AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #1 Skrevet 24. september 2021 Jeg mistrives skikkelig med å jobbe med økonomi på kontor. Alle forteller meg hvor heldig jeg er med jobben, og jeg vet det, - føler meg utakknemlig. Men lurer på om noen andre har gått FRA en sånn "drømmejobb" med fin arbeidstid, kaffepauser og alt det der og TIL noe annet - og fått det bedre? Anonymkode: a27f2...870
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #2 Skrevet 24. september 2021 Smak og behag:) Jeg jobbet i helse før, og ble lei av texas, brannslukking, elendig lønn og arbeidsvillkår. Bare det å skifte til kontorjobb i seg selv økte trivselen min markant, men selvsagt, hva jeg jobber med ble jo mer viktig etterhvert som tiden gikk og heldigvis fått meg noe jeg digger:) Men du kan jo be om å få jobbe redusert? Og så ta det en deltidsstilling/helgestilling innen noe annet bare for å prøve først? Anonymkode: 7f4d6...61d
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #3 Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Smak og behag:) Jeg jobbet i helse før, og ble lei av texas, brannslukking, elendig lønn og arbeidsvillkår. Bare det å skifte til kontorjobb i seg selv økte trivselen min markant, men selvsagt, hva jeg jobber med ble jo mer viktig etterhvert som tiden gikk og heldigvis fått meg noe jeg digger:) Men du kan jo be om å få jobbe redusert? Og så ta det en deltidsstilling/helgestilling innen noe annet bare for å prøve først? Anonymkode: 7f4d6...61d Ts her. Takk for svar! Ja er inne på tanken, tror ikke arb.giver vil like det, men det er jo lov å spørre. Tror kanskje det er økonomidelen som er problemet, ref det du sier om interessen, men det er likevel greit å høre andres erfaringer så er glad for alle svar jeg får her. Hvilken retning/felt jobber du med om jeg kan spørre? Anonymkode: a27f2...870
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå