Gå til innhold

Norsk forum ala Flashback?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, finnes det? Altså et forum som ikke modereres halvt ihjel? 

Anonymkode: 3d09b...3ee

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde et her, men den tid er forbi dessverre. Aner ikke hvorfor det endret seg, sikkert når disse Egmont folkene tok over? 

Anonymkode: 1433d...5df

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja, finnes det? Altså et forum som ikke modereres halvt ihjel? 

Anonymkode: 3d09b...3ee

Sweet Dreams, da må først hele folkesjela til nordmenn endres.. Det brede lag i befolkningen har jo den oppfatning av ytringsfrihet at alle skal kunne ytre seg fritt såfremt alle liker det som blir ytret, og at ytringene ikke er nedlatende eller støtende.. Resten tar straffeloven seg av.. Som Arnulf Øverland engang sa, hva skal vi da med ytringsfrihet. 

Endret av Airman
Skrevet

Freak er vel relativt romslig? Uten at jeg er der mye...

VGD har ingen brukere lenger, men du må skrive i eldre tråder. Bakdelen er at det finner verken andre brukere eller moderatorene

Skrevet

Du kan jo alltids prøve fridiskusjon.no. Noen fra VGD som startet eget forum. Jeg har såvidt vært inne der og lest litt, og moderatorene er ikke akkurat ivrige i tjenesten. Du kan ikke skrive hva som helst, men det er tydeligvis ikke langt unna.

Anonymkode: 993ce...beb

Skrevet
A-hunter skrev (På 24.9.2021 den 18.28):

Freak er vel relativt romslig? Uten at jeg er der mye...

VGD har ingen brukere lenger, men du må skrive i eldre tråder. Bakdelen er at det finner verken andre brukere eller moderatorene

Freak er enda verre!! De er helt nazi på moderering og moderatorene er arrogante herfra til månen. Fikk en stygg melding fra en av moderatorene etter at jeg spurte hvorfor ene tråden min ble slettet og han skrev "er du virkelig så kokko i hodet at du ikke skjønner det så er det ikke noe vits".. 

Anonymkode: f67e1...1d0

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.9.2021 den 15.17):

hva med Diskusjon.no?

Like ille som KG, samme eiere og like sensurivrige moderatorer.

Anonymkode: 600be...4dc

Skrevet

Hvordan er det på det nye forumet som ble startet av noen debattanter fra VGD? Og heter det forumet?

Anonymkode: 6df97...0e6

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvordan er det på det nye forumet som ble startet av noen debattanter fra VGD? Og heter det forumet?

Anonymkode: 6df97...0e6

Står lengre opp i tråden her. 

Anonymkode: 55b86...e30

• Liker 1
Skrevet

Fant i alle fall en interessant og litt morsom tråd på det svenske forumet, jeg søkte for å se hva de evt. skrev om oss

https://www.flashback.org/t3285725

Anonymkode: 61b1d...a2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...