Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har lyst til å forsøke seg på kortlegg på meg? Jeg kan eventuelt legge på deg tilbake 🌸 jeg er tvilling, og er betatt av en som er født i jomfruens tegn. Jeg har igrunn brukt mye tid på å tenke om dette kan bli noe, og føler snart at jeg må finne det ut. Føler veldig at vi har en kjemi med hverandre. 

Anonymkode: 41309...b6e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tarot kortene sier at du skal invitere vedkommende på date og ta det derifra.

Anonymkode: 8b9a1...ac3

Skrevet

kan noen legge kort på meg også? ang kjærligheten

Anonymkode: cf01f...492

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Tarot kortene sier at du skal invitere vedkommende på date og ta det derifra.

Anonymkode: 8b9a1...ac3

Ha ha 😅

• Liker 1
Skrevet

Jeg pleier ikke å svare på sånne tråder, men fikk lyst til å svare deg av en eller annen grunn.

Du overtenker og skaper masse worst case-scenarier i hodet ditt, men hvis du legger bekymringene til side og tar sjansen kommer du til å oppdage at denne jomfruen er mer mottagelig og åpen enn du trodde. Dere kan få et stabilt og godt forhold.

Jeg leser intuitivt , men hvis du er interessert var kortene (beklager at jeg ikke kan de norske navnene) five of swords, the tower, king of swords, page of pentacles og king of cups. Og four of wands som resultat :)

Anonymkode: 845d0...fbb

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg pleier ikke å svare på sånne tråder, men fikk lyst til å svare deg av en eller annen grunn.

Du overtenker og skaper masse worst case-scenarier i hodet ditt, men hvis du legger bekymringene til side og tar sjansen kommer du til å oppdage at denne jomfruen er mer mottagelig og åpen enn du trodde. Dere kan få et stabilt og godt forhold.

Jeg leser intuitivt , men hvis du er interessert var kortene (beklager at jeg ikke kan de norske navnene) five of swords, the tower, king of swords, page of pentacles og king of cups. Og four of wands som resultat :)

kan du prøve med også? en spes fyr jeg tenker på (hva han tenker/vil med meg osv)

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

kan du prøve med også? en spes fyr jeg tenker på (hva han tenker/vil med meg osv)

ang. kjærligheten

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Tusen takk 💕🌸

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...