AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #1 Skrevet 24. september 2021 Dama slo opp for ca 2 måneder siden, jeg er 28 og hun 24. Hun ville at vi fortsatt skulle være venner, det var nå greit nok. Jeg har jobbet mye med meg selv i det siste, da jeg var veldig inni hode mitt pga. mye jobb så førte til bruddet. Henger nå mye med venner å gjør ting jeg ikke prioriterte før. Jeg har også truffet en ny jente jeg henger en del med, ikke noe veldig seriøst enda. Jeg og exen møttes vell sånn 1 gang i uka i starten, nå har det blitt bare mere og mere og vi møtes nesten daglig eller kun tar kontakt på sms og lurer på hva jeg gjør. Vi møtes da for å bare ta en kaffe, drar å handler ilag eller drar hjem til en av oss for å se film. Hu kan da sitte på fanget mitt, mens vi holder hender eller stryker på hverandre. Hu sier jeg er blitt som når vi møttes, å liker å være med meg. Grensen går ved at vi ikke kysser eller har sex, det synes hun er upassende enda. Hu spørr ofte om jeg treffer andre eller hva jeg føler for hu nye jeg møter av og til. Hu har også spurt hva jeg føler for hu nå og sier hun er redd for å bli såret. Hu betegner oss som venner enda da, som jeg skjønner da vi verken kysser eller har sex. Vil si vi er sånn midt mellom venner og kjærester selv. Er gla i hu, å skulle vell ønske det ordnet seg. Men er litt forvirret, hvorfor Hu vil møtes så ofte å gjøre ting med meg, kose, holde hender osv. Men ikke gå videre som eks. kysse. Er litt redd hun kun bruker meg for å ikke ha det så ondt selv, til hu treffer en ny. Bør jeg avslutte dette å gå videre? Hilsen forrvirret mann på 28:) Anonymkode: 4b826...cd0 1
Antiviruset Skrevet 24. september 2021 #2 Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Dama slo opp for ca 2 måneder siden, jeg er 28 og hun 24. Hun ville at vi fortsatt skulle være venner, det var nå greit nok. Jeg har jobbet mye med meg selv i det siste, da jeg var veldig inni hode mitt pga. mye jobb så førte til bruddet. Henger nå mye med venner å gjør ting jeg ikke prioriterte før. Jeg har også truffet en ny jente jeg henger en del med, ikke noe veldig seriøst enda. Jeg og exen møttes vell sånn 1 gang i uka i starten, nå har det blitt bare mere og mere og vi møtes nesten daglig eller kun tar kontakt på sms og lurer på hva jeg gjør. Vi møtes da for å bare ta en kaffe, drar å handler ilag eller drar hjem til en av oss for å se film. Hu kan da sitte på fanget mitt, mens vi holder hender eller stryker på hverandre. Hu sier jeg er blitt som når vi møttes, å liker å være med meg. Grensen går ved at vi ikke kysser eller har sex, det synes hun er upassende enda. Hu spørr ofte om jeg treffer andre eller hva jeg føler for hu nye jeg møter av og til. Hu har også spurt hva jeg føler for hu nå og sier hun er redd for å bli såret. Hu betegner oss som venner enda da, som jeg skjønner da vi verken kysser eller har sex. Vil si vi er sånn midt mellom venner og kjærester selv. Er gla i hu, å skulle vell ønske det ordnet seg. Men er litt forvirret, hvorfor Hu vil møtes så ofte å gjøre ting med meg, kose, holde hender osv. Men ikke gå videre som eks. kysse. Er litt redd hun kun bruker meg for å ikke ha det så ondt selv, til hu treffer en ny. Bør jeg avslutte dette å gå videre? Hilsen forrvirret mann på 28:) Anonymkode: 4b826...cd0 Mann det opp da gutt! Si det rett ut til henne! Er du klar for å være min kjæreste eller ikke! Om du har følelser for henne. Om du ikke har dette går du videre uten noe mer surr. Det er helt umulig og bare være venner om noen av dere har følelser for hverandre. Har hun det for deg og du roter med andre damer? Dette blir vondt for henne, det samme motsatt vei. Så nei hold deg langt borte i fra å være venner med tidligere ekser eller jenter du har følelser for. Det er bare å plage deg selv, og enda verre ikke rettferdig for en kommende partner som ikke er klar over at du sitter på en "tikkende bombe" med gammel grums i ballasten. Du kan bare ikke få i pose og sekk om du skal være seriøs. 7
Peraasen Skrevet 24. september 2021 #3 Skrevet 24. september 2021 (endret) Antiviruset skrev (3 timer siden): Endret 24. september 2021 av Peraasen
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #4 Skrevet 24. september 2021 Antiviruset skrev (3 timer siden): Mann det opp da gutt! Si det rett ut til henne! Er du klar for å være min kjæreste eller ikke! Om du har følelser for henne. Om du ikke har dette går du videre uten noe mer surr. Det er helt umulig og bare være venner om noen av dere har følelser for hverandre. Har hun det for deg og du roter med andre damer? Dette blir vondt for henne, det samme motsatt vei. Så nei hold deg langt borte i fra å være venner med tidligere ekser eller jenter du har følelser for. Det er bare å plage deg selv, og enda verre ikke rettferdig for en kommende partner som ikke er klar over at du sitter på en "tikkende bombe" med gammel grums i ballasten. Du kan bare ikke få i pose og sekk om du skal være seriøs. Dette tror jeg hun skjønner, da hun har satt at andre jenter skriver melding til meg. Tror det var når hun oppdaget det at hun blei mere interessert igjen Anonymkode: 4b826...cd0 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #5 Skrevet 25. september 2021 Noen andre med synspunkter? Anonymkode: 4b826...cd0
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #6 Skrevet 25. september 2021 Vil du ha eksen tilbake, da? Anonymkode: ae10e...e3a
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #7 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Vil du ha eksen tilbake, da? Anonymkode: ae10e...e3a Skulle vell egentlig ønsket det Anonymkode: 4b826...cd0
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #8 Skrevet 26. september 2021 Herregud mann, da får du slutte å holde "den nye" på gress i det minste, ha liiiitt respekt for andres følelser. Makan til egoisme. Dette går rett til helvete med begge damene om du fortsetter slik, ta et valg. Sannheten har en tendens til å komme frem. Anonymkode: 411a8...910 2
Antiviruset Skrevet 26. september 2021 #9 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (På 24.9.2021 den 14.05): Dette tror jeg hun skjønner, da hun har satt at andre jenter skriver melding til meg. Tror det var når hun oppdaget det at hun blei mere interessert igjen Anonymkode: 4b826...cd0 En sånn ustabil dame må du virkelig være forsiktig å engasjere deg noe videre med. Det er et stort rødt flagg, og når hun går "lei deg" igjen forsvinner hun på akkurat samme måte. Det er et rødt flagg som er enormt. Du kan ikke ri to hester samtidig det går alltid galt. Søke tilbake til eksen fordi hun begynner å slenge ut smuler til deg er neppe noe smart trekk. Da må du la henne jobbe hardt for å vise at hun mener det hun sier i handling, og ikke bare i ord. Så må du få deg litt anstendighet og ikke "playe" hun andre du holder på med. 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #10 Skrevet 26. september 2021 Antiviruset skrev (9 timer siden): En sånn ustabil dame må du virkelig være forsiktig å engasjere deg noe videre med. Det er et stort rødt flagg, og når hun går "lei deg" igjen forsvinner hun på akkurat samme måte. Det er et rødt flagg som er enormt. Du kan ikke ri to hester samtidig det går alltid galt. Søke tilbake til eksen fordi hun begynner å slenge ut smuler til deg er neppe noe smart trekk. Da må du la henne jobbe hardt for å vise at hun mener det hun sier i handling, og ikke bare i ord. Så må du få deg litt anstendighet og ikke "playe" hun andre du holder på med. Takker for godt svar:) Anonymkode: 4b826...cd0
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #11 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Herregud mann, da får du slutte å holde "den nye" på gress i det minste, ha liiiitt respekt for andres følelser. Makan til egoisme. Dette går rett til helvete med begge damene om du fortsetter slik, ta et valg. Sannheten har en tendens til å komme frem. Anonymkode: 411a8...910 Er ikke så seriøst med noen av dem, regner med dem også møter andre. Er det ikke vanlig å holde på med flere samtidig når man dater? Sålenge man ikke er ilag så eller har avtalt noe Anonymkode: 4b826...cd0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå