Gå til innhold

Dusten ville ikke komme likevel

Gjest -skuffet jente-

Anbefalte innlegg

Gjest -skuffet jente-

Jeg er single og møtte en single mann ute på byen. Vi bor noen timer unna hverandre men han lovet å komme på besøk til meg neste helg. Nå har han ringt og plutselig ombestemt seg.

Jeg blir fryktelig irritert på slike..de er så ubestemmelige. :sur:

Jeg hadde gledet meg til en kline-helg med en flørt fra byen også dette?!

Nei, takke meg til å holde meg unna idiotiske menn.

:roll: Jeg er så utrolig lei av å ta initiativet hele tiden, finnes det ingen ekte mannfolk igjen i dette grisgrendte landet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er ikke slik gutter. Dere jenter stiller for høye krav. Rik, høy,slank, mørk, pent kledd, veltalende, god humor, fin bil, penger, stor K*K, altid behage damene, spennende, utfordrende og et snev av farlig. GLEM Det...de finnes ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke slik gutter. Dere jenter stiller for høye krav. Rik, høy,slank,  mørk, pent kledd, veltalende, god humor, fin bil, penger, stor K*K, altid behage damene, spennende, utfordrende og et snev av farlig. GLEM Det...de finnes ikke.

Trenger da ikke alt det tullet som nevnes over her jeg ivafall! Trenger en kar som har humor, er glad i musikk og i å sove lenge på søndag! Samt masere føttene mine innimellom! :)

Any takers?? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er single og møtte en single mann ute på byen. Vi bor noen timer unna hverandre men han lovet å komme på besøk til meg neste helg. Nå har han ringt og plutselig ombestemt seg.

Kanskje han fikk kalde føtter og syntes at det var litt vel kjapt å komme på hjemmebesøk en helg etter bare ETT møte på byen? Kanskje du burde prøve å møte ham på byen igjen, det er litt mer avslappende og fritt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trenger da ikke alt det tullet som nevnes over her jeg ivafall! Trenger en kar som har humor, er glad i musikk og i å sove lenge på søndag! Samt masere føttene mine innimellom!  :)

Any takers?? :lol:

Humor, musikk og søvn er dyrebart! Nå prater vi her...:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...