Gå til innhold

Han synes jeg har det travelt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har snakket med en fyr jeg matchet med tinder for 2 måneder siden. Jeg er in30 årenes og han er barnløs (relevant ifht prioriteringer og tid), og i 40 årene  Vi møttes første gang og jeg følte at det gikk bra og at det var en fin kjemi. Jeg sa jeg gjerne ville møtes igjen og det ønsket han også. Pga turnus og samvær med barn kunne vi den påfølgende uka ikke sees, men uka etter da jeg hadde aleneuke igjen så prioriterte han ikke en kopp kaffe med meg en gang. Det er 3 uker siden vi møttes, sist jeg ikke hadde barna hos meg var det et som tok initiativ, men ikke denne gangen heller har han tatt initiativ. Skrev til han i går kveld at jeg er alene fra i dag og lurte på om å møtes. Han sa han hadde noen avtaler med venner i helgen, men at han kanskje kunne få til et lite besøk i løpet helgen. Jeg sa at jeg avslutter kommunikasjonen fordi opplever han som lite interessert når vi kun kan sees annen hver uke og han ikke prioteterer å sees når vi faktisk har mulighet, og det er en måned siden sist. Jeg er ute etter noe seriøst og noen å tilbringe tid sammen med, at jeg mister intrtessen når vi kun kommuniserer med snap og ikke kan sees selv om vi bor 10 minutter unna hverandre. Han mener at jeg har det veldig travelt og er urimelig. Jeg har slettet han, men stusser jo veldig hvorfor en mann som gjentatte ganger sier han ser etter noe seriøst ikke ønsker å prioritere å møtes når det er 4 uker siden sist og det er 2 uker til neste gang jeg vi kan sees en fredag eller lørdag kveld. Jeg har tidligere også tatt opp med han at det ikke skjer noe, da vi ikke møtes og han kommuniserer med snapchat der han deler hverdagsliv.. Veldig lite samtaler.

Anonymkode: 89e14...9ec

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Han er rett og slett ikke interessert nok, det er det enkle svaret. Hadde han vært det, hadde han prioritert deg når dere begge hadde mulighet. 10 minutter fra hverandre er jo ingen ting!

De to jeg har datet dette året har bodd 3 1/2 og 2 timer unna. Selv om jeg har barn 100% (og de har hatt 50/50) og en ganske stappfull hverdag, har vi fått til å treffes når vi har hatt anledning. Da kan en barnløs mann 10 minutter unna klare det og ;).

Endret av micromaya
  • Liker 7
Skrevet

Samme situasjon. Han bort fem minutters gåtur fra meg. Føler meg så innmari lite prioritert! Drevet på et par måneder. Hjelper ikke at han sier han vil ta det sakte og ønsker å treffe meg, når handlingene hans kun viser at han er så sikker på at jeg sitter og venter at han ikke gidder å gjøre en innsats. 

Anonymkode: fa2ce...330

• Liker 2
Skrevet

Han er ikkje interessert. Om han var så hadde han klart å finne tid til minst eit treff.

Anonymkode: 6abd7...1a4

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Samme situasjon. Han bort fem minutters gåtur fra meg. Føler meg så innmari lite prioritert! Drevet på et par måneder. Hjelper ikke at han sier han vil ta det sakte og ønsker å treffe meg, når handlingene hans kun viser at han er så sikker på at jeg sitter og venter at han ikke gidder å gjøre en innsats. 

Anonymkode: fa2ce...330

Rart at kvinner faller for slike men aldri for de som gjør seg tilgjengelige. 

Anonymkode: 79f50...4db

• Liker 1
Skrevet

Jeg har holdt på med en sånn en i et år. Han er interessert - i sitt eget og så fra tid til annen meg. Flott fyr på mange måter, men å venteventevente er drepen! 

I lengden helt fullstendig uutholdelig! 

Anonymkode: bd525...769

• Liker 2
Skrevet

Ville bare gjort det slutt, det er bortkastet tid. Tenk å leve med en slik en, tviler på at det er noe noen ønsker. Du kan ikke endre en mann, du må se han som han er. Det finnes mange bra menn også.

Anonymkode: 5ca9c...a15

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Rart at kvinner faller for slike men aldri for de som gjør seg tilgjengelige. 

Anonymkode: 79f50...4db

Jeg har jo tydeligvis ikke falt for han siden jeg har droppet han pga dette. Det står ganske tydelig i innlegget mitt.

Anonymkode: 89e14...9ec

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...