AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #1 Skrevet 24. september 2021 Vi hadde en samtale om sexlivet. Siden vi allerede satt og snakket åpent og ærlig om parforholdet og hvordan vi har det oss imellom, så våget han å si rett ut det som jeg har hatt på følelsen lenge. Nemlig at han ikke finner meg så tiltrekkende lenger. Jeg prøvde å ta det fint, men kjenner at det er jo sårt. Han fortalte at han foretrekker slanke kvinner og helst hårløse og glatte. Han sier at han tenner på meg fordi han er glad i meg. Men merker jo at han tar mindre initiativ og det er liksom ikke så nøye lenger om vi har sex eller ikke. Han kan like gjerne eller kanskje heller tilbringe kvelden foran pc-en. Han mener at han har liksom nedregulert lysten og forventningene i forbindelse med at vi fikk et barn. Tidligere hadde han svært høy lyst og maste om sex støtt, og beklaget seg over at han fikk ofte nei og at jeg tok lite initiativ. Nå er det omvendt, jeg har lyst og det er omtrent bare jeg som spør. Om vi har sex så er han passiv og det er jeg som må drive det fremover. Det er aldri han som er lidenskapelig og tar for seg. Jeg fødte for 6mnd siden og har ikke gått ned noe særlig i vekt etter det, til tross for amming. Jeg var litt overvektig fra før, men mye mindre enn jeg er nå. Har masse stygge strekkmerker og mage og bryster som henger. Jeg er også jævlig hårete. Aner ikke helt hvordan jeg skal orke å ha sex med han når jeg vet hvordan han ser på kroppen min. Å gå ned i vekt og fikse på ting er jo ikke gjort i en håndvending (kan ikke hardslanke meg mens jeg ammer), og noen skavanker kan jeg faktisk ikke gjøre så mye med. Han synes også det er slitsomt at det tar lenger tid for meg å komme. Så ja.. føler meg ikke akkurat komfortabel med å slippe meg løs. Samtidig tenker jeg på sex mange ganger om dagen, men det er liksom noe jeg må holde for meg selv. Og bruke vibratoren når jeg er alene. Anonymkode: 61cff...ebe
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #2 Skrevet 24. september 2021 Dette er ikke en mann, det er en gutt. Og det har du fra en kvinne 40+ som mener at kvinner bør ivareta seg selv. Men seks måneder etter fødselen og han gir deg pes for dette? Han bør enten gå i lære hos en ordentlig mann eller så bør du kvitte deg med slasken. Anonymkode: 129fc...867 12
stan Skrevet 24. september 2021 #3 Skrevet 24. september 2021 Det gjelder å gjøre hverandre gode. Det er vel hele vitsen med et forhold. Å få partner til å føle seg verdsatt, det krever litt innsats men gjør tilværelsen mye bedre. Ikke alle har skjønt dette, og blir litt for egoistiske. 4
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #4 Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan blokkerer man en bruker?🤔 Anonymkode: 61cff...ebe Meny -> konto -> ignorerte brukere Anonymkode: 129fc...867 6
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #5 Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Meny -> konto -> ignorerte brukere Anonymkode: 129fc...867 Takk!❤ Orker bare ikke sånne som mååå tråkke litt på folk som allerede er nede. Anonymkode: 61cff...ebe 2
AprilLudgate Skrevet 24. september 2021 #6 Skrevet 24. september 2021 Jeg sliter litt med å tro at ikke dette er trolling, men: her hadde det nok blitt brudd for mitt vedkommende. Barnet er ikke stor nok til å skjønne noe av det, og bedre nå enn senere. 3
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #7 Skrevet 24. september 2021 Fløff skrev (1 minutt siden): Jeg sliter litt med å tro at ikke dette er trolling, men: her hadde det nok blitt brudd for mitt vedkommende. Barnet er ikke stor nok til å skjønne noe av det, og bedre nå enn senere. Hvorfor det? Synes du det var drøyt det han sa? Det er ikke bare å gå... jeg har ikke økonomi til det akkurat nå i alle fall. Han er en fin fyr på mange måter, men akkurat dette her... det er vondt. Kroppen min er jo meg. Anonymkode: 61cff...ebe 4
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #8 Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Meny -> konto -> ignorerte brukere Anonymkode: 129fc...867 Kunne ønske vi kunne fjernsabotere tastaturet hans i tillegg 😵💫 Anonymkode: 2d7bb...30a 12
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #9 Skrevet 24. september 2021 Ingen som har råd til hvordan jeg kan håndtere dette? Føler meg så ekkel som har lyst på en som ikke har særlig lyst på meg tilbake ts Anonymkode: 61cff...ebe
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #10 Skrevet 24. september 2021 Eneste rådet jeg kan gi deg er å ta tak. Meld deg inn i treningssenter, gjør en innsats. dra til frisøren, kjøp noen nye klær.. Anonymkode: 77375...e8e 16
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #11 Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ingen som har råd til hvordan jeg kan håndtere dette? Føler meg så ekkel som har lyst på en som ikke har særlig lyst på meg tilbake ts Anonymkode: 61cff...ebe Jeg har gitt råd. Anonymkode: 129fc...867
Pappi Skrevet 24. september 2021 #12 Skrevet 24. september 2021 Rent praktisk så er vel hår noe det er lett å løse, også på kort sikt. Om du skal gjøre noe med kroppen (både hår og vekt) må du jo ta stilling til selv. 6
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #13 Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har gitt råd. Anonymkode: 129fc...867 Ja. Takk for validering av følelsene mine, men å forlate han har jeg ikke lyst eller mulighet til. Anonymkode: 61cff...ebe
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #14 Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Det er ikke bare å gå... jeg har ikke økonomi til det akkurat nå i alle fall. Det er en sånn unnskyldning som man hører fra damer som ender opp med drittsekker. De er så avhengig av mannen at han vet han kommer unna med slike ting. Så her har du på mange måter stelt det i stand for deg selv. Men du kan komme deg ut hvis du virkelig vil. Tar du ansvar for deg selv slipper du dustemenn. Anonymkode: 129fc...867 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #15 Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja. Takk for validering av følelsene mine, men å forlate han har jeg ikke lyst eller mulighet til. Anonymkode: 61cff...ebe Nei, da må du vel nesten bare finne deg i det. Det finnes ikke noe råd for å trylle problemene vekk. Anonymkode: 129fc...867 2
Grandidosa83 Skrevet 24. september 2021 #16 Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ingen som har råd til hvordan jeg kan håndtere dette? Føler meg så ekkel som har lyst på en som ikke har særlig lyst på meg tilbake ts Anonymkode: 61cff...ebe Det som slår meg er jo at dere egentlig bare har byttet roller, gitt det du skriver i åpningsinnlegget ditt om historikken i sexlivet deres. Hva kunne han gjort annerledes den gang? Utover det vil jeg kanskje tro det kan hjelpe om du starter å trene/være aktivitet. Ikke fordi målsetningen skal være å bli «ditt gamle selv» igjen, men fordi aktivitet avler overskudd, selvtillit osv samtidig som det vil påvirke fysikken. 3
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #17 Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er en sånn unnskyldning som man hører fra damer som ender opp med drittsekker. De er så avhengig av mannen at han vet han kommer unna med slike ting. Så her har du på mange måter stelt det i stand for deg selv. Men du kan komme deg ut hvis du virkelig vil. Tar du ansvar for deg selv slipper du dustemenn. Anonymkode: 129fc...867 Jepp. Har vært jævla dum. Eier ingenting og er nå etablert på andre kanten av landet fra der min familie bor, så har begrenset nettverk her. Har en midlertidig deltidsjobb som jeg håper kan bli fast og fulltid etterhvert da. Huff. Jaja, takk for sparket bak Anonymkode: 61cff...ebe
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #18 Skrevet 24. september 2021 Grandidosa83 skrev (7 minutter siden): Det som slår meg er jo at dere egentlig bare har byttet roller, gitt det du skriver i åpningsinnlegget ditt om historikken i sexlivet deres. Hva kunne han gjort annerledes den gang? Utover det vil jeg kanskje tro det kan hjelpe om du starter å trene/være aktivitet. Ikke fordi målsetningen skal være å bli «ditt gamle selv» igjen, men fordi aktivitet avler overskudd, selvtillit osv samtidig som det vil påvirke fysikken. Snodig, men ja, du har kanskje rett i det. Han kunne vel ha gitt oppmerksomhet men uten å legge press på meg og uten å bli furten og sur av å bli avvist. Føler ikke at jeg hsr vist han at jeg blir lei meg av å bli avvist, men kan jo hende han plukker det opp likevel. Burde begynne å trene og sånt for min egen del ja... Føle meg som meg selv igjen. Anonymkode: 61cff...ebe 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #19 Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jepp. Har vært jævla dum. Eier ingenting og er nå etablert på andre kanten av landet fra der min familie bor, så har begrenset nettverk her. Har en midlertidig deltidsjobb som jeg håper kan bli fast og fulltid etterhvert da. Huff. Jaja, takk for sparket bak Anonymkode: 61cff...ebe Tenker egentlig du bør ta en prat med lege/helsesøster. Det kan være du har en fødselsdepresjon. Sjekk ut dette først. Sett mannen på pause. Vil han ha en mer sexy dame, så må han trå til for å tilrettelegge for at du skal hente deg inn. Sjekk at du har alt du behøver av mineraler og vitaminer. Spis fet fisk/omega 3. Deretter er rådet om trening godt. Ta med baby i motbakke. Spis sunt. Dette for din egen del, man føler seg bedre med en gang man har mer krefter. Etter hvert vil du klare å se ting mer tydelig. Anonymkode: 129fc...867 3
AprilLudgate Skrevet 24. september 2021 #20 Skrevet 24. september 2021 (endret) AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Hvorfor det? Synes du det var drøyt det han sa? Det er ikke bare å gå... jeg har ikke økonomi til det akkurat nå i alle fall. Han er en fin fyr på mange måter, men akkurat dette her... det er vondt. Kroppen min er jo meg. Anonymkode: 61cff...ebe Fin fyr på mange måter er han faktisk ikke. Men for all del, har man gått opp 40-50 kg på rappen og bruker permisjonen til å sette sjokolade intravenøst er det jo selvsagt innafor å si noe. Men om du er seriøs så er ikke han her en «fin fyr». Helt innafor også for deg å trene/være aktiv og spise sunt - og om det gir resultater du liker: supert! Men du kommer alltid til å ha i bakhodet at han er svært lite tolerant ovenfor mindre og helt naturlige endringer. 1 av 4 som begynner på en diett ender med spiseforstyrrelser, og jeg vil jo si at med en slik destruktiv motivasjon er man raskt statistikken. Endret 24. september 2021 av Fløff 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå