Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter en del med perioder med dyp depresjon, og når deg står på som verst så får jeg ikke vasket håret. Jeg klarer å vaske kroppen, men håret blir ikke vasket. Høres kanskje rart og teit ut for de som ikke har vært i en slik situasjon, men sånn er det i hvert fall for meg. 

Er det mulig å dra til frisøren for å vaske håret? Trenger ikke noe fancy greier med kur og styling, bare å få vasket og tørket håret. Frisøren tenker sikkert sitt når jeg kommer uten synlige fysiske skader, men men. Håper å høre fra noen som har gjort det eller frisører her inne.

Anonymkode: b1656...39a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste vet at usynlig sykdom finnes :) så det syns jeg ikke du skal tenke på. I USA heter det jo "blow dry", altså hårvask og pen føning av håret. Men hadde ringt og spurt en lokal salong om det.

Jeg har vært inne på tanken selv. Jeg er fysisk syk, og sliter med kreftene. For meg blir det for tungt å dra til frisøren, ellers hadde jeg nok gjort dette ja. Ulempen er at det koster litt. 

Anonymkode: 5f7b3...d0e

• Liker 2
Skrevet

Hei hei, jeg kjenner absolutt til problemet da jeg selv har vært deprimert. Da vasket jeg heller ikke håret og sluttet å spise og andre ting. Livet var bare mørkt. 

Å gå til frisøren og vaske håret og ta en hårkur høres fint ut, vil tro det koster rundt 400-500 kr. Mitt hår ble silkemykt av det! 

• Liker 2
Skrevet

Frisør her :) Ingen problem i det hele tatt og vi tenker ikke tanken engang. Det er mer normalt i USA, men der er det helt normalt å dra til frisør kun for vask og føning/tørking :) Spørr om vask og føning/tørking bare. Tro meg, vi setter pris på dere kunder som ikke har en hel giga case å jobbe med til tider. Vask og føning er bare en fin pause for oss og.

Anonymkode: ef6e4...cbb

• Liker 4
Skrevet

Dei tenar jo peng, du får vaska håret utan å anstrenge deg. Tenkjer det er vinn-vinn :) Vil derimot anbefale hårkur i ny og ne, veldig deilig med hovudbunnsmassasje. Eg pleier å gjere det i stressande situasjonar(eksamensperiodar), ikkje at det kan samanliknast med depresjon då, men :) 

• Liker 1
Skrevet

Kjenner til mange som vasker håret kun hos frisøren, både i Norge og utlandet. 

Ring en frisørsalong og book en time! :) 

• Liker 2
Skrevet

Det går helt fint, jeg var gjennom en større operasjon for et par år siden og kunne verken dusje eller stå bøyd. Så jeg bestilte time hos frisøren for hårvask og det fungerte kjempe fint

• Liker 1
Skrevet

Det går helt fint, det er jo mange dom ikke får til å vaske håret selv av ulike grunner. Og mange syns jo det er veldig behagelig med vask og hodebunnsmassasje hos frisør og bestiller det av den grunn. 

Bestill deg time du, det kan kanskje bidra til at du føler deg litt mindre nedstemt til og med. Man skal ikke kimse av hva litt velvære kan utrette 😊

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...