AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #1 Skrevet 24. september 2021 Jeg har lest at uregelmessig mens kan skyldes anovulasjon og fikk litt hetta. Men så leste jeg at mens ikke regnes som uregelmessig før man har syklus som varierer med sju dager eller mer. Her er mine sykluser de siste mnd. Den øverste er den sise 26 dager 31dager (antakelig kjemisk graviditet😡) 25 dager 28 dager Er det ingenting åbekymre seg for? Det er jo ergerlig at jeg aldri helt kan forutse eggløsning, men det kan man vel kjøpe tester for. Orker ikke å fly til legen om dette uansett er innenfor normalen. Harnok en smuletendens til helseangst.😅 Anonymkode: bfee5...609
Laura80 Skrevet 24. september 2021 #2 Skrevet 24. september 2021 Virker normal lengde. Så lenge man har el spiller det ingen rolle 1
Gjest DNX Skrevet 24. september 2021 #3 Skrevet 24. september 2021 Helt normalt, særlig når alle sykluser er under 35 dager - da er det absolutt mest sannsynlig at man har eggløsning månedlig 😊
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #4 Skrevet 24. september 2021 Det høres normalt ut, ja. Det er omtrent slik variasjonen er på mine sykluser også Og det ble regnet som regelmessig under fertilitetsutredning (det var noe annet som var årsak til infertiliteten, og vi har også fått ett av barna uten problemer med samme syklusvariasjon). Anonymkode: 0fb5d...eae 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #5 Skrevet 25. september 2021 Tusen takk for beroligende svar, dere. Man kan bli litt gal av å søke for mye på nett. ❤❤Da kjøper jeg eggløsningstester. Anonymkode: bfee5...609
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå