Gå til innhold

KG er ekstremt toxic. Jeg er sjokkert!! Hvordan kan voksne mennesker holde på slik!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke vært her så lenge, det er grunner som gjør at jeg har vært en del her i det siste. Men det er jo et helt ekstremt dårlig og gifitg miljø her, hvor folk er frekke mot hverandre. Faktisk ekstremt frekke mot hverandre. Uavhengig av hvilke forum man er inne på, så er det mye tull og frekke kommentarer. Forumet blir jo helt ødelagt av dette. Jeg er sjokkert og jeg er skremt av voksne kvinner og menn sitter på dette viset.

Det tyder jo på at mange her ikke har det så bra i livene sine kanskje, mye bitterhet, skarpe meninger og folk med dårlige holdninger som spyr ut den een stygge kommentaren etter andre.

Jeg er sjokkert og jeg vet faktisk ikke om jeg vil være her lengre, da jeg faktisk merker at det går utover synet jeg får på mennesker.. Jeg vil si at det er et veldig gidtig miljø her som jeg faktisk ikke vil være en del av.

Anonymkode: 91f20...3c4

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er dessverre veldig mange giftige mennesker her. Men det er også veldig mange herlige mennesker her.

Man må bare prøve å ikke se det giftige, og se det fine som blir skrevet her.

Anonymkode: ead5e...291

• Liker 10
Skrevet

Enig at det er mye giftig her, men det er som AB sier her også veldig mange flotte mennesker:) Så man må bare la førstnevnte prelle av, blokkere og ignorere, litt som man gjør i det virkelige liv.

Anonymkode: 03b8b...7d3

Skrevet

Jeg merker meg også at disse trådene ikke blir så aktive. Folk vil ikke snakke om, men rundt..

Skrevet

Særlig eldre menn og uføre blir angrepet her inne, men det skytes så absolutt i alle retninger og mot alle her inne. Det er veldig mye spesielt her inne, har ikke sett lignende på andre norske forumer.

Anonymkode: 9d438...b8c

• Liker 9
Skrevet

Er det veldig mange bitre kvinner med dårlige liv her, som sitter hjemme stoire deler av dagen? Det er det inntrykket jeg har.. Virker ikke til å være så stort mangfold her desverre..

Vet også ast noen gjennom AB liker å trolle og komme med spisse kommentarer. Det ødelegger forumet..

• 3 uker senere...
Gjest rampenissen72
Skrevet

Er du virkelig sjokkert? Har du sett kommentarfelt på Vg eller facebook? Der er folk frekke og rett stygge mot hverandre under fullt navn… Da er det en selvfølge folk blir enda verre når du kan være anonyme :) 

Gjest rampenissen72
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

det er helst kvinnfolk som benytter psykisk vold... 

Anonymkode: 6f7f1...882

Det må du finne kilder på kompis. 

Skrevet

Ja dessverre, det er mye mobbing og slemme kommentarer her. Jeg håper og tror at det er noen få mennesker som driver sånn som dette, men som er veldig aktiv her inne og svarer stygt på det meste som blir skrevet. Jeg ble sjokkert selv i starten, men nå har jeg lært å la det prelle av. Jeg setter stor pris på de fine menneskene her inne da, det er mange som oppriktig ønsker andre vel her inne, som ønsker å bidra på en positiv måte. Heldigvis😊 Men skjønner godt du blir sjokkert❤️

Anonymkode: 72c55...1ae

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

det er helst kvinnfolk som benytter psykisk vold... 

Anonymkode: 6f7f1...882

Bra! VELDIG relevant. :ironi:

Anonymkode: dc912...fb0

Skrevet

Det er masse gift her OG noen herlige folk. Min løse teori er at kg og forumer generelt tiltrekker seg mennesker med mye frustrasjon. Mange mennesker leter og går særlig inn i tråder hvor de selv er lettantennelige og hvor de blir fort irritert. Så er det dessverre sånn at voksne ikke alltid er noe særlig bedre enn barn. Jeg har sluttet å forvente mye av voksne når det gjelder meninger. Det er jo voksne som ofte er trange i nøtta (som i rigide) ikke barn.

Anonymkode: dc912...fb0

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.9.2021 den 13.06):

Jeg har ikke vært her så lenge, det er grunner som gjør at jeg har vært en del her i det siste. Men det er jo et helt ekstremt dårlig og gifitg miljø her, hvor folk er frekke mot hverandre. Faktisk ekstremt frekke mot hverandre. Uavhengig av hvilke forum man er inne på, så er det mye tull og frekke kommentarer. Forumet blir jo helt ødelagt av dette. Jeg er sjokkert og jeg er skremt av voksne kvinner og menn sitter på dette viset.

Det tyder jo på at mange her ikke har det så bra i livene sine kanskje, mye bitterhet, skarpe meninger og folk med dårlige holdninger som spyr ut den een stygge kommentaren etter andre.

Jeg er sjokkert og jeg vet faktisk ikke om jeg vil være her lengre, da jeg faktisk merker at det går utover synet jeg får på mennesker.. Jeg vil si at det er et veldig gidtig miljø her som jeg faktisk ikke vil være en del av.

Jeg har forandret meg til å bli mer toxic i løpet av dagene jeg har vært her. Nå merker jeg at det går ut over forholdet mitt hjemme. Jeg skammer meg over voksne folk på dette forumet.

• Liker 1
Skrevet

Men herregud da.. velkommen til Internett. Så tynnhudet går det ikke an å være

Anonymkode: 43dc1...832

• Liker 4
Skrevet

Synes ikke miljøet her inne er særlig giftig.

Blir en lei seg av svarene en får i enkelte tråder, bør man tenke at stygge svar ikke er noe å ta innover seg.

Anonymkode: de134...bc8

Skrevet

Ja er mye dritt her inne husker spesielt en tråd som imploderte fullstendig her inne.

Ei som hadde innrømt til kjæresten at hun hadde hatt "dyrisk sex " med en svart mann med stor penis da hun studerte i USA.

Kjæresten ble ukomfortabel og usikker på seg selv og ifølge KG var var han rasist, men så endte tråden opp der folk kranglet om etnisk bakgrunn  og ei som sa at hun ville overbevise sønnene sine ved å finne seg noen som ikke hadde liggi med noen av en annen etnisk bakgrunn.

Ett eksempel på noe av det mest groteske jeg har sett på KG der TS forlot tråden og ville bare vite hvordan hun kunne snakke med kjæresten etter at han ble unkomfortabel og lei seg.

Jeg kommenterte ett par ganger der jeg svarte TS på det hun faktisk spurte om og sa bare det var nok bare ett lite stikk mot hans ego og det var viktig snakke med ham, hun var jo glad i kjæresten sin og sa han var perfekt for henne.

Anonymkode: cfcac...a98

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...