AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #1 Skrevet 24. september 2021 Han jatter ofte med og trekker seg tilbake så fort jeg blir litt irritert. Dette finner jeg veldig lite mann egentlig. Det gjør at jeg ofte sitter igjen med følelsen av at jeg ikke alltid får sagt det jeg føler jeg må si når vi har en litt opphetet diskusjon. Noen diskusjoner er litt heftigere å stå i enn andre og sånn er det bare i et forhold. Det er ikke diskusjoner hvor vi er verbalt stygge med hverandre, men en diskusjon hvor vi kan være veldig uenige. Ofte det ender med at jeg må gå meg en tur og bare lufte hodet litt. Noen tips? Jeg kan nesten ikke forandre han heller.. Anonymkode: 6e802...3db 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #2 Skrevet 25. september 2021 Få ny mann som tåler uenighet. Anonymkode: 38cfc...9b1 4
Loff77 Skrevet 25. september 2021 #3 Skrevet 25. september 2021 (endret) Ikke være sammen med en dott? Men hadde det vært bedre egentlig om han fyra seg skikkelig opp og var fly forbannet? Endret 25. september 2021 av Loff77 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #4 Skrevet 25. september 2021 Jeg spiller ofte dott så hun kan bestemme alle de tusen små tingene jeg ikke bryr meg døyten om (men som jeg later litt som jeg gjør for at hun skal føle det som seier), hva som skal henge på veggene, gardinvalg, klær, hvor vi skal være 17. mai, hvor skapene skal stå. Så tar jeg hånd om de få men veldig viktige tingene, hvor vi skal bo, hvilken bil, hvordan vi sparer, hvor vi tar ferie, antall barn, hva vi har til middag som oftest, hvilken filmstrømmetjeneste vi har til enhver tid og hvilke fotballag vi skal heie entusiastisk på. Anonymkode: f8227...7a8 7
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #5 Skrevet 25. september 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg spiller ofte dott så hun kan bestemme alle de tusen små tingene jeg ikke bryr meg døyten om (men som jeg later litt som jeg gjør for at hun skal føle det som seier), hva som skal henge på veggene, gardinvalg, klær, hvor vi skal være 17. mai, hvor skapene skal stå. Så tar jeg hånd om de få men veldig viktige tingene, hvor vi skal bo, hvilken bil, hvordan vi sparer, hvor vi tar ferie, antall barn, hva vi har til middag som oftest, hvilken filmstrømmetjeneste vi har til enhver tid og hvilke fotballag vi skal heie entusiastisk på. Anonymkode: f8227...7a8 Er nok mange par der begge mener de er gode på å få vilja si i de viktige tingene. Anonymkode: 38cfc...9b1 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #6 Skrevet 25. september 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg spiller ofte dott så hun kan bestemme alle de tusen små tingene jeg ikke bryr meg døyten om (men som jeg later litt som jeg gjør for at hun skal føle det som seier), hva som skal henge på veggene, gardinvalg, klær, hvor vi skal være 17. mai, hvor skapene skal stå. Så tar jeg hånd om de få men veldig viktige tingene, hvor vi skal bo, hvilken bil, hvordan vi sparer, hvor vi tar ferie, antall barn, hva vi har til middag som oftest, hvilken filmstrømmetjeneste vi har til enhver tid og hvilke fotballag vi skal heie entusiastisk på. Anonymkode: f8227...7a8 men nå er ikke norske menn kjent for å være så veldig mannlig heller..🙄 Anonymkode: 1f3a4...de0 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #7 Skrevet 25. september 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Er nok mange par der begge mener de er gode på å få vilja si i de viktige tingene. Anonymkode: 38cfc...9b1 Bare flott om man kan byttehandle sånn hvis man har forskjellige oppfatninger av hva som er viktig. Er jo også sånn drevne politikere i forskjellige partier "hestehandler" med hverandre. Anonymkode: f8227...7a8
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #8 Skrevet 25. september 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: men nå er ikke norske menn kjent for å være så veldig mannlig heller..🙄 Anonymkode: 1f3a4...de0 I så fall er det bare fordi norske kvinner er dårlige til å fortelle hvor mandig dere vil ha typen 😉 Anonymkode: f8227...7a8 1
Gjest Anonym373 Skrevet 25. september 2021 #9 Skrevet 25. september 2021 AnonymBruker skrev (På 24.9.2021 den 11.56): Han jatter ofte med og trekker seg tilbake så fort jeg blir litt irritert. Dette finner jeg veldig lite mann egentlig. Det gjør at jeg ofte sitter igjen med følelsen av at jeg ikke alltid får sagt det jeg føler jeg må si når vi har en litt opphetet diskusjon. Noen diskusjoner er litt heftigere å stå i enn andre og sånn er det bare i et forhold. Det er ikke diskusjoner hvor vi er verbalt stygge med hverandre, men en diskusjon hvor vi kan være veldig uenige. Ofte det ender med at jeg må gå meg en tur og bare lufte hodet litt. Noen tips? Jeg kan nesten ikke forandre han heller.. Anonymkode: 6e802...3db Du hørtes slitsom ut😣
Majer Skrevet 25. september 2021 #10 Skrevet 25. september 2021 Blir du ofte småirritert og har temperament? Kan hende han er konfliktsky for å slippe å føle på negative følelser så ofte. 1
Gjest Anonym373 Skrevet 25. september 2021 #11 Skrevet 25. september 2021 Menn orker ikke mas om småtteri, damer er så jævlig drama søkene. men vi setter dere på plass når det gjelder.
Flintis Skrevet 25. september 2021 #12 Skrevet 25. september 2021 AnonymBruker skrev (På 24.9.2021 den 11.56): Han jatter ofte med og trekker seg tilbake så fort jeg blir litt irritert. Anonymkode: 6e802...3db Han har vel sagt det han mener og erfart at det ikke når fram. Hvorfor blir du irritert, er det ikke en bedre løsning å høre på hverandre også dra noen felles konklusjoner? 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #13 Skrevet 25. september 2021 Det er vanskelig å mene noe om dette når vi ikke har vært vitne til hverdagen deres. Kanskje irriterer du deg over hver minste ting. Skal folk flest bruke energi på dette, så sliter de seg jo ut! Derfor velger de sine kamper og sier "mhm" til slikt for å unngå disse opphetede kranglene du snakker om. Anonymkode: 6dc44...d63 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #14 Skrevet 25. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bare flott om man kan byttehandle sånn hvis man har forskjellige oppfatninger av hva som er viktig. Er jo også sånn drevne politikere i forskjellige partier "hestehandler" med hverandre. Anonymkode: f8227...7a8 I et godt forhold ser man også verdien i at den andre får oppfylt sine ønsker, og uttaler seg ikke nedlatende om hva de ønskene er. Anonymkode: 38cfc...9b1 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #15 Skrevet 25. september 2021 Anonym373 skrev (1 time siden): Menn orker ikke mas om småtteri, damer er så jævlig drama søkene. men vi setter dere på plass når det gjelder. Flott holdning til den du vissnok elsker. Anonymkode: 38cfc...9b1
Gjest Anonym373 Skrevet 25. september 2021 #16 Skrevet 25. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Flott holdning til den du vissnok elsker. Anonymkode: 38cfc...9b1 Hun er et unntak, derfor hun har fått ring på fingeren
miSs. Skrevet 25. september 2021 #17 Skrevet 25. september 2021 Eksen min var sånn, feide alt under teppe hele tiden. Vi kunne aldri ha dype samtaler eller diskutere. Ble for kjedelig for min del, jeg dumpa han. 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #18 Skrevet 25. september 2021 Jeg har noen forhold bak meg, og det kjedligste var med en konfliktsky dott som aldri sa meningen sin😂vi hadde et overhøflig merkelig forhold! de gangane jeg prøvde å ta opp ting la han seg helt flat asap. Hadde aldri trodd jeg skulle savne en kverulerende kranglefant jeg har av en eks, men ift dotten vet jeg hvem jeg likte best😂😆😆😎 Anonymkode: 901fd...8c3 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #19 Skrevet 25. september 2021 Høres ut som psykisk vold Anonymkode: 896ed...2bb 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #20 Skrevet 25. september 2021 Kanskje han er konfliktsky fordi du er en ustabil drittkjerring? Anonymkode: 4b4ec...688 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå