Gå til innhold

Hvor regelmessig er en "regelmessig" mens?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lest at uregelmessig mens kan skyldes anovulasjon og fikk litt hetta. Men så leste jeg at mens ikke regnes som uregelmessig før man har syklus som varierer med sju dager eller mer. Her er mine sykluser de siste mnd. Den øverste er den sise

26 dager

31dager (antakelig kjemisk graviditet😡)

25 dager

28 dager

Er det ingenting åbekymre seg for? Det er jo ergerlig at jeg aldri helt kan forutse eggløsning, men det kan man vel kjøpe tester for. Orker ikke å fly til legen om dette uansett er innenfor normalen. Harnok en smuletendens til helseangst.😅

Anonymkode: bfee5...609

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker normal lengde. Så lenge man har el spiller det ingen rolle :) 

• Liker 1
Skrevet

Helt normalt, særlig når alle sykluser er under 35 dager - da er det absolutt mest sannsynlig at man har eggløsning månedlig 😊 

Skrevet

Det høres normalt ut, ja. Det er omtrent slik variasjonen er på mine sykluser også :) Og det ble regnet som regelmessig under fertilitetsutredning (det var noe annet som var årsak til infertiliteten, og vi har også fått ett av barna uten problemer med samme syklusvariasjon). 

Anonymkode: 0fb5d...eae

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for beroligende svar, dere. Man kan bli litt gal av å søke for mye på nett. ❤❤Da kjøper jeg eggløsningstester.

Anonymkode: bfee5...609

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...