AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #41 Skrevet 26. september 2021 Jeg ville forlangt en utvider blodprøve ihvertfall.. neseblødninger og slapphet kan og komme av lave blodplater. Anonymkode: e4e59...8ff
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #42 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Utrolig sløv lege!!! Med alle disse symptomene burde du vel vært Innlagt ? Anonymkode: 20de6...db0 Athena79 skrev (1 time siden): Over 140/90 er høyt, så du har høyt blodtrykk. Nei. Slutt å uttal dere om ting dere ikke kan. Unødvendig å skremme ts og andre. Anonymkode: 9f774...49b 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #43 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (På 24.9.2021 den 19.36): Ts her. Snakket med legen min. Han var ikke bekymret en plass;mente det kom av litt stress og det var helt normalt siden jeg er noe overvektig. Jeg har hatt hodepine kjempelenge, hver dag. Har sjekket syn og alt er bra. Fikk beskjed om at jeg er lav på D vitamin og må ta høye doser fremover. Men kan lavt D vit gi slike symptomer? Jeg har vært like stor som nå tidligere og et typisk trykk hos meg er 120/80. Jeg er ikke nervøs el stresset ift å måle! Hverken hjemme eller hos legen. Symptomer er Mye hodepine, neseblod, ufattelig slapp /fatigue, blir ikke bedre av søvn, litt lite matlyst, svimmel særlig når jeg reiser meg eller gjør ting gjort. Bruker kun medisiner for lavt stoffskifte ellers.. Når legen tar ting med knusende ro og jeg føler meg elendig, hva gjør jeg da? Jeg sitter her og gråter for jeg orker jo ingenting!! 😔TS Anonymkode: 71e21...3c2 Relativt viktig at du nevner lavt stoffskifte, synes jeg. Hører om mange som får høyt blodtrykk ved lavt stoffskifte, om det er en sammenheng vet jeg ikke. Har det selv, ca 140 undertrykk. Anonymkode: c1d4b...040
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #44 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Nei. Slutt å uttal dere om ting dere ikke kan. Unødvendig å skremme ts og andre. Anonymkode: 9f774...49b Les hva ts skriver da! Hvorfor er det så vanskelig å få plass på sykehus og få sjekket ting? Anonymkode: 20de6...db0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå