AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #1 Skrevet 24. september 2021 Om dere menn hadde bryster som vi kvinner og det var seksualisert av samfunnet, hadde dere gått med BH? Eller hadde dere gitt beng og tenkt, hva i alle dager, ikke søren om noen skal bestemme over meg? Jeg ganske overbevist om at menn ikke hadde giddet finne seg i det på samme måte som oss kvinner. Etter hjemmekontor pga covid kjenner jeg virkelig hvor ubehagelig det er å gå med bh. Bare et spennende tankescenario😃 Kjør debatt! Anonymkode: af9c1...929
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #2 Skrevet 24. september 2021 Mange menn som har hengebryster, og ingen av de presser de sammen i sports BH for å skjule de. Så tror nok ikke de hadde brukt vanlig BH heller. Anonymkode: 3243b...6d9
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #3 Skrevet 27. september 2021 Underlig tankeeksperiment... For å spille med tror jeg definitivt at jeg hadde kledd meg fint dersom jeg var kvinne. Jeg er opptatt av å lukte godt og se bra ut som man og antar at det ville gjeldt dersom jeg var kvinne også. Ville definitivt brukt BH. Sægge pupper er tacky synes jeg. Ville sminket meg en del også. Ikke noe minus å ta seg bra ut Anonymkode: dc34e...0b0
Bummelong Skrevet 27. september 2021 #4 Skrevet 27. september 2021 (endret) Jeg ville latt guttene tafse på meg hvis jeg hadde pupper. "Så lenge det ikke er snakk om massivt springing og slikt". Og jeg ville sagt at de må få en hobby først kanskje. Men jeg ville likt å hatt puppene mine tafset på hvis jeg var dame sikkert Men hvis du mener en fyr som ser ut som han har puppene limt på--- det ville blitt rart. Hvis menn fikk pupper vil de ikke se ut som damer egentlig? Siden er jo ømheten i puppene som fører til det utseende osv (selv om jeg tror det har mye mer med at man blir enten født med penis eller vagina som fører til hvordan et barn utformer seg, siden det er biologiskt feminen at man får pupper eller maskulin kroppsform avhenging om man er født med penis eller vagina) Endret 27. september 2021 av Bummelong
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå