Gå til innhold

Aina K

Augustbrud02

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så på Tv2 hjelper deg i går vedrørende denne butikken og ei som hadde vunnet en kjole til 10000 kr hun aldri fikk.

Må innrømme at jeg aldri hadde hørt om denne butikken. Noen her som har brukt den og har noen erfaring med henne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en venninne som har kjøpt kjole hos henne. Var fornøyd med servicen og betalte blid og fornøyd.

Ukene gikk og kjolen kom aldri. Uken før bryllupet hadde kjolen fortsatt ikke kommet og venninnen min måtte ut og kjøpe kjole et annet sted. Hun er fortsatt i sak med Aina K for å få tilbake de 5000,- hun hadde lagt ut for den kjolen som aldri kom.

Venninnen min ringte importøren hun også og fikk beskjed der om at alle leveranser er stoppet til henne fordi hun ikke betaler. Og hun har til og med løyet på seg innbrudd i butikken, men sannheten var visstnok at leverandørene har vært og hentet kjolene og utstyret sitt tilbake fordi hun ikke hadde betalt.

Jeg ville deror ALDRI ha handlet med Aina K.

Tone

Skrevet

Hun der Aina K kan nok bare glemme bryllupsbransjen etter dette!

Skrevet

Søk på Aina i bryllupsforumet, det ser ut til at KG-ere har møtt på henne allerede for 2-3 år siden ;)

Gjest Markblomsten
Skrevet

Følte et plutselig behov for å poengtere at jeg IKKE er Aina K...

Høres forresten ut til at jeg må styre unna min navnesøster :)

Skrevet

Men hvor dum går det an bli da? At hun ikke bare la seg helt flat selv om hun tydeligvis mente at det var kunden som hadde feil i reportasjen. Ingen som har sett det innslaget kommer jo til å kjøpe kjole der. Hvis hun hadde beklaget masse og ordnet opp på stedet hadde hun kanskje reddet en kunde ekker to...

Gjest Brudeberta 2006/07?
Skrevet
Men hvor dum går det an bli da? At hun ikke bare la seg helt flat selv om hun tydeligvis mente at det var kunden som hadde feil i reportasjen. Ingen som har sett det innslaget kommer jo til å kjøpe kjole der. Hvis hun hadde beklaget masse og ordnet opp på stedet hadde hun kanskje reddet en kunde ekker to...

Helt enig. Er det mulig?

Jeg synes det er rart at noen klarer å drive en sånn type butikkvirksomhet så lenge uten at det blir stengt. Men det synes jeg med alle disse kjeltringene som kommer frem i tv 2 hjelper deg... :roll:

Huff, håper vi slipper å møte på sånne.

Jeg bodde på Sagene før, får litt lyst på å dra ned dit nå, for moro skyld.

:plystre:

Late som jeg skal se på kjole... :ler:

Skrevet

hun tapte nok masse kunder på den saken der ja..

og det med (iallefall late som) at kunden alltid har rett.. det kunne hun ikke nei..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...