Gå til innhold

Hva er det med menn og bæsjing??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså…blir snart gal🥺

HVER gang vi skal noe blir vi forsinket, for mannen skal…bæsje! Og vi kan ikke dra bør han har gjort sitt.
Så nå sitter vi her og venter da, på en bæsj som lar vente på seg. Vi har tatt halve dagen fri for å reise til fjells før rushen i dag. 
Er jo litt komisk, men samtidig er jeg sååååå lei av å vente.  Og nei, han har normalt ingen mageproblemer, men ha MÅ tømme seg før vi drar noe sted, enten han må på do eller ei.

Anonymkode: fe7bc...e52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha 😂 Jeg er kvinne, og er sånn som mannen din. 

Anonymkode: e3c4f...d34

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Haha 😂 Jeg er kvinne, og er sånn som mannen din. 

Er til å bli gal av😂😂😂

Han «prøver» igjen nå, så krysser fingrene, for nå er jeg lei av å vente🥸

Han sa akkurat «vi drar ikke før jeg Jar bæsja, om det så ikke er for 20 i kveld».

Kan legge til at han ellers er en svært oppegående godt voksen mann. 

Skrevet

Altså jeg kan forstå det visst han må drite, men ikke ellers, kan han ikke bare drite det han er når han må, hørtes veldig spes ut

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er til å bli gal av😂😂😂

Han sa akkurat «vi drar ikke før jeg Jar bæsja, om det så ikke er for 20 i kveld».

Tåler ikke du mer en dette er du svak :) Det blir ofte slik når man blir litt stresset, da kommer disse tingene på ren refleks. Enten man må pisse eller må blåse ut av belgen :) Det er ikke noe man styre selv egentlig. Det skjer når det skjer.

• Liker 1
Skrevet

Hadde blitt forbannet om min halve fridag ble brukt på å vente på en voksen manns bæsjing. Hadde reist uten han.

• Liker 10
Skrevet
Jentegutt skrev (Akkurat nå):

Altså jeg kan forstå det visst han må drite, men ikke ellers, kan han ikke bare drite det han er når han må, hørtes veldig spes ut

Det jeg sier og! 
Vi stoppet bare på en bensinstasjon om du må på do. Men neida, det er helt uaktuelt. Han har rett og slett fått en hikk i hjernen ang dette.

Skrevet
Antiviruset skrev (2 minutter siden):

Tåler ikke du mer en dette er du svak :) Det blir ofte slik når man blir litt stresset, da kommer disse tingene på ren refleks. Enten man må pisse eller må blåse ut av belgen :) Det er ikke noe man styre selv egentlig. Det skjer når det skjer.

Jeg tåler det jo, synes det er mest komisk.

Og nei, han må ikke på do. Vi VENTER på at han må på do😅

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tåler det jo, synes det er mest komisk.

Og nei, han må ikke på do. Vi VENTER på at han må på do😅

Dette er ikke sunt. Reis fra han. Hadde ikke giddi venta

Anonymkode: da6a4...497

Skrevet

Her kommer ikke Herren i gang før bommelom. Enda morsommere at menn må fise når de tisser. Sa til ei veninde en gang vi var på tur med en gjeng. Alle gutta 7 stk gikk ut på rekke og rad for å tisse i skogen. At jeg er 100% sikker på at alle slipper en fis mens de tissa. Åjadda, hadde helt rett 😂

Har aldri klart å fise å tisse samtidig 

Anonymkode: 638e5...1ad

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er til å bli gal av😂😂😂

Han er nok litt mer nøye på dette enn meg da. Får man det ikke til, så må man jo bare reise. Selv om jeg forstår det. Det er mye lettere og tryggere å bæsje hjemme. Det kan være nesten umulig å få det til et annet sted 🙈

Skrevet

Min bruker 1-2 timer på å bæsje HVER eneste dag! Han har heller ingen mageproblemer, men bruker dette som alenetid, uten å regne det som alenetid, sånn at han kan få ekstra alenetid. Vi har to barn. 

Anonymkode: 1aad2...ea8

Skrevet

Tenker på de som reiser til fjells og plutselig blir stående i kolonne. Gjerne må vente i 4-7 timer. Hva GJØR de om de må på do? Eller enda verre? Bæsje?? Og så tenker jeg på mannen til TS. Mannen til TS er SMART!! Og det er bedre å bæsje hjemme enn på en bensinstasjon med kø på utsiden + en utålmodig TS i bilen utforbi som oppretter tråd på KG om "mannen som bare MÅTTE bæsje på Esso... KUNNE han ikke ventet til fergen, eller gjøre det før de dro???"

Anonymkode: 6d5fc...337

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det jeg sier og! 
Vi stoppet bare på en bensinstasjon om du må på do. Men neida, det er helt uaktuelt. Han har rett og slett fått en hikk i hjernen ang dette.

omg 😂må være stress, tror jeg hadde gitt et ultimatum her, drit når du må der du er, ellers så sitter du her alene😂seriøst det går ikke an at dere lever livet etter tarmen hans😳

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Min bruker 1-2 timer på å bæsje HVER eneste dag! Han har heller ingen mageproblemer, men bruker dette som alenetid, uten å regne det som alenetid, sånn at han kan få ekstra alenetid. Vi har to barn. 

Du får ta med deg mobilen og gjøre det samme. I det han er ferdig tar du deg to timer på badet.

Skrevet

Høres ut som han har noe komplekser med å måtte bæsje og vil sikre seg at han har bæsjet på forhånd før han gjør noe som helst. Det går jo faktisk helt fint an å plutselig måtte bæsje, men allikevel vente til det passer. Det er hva normale folk gjør, hele tiden.

• Liker 1
Skrevet

Det høres jo sykelig ut, om han ikke må bæsje en gang. Og ikke KAN dra hjemmefra, hallo det går jo ikke an å holde på sånn, hva om han skal rekke noe spesifikt? Kommer han alltid for sent til alt da? Hvordan rekker han legetimer, jobb, kinofilmer og annet som starter til et bestemt klokkeslett?

Kan du forsøke å gjøre det samme mot ham eller tenker han da at det er helt ok? Om dere skal et sted så bare si rett før dere drar (etter at han har bæsjet) at oj nei du må bæsje og så bare sett deg på badet i 30 minutter. Gjør dette hver gang, til han forstår hvor irriterende det er. Tror jeg ville forsøkt det i noen uker og se om han syntes det var kult. 

Anonymkode: 8fbdc...148

• Liker 1
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Her og ville jeg begynt å gjøre det samme. 30 min etter at han kommer ut av doen sier du at han må se til ungene for du må på do. Gjem en bok der og sitt på badet og les eller spill på mobilen eller hør på podcast eller lakk neglene eller noe i 1 time. Gjenta hver gang han har vært borte pga bæsjing til han lurer på hva som skjer.

Anonymkode: 8fbdc...148

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Altså…blir snart gal🥺

HVER gang vi skal noe blir vi forsinket, for mannen skal…bæsje! Og vi kan ikke dra bør han har gjort sitt.
Så nå sitter vi her og venter da, på en bæsj som lar vente på seg. Vi har tatt halve dagen fri for å reise til fjells før rushen i dag. 
Er jo litt komisk, men samtidig er jeg sååååå lei av å vente.  Og nei, han har normalt ingen mageproblemer, men ha MÅ tømme seg før vi drar noe sted, enten han må på do eller ei.

Jeg må bare le, har lurt på det samme. Eksmannen og sønnene våre er like, men ikke datteren min og jeg. I tillegg sitter de der inne i evigheter. Heretter bør du beregne do-tur også før avreise tid, så avtal avreise 20 min før, det funker gull ;)

Anonymkode: 205d7...5f9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Da er det bare for deg å legge til dusj som aleinetid, og så blir du på badet 1,5 timer. 

Anonymkode: 2a50f...31c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...