eea...f43

Har ikke vært på så mye på det. Men har vært på Vestlia resort ifjor og det var veldig fint. Men mange barnefamilier. Har og vært på Bessheim fjellstue som er kjempekoselig og veldig god mat. Men jeg tror de er stengt i jula. Ellers har jeg lite å bidra med på den fronten.

Skrevet
Kamilla25 skrev (På 24.9.2021 den 16.17):

Granka er alltid slager. Har feiret jul der er par ganger med bestemor og bestefar. Ellers er Thailand drit kult jul og nyttår, vi skal dit igjen neste år håper vi. 

Thailand er stengt

Anonymkode: 0f5cf...079

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Thailand er stengt

Anonymkode: 0f5cf...079

👍🏼

Anonymkode: dd557...5a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...