AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #1 Skrevet 24. september 2021 Dette er kanskje et merkelig spørsmål… har prøvd å google meg frem og finner ingen med samme problemstilling, så det sier jo litt 😅 har en baby som utelukkende sover på brystet på dagen. Kroppsfasongen min (har store pupper nå som jeg ammer, samt veldig liten mage) gjør at han ligger med en veldig knekk i nakken 😅 uansett hvor oppreist/liggende jeg er kommer puppene i veien slik at han omtrent ligger med 45-90graders vinkel på nakken. Dette kan jo umulig være bra når det er snakk om så mange timer i døgnet at han ligger slik? Er det noen andre som kjenner seg igjen i problemstillingen min og kan berolige meg med at barna deres har vokst opp uten nakkeproblemer?😅 Anonymkode: 1e9d2...b6c
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #2 Skrevet 24. september 2021 Min sover også på brystet mitt og i sele i alle slags ville stillinger som ser ekstremt ubehagelig ut. Men nytter ikke prøve å rette på 😆 Babyer er jo veldig fleksible så tror ikke det gjør noen skade. Førstemann lå også rart og hun er ihvertfall en fin treåring 😊 Anonymkode: 0de54...ef1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #3 Skrevet 24. september 2021 Min er to år nå, og sover for det meste på magen med beina under seg som en liten ball. Hodet er da vridd helt til siden. Han velger det jo selv hver kveld, og ser ikke ut til å ha noen plager. En liten baby er enda mykere i alle ledd, så tipper det får helt fint 😛 Anonymkode: 1b1c8...18c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå