Gå til innhold

Så utrolig betatt, 14år eldre.

Anbefalte innlegg

Skrevet

OK, alderen trenger ikke å bety noe. Vi begge er voksne. Jeg er 33 og han 48. Noen syntes kanskje alderen er for stor? 

Poenget mitt er at jeg nettopp kom ut av et 11års langt forhold med en som er 15år eldre. Jeg sa til familien at jeg aldri skulle finne en mann i så høy alder igjen. Nå står jeg her da og nesten på vei til det samme😅 

Han jeg har møtt var tilfeldig på nettet. Reflektert, kjekk mann med god jobb. Han er så snill og god mot meg, kun snappet med hverandre. Han sier at han nesten føler seg forelsket i meg. Sender meg ofte mld, osv. Er dette fordi han kun er nysgjerrig på meg? Kanskje fordi jeg er ung? Han skriver også at det er noe gnist mellom oss han ikke helt kan forklare. Kan dette være en "meant to be"? Eller er det bortkastet å holde på? Han gar en god magefølelse på meg og jeg det samme. Det kribler skikkelig. 

Vil gjerne ha råd og tips. 

Anonymkode: 23332...92f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det aldri sikkert det blir oss. Men et møte er nok veldig sannsynlig. 

Skrevet

Vær forsiktig, menn som ser gnist før dere faktisk har truffet hverandre er sjelden til å stole på.

Anonymkode: 783e0...5c3

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vær forsiktig, menn som ser gnist før dere faktisk har truffet hverandre er sjelden til å stole på.

Anonymkode: 783e0...5c3

Er det sant? Hva vil han da, ha sex ? 

Skrevet

Da han var 18, var du 4.

Dette sier det meste.

Anonymkode: 92d5c...896

• Liker 1
Skrevet

Det skader ikke å prøve å møte fyren. På en cafe eller noe, ute blant folk først 😂 Så ser du hvor det går. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg merker raskt hvem jeg har kjemi med på nett. Ikke rødt flagg. Men dersom du syntes det var trasig med en så mye eldre man sist, tror jeg du må bryte nå. Ellers er du i sklia og får ikke stoppet. Når det er sagt er eldre menn veldig fascinert av yngre kvinner, så om du vil bli oppvartet kan du absolutt gå for ham. Bare tenk på hva som konkret var problemet med alderen sist, og tenk over om det er sannsynlig at akkurat det skjer igjen.

Anonymkode: 892ee...c35

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Da han var 18, var du 4.

Dette sier det meste.

Anonymkode: 92d5c...896

Nå er hun 33. Det sier vel det meste.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg merker raskt hvem jeg har kjemi med på nett. Ikke rødt flagg. Men dersom du syntes det var trasig med en så mye eldre man sist, tror jeg du må bryte nå. Ellers er du i sklia og får ikke stoppet. Når det er sagt er eldre menn veldig fascinert av yngre kvinner, så om du vil bli oppvartet kan du absolutt gå for ham. Bare tenk på hva som konkret var problemet med alderen sist, og tenk over om det er sannsynlig at akkurat det skjer igjen.

Anonymkode: 892ee...c35

Nettopp, det gjør jeg også. Jeg faller nok litt mer for litt endre menn, (ikke over 50), men 40årene er topp. Litt med tanke på at de har andre verdier i livet enn en mann på 31. Erfaring og en trygg måte å være på. Jeg vet vi blir vartet opp litt siden de liker å stelle greit med de yngre damene. 

Han er ute i kveld, men skriver alltid og forsikrer meg om at han sender mld til meg senere. Det liker jeg. Han nevner stadig at han vil varte meg opp når vi treffes, han vil gjøre meg alt godt sier han. 

Problemet med meg og enden min gjennom 11år  var nok mer økonomisk. Vi er bestevenner den dag idag og han er 72 modell. Jeg 88. 

Skrevet

Alder er ikke et problem... Dere er begge voksne og kan bestemme selv om det er riktig eller ikke... Men hvis du gifter deg med ham og ønsker barn i fremtiden... Har han barn fra før? Ønsker han barn? Han er jo 48 år ! Modenhet og intelligens er også et viktig faktor .. er dere på samme nivå?

Skrevet
Medic.9009 skrev (1 time siden):

Alder er ikke et problem... Dere er begge voksne og kan bestemme selv om det er riktig eller ikke... Men hvis du gifter deg med ham og ønsker barn i fremtiden... Har han barn fra før? Ønsker han barn? Han er jo 48 år ! Modenhet og intelligens er også et viktig faktor .. er dere på samme nivå?

Han har to stk 13 og 15år. Tviler på han vil ha barn igjen. Jeg gar også barn, så går fint. Kan man leve livet ut med en mann som det skiller såpass mange år? Kan jeg stole på det han sier, at jeg har begynt å bety noe for han? Han sier han har blitt ekstremt betatt av meg.

Bare redd å gå i fella.... 

Skrevet

Kanskje han smører litt tykt på, er redd for å miste muligheten med deg?

Virker tidlig å konkludere før du har møtt han. Date han en gang eller to, se an kjemien. Er den god så gi han en sjanse en tid og se. Blir det ikke rett så kjenner du det. Alder ingen hindring.

Anonymkode: e884b...a40

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville møtt ham og tatt det derfra. Jeg datet en i halvannen mnd. som sa mye av det samme både på chat og irl, det var stas helt til han sveipet på bestevenninnen min på Tinder (jeg hadde gjort det klart at jeg slettet Tinder).

Mange er seriøse, ditto mange vil si hva som helst for å få seg noe. For ordens skyld; jeg forventer ikke at Tinder slettes med en gang, men jeg forventer at de slutter å aktivt se etter andre når vi har begynt å date og har sex. Ellers kommer man aldri i mål, for det er alltid noe bedre der ute om man aldri slår seg til ro. 

Anonymkode: 993a9...766

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg ville møtt ham og tatt det derfra. Jeg datet en i halvannen mnd. som sa mye av det samme både på chat og irl, det var stas helt til han sveipet på bestevenninnen min på Tinder (jeg hadde gjort det klart at jeg slettet Tinder).

Mange er seriøse, ditto mange vil si hva som helst for å få seg noe. For ordens skyld; jeg forventer ikke at Tinder slettes med en gang, men jeg forventer at de slutter å aktivt se etter andre når vi har begynt å date og har sex. Ellers kommer man aldri i mål, for det er alltid noe bedre der ute om man aldri slår seg til ro. 

Anonymkode: 993a9...766

Ja skal det☺ merker altså en ekstrem kjemi med han her. Ikke pratet på tlf ei gang. Han kommer med at det kribler i magen av å se meg, kan jeg ta det til meg? Eller kan det bare være noe gan sier? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja skal det☺ merker altså en ekstrem kjemi med han her. Ikke pratet på tlf ei gang. Han kommer med at det kribler i magen av å se meg, kan jeg ta det til meg? Eller kan det bare være noe gan sier? 

Helt klart at han prøver å bygge opp en relasjon med deg, han synes det nok er stas at du er såpass yngre. Selv er jeg 41 og synes de på 48 er i eldste laget for meg, men hver sin smak 😁 I din situasjon ville jeg fokusert på hva JEG ønsket med han. Du har nok overtaket her. Såklart kribler det i magen hans men kribler det i din?

Anonymkode: e72c2...9d1

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Helt klart at han prøver å bygge opp en relasjon med deg, han synes det nok er stas at du er såpass yngre. Selv er jeg 41 og synes de på 48 er i eldste laget for meg, men hver sin smak 😁 I din situasjon ville jeg fokusert på hva JEG ønsket med han. Du har nok overtaket her. Såklart kribler det i magen hans men kribler det i din?

Anonymkode: e72c2...9d1

Det kribler veldig i min mage. Det han sier til meg tar jeg såå til meg, håper det er sant. Kan være det er alderen han liker godt med meg, men også utseendet. Han er veldig kjekk, typ mørk med brune øyne. 

• Liker 1
Skrevet

Har dere noe til felles da? Jeg er kvinne, og kan ofte bli betatt av menn jeg deler interesser, hobbier, livssyn osv med.. Vet ikke om det går andre veien for menn.

Anonymkode: 0aa72...9b6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har dere noe til felles da? Jeg er kvinne, og kan ofte bli betatt av menn jeg deler interesser, hobbier, livssyn osv med.. Vet ikke om det går andre veien for menn.

Glemte å skrive, at det gjelder uansett om mannen er eldre eller yngre!

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det er ikke mulig å føle en ekstrem kjemi med en du ikke engang har pratet på telefonen med. Da er det fordi du ønsker å føle den kjemien, ikke fordi den faktisk er der. Han sier de rette tingene og de tingene du så åpenbart ønsker å høre. Han lurer deg og du biter på. 

Anonymkode: a8c11...d24

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det kribler veldig i min mage. Det han sier til meg tar jeg såå til meg, håper det er sant. Kan være det er alderen han liker godt med meg, men også utseendet. Han er veldig kjekk, typ mørk med brune øyne. 

Han vet å spille på de rette knappene tydeligvis, vil nok ha sex og vet hvordan han skal få det. Nå er du 33 og han 48, ti år fra nå er du 43 og han nesten 60. Om du ønsker noe annet enn det du hadde tidligere så er det vel smart å holde seg unna litt. Snakke litt med andre menn også, på din alder, du er ganske sikkert ikke den eneste han smører. Mange av oss kvinner har lett for å drømme oss litt bort i en boble, den bobla kan sprekke fort. Greit å være litt våken og ikke drømme for mye. Være litt realistisk.

Anonymkode: 01fe6...f0d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...