AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #1 Skrevet 24. september 2021 Jeg er ikke så ofte kåt som jeg var før. Er 27 år. Jeg kan huske at når jeg var 13 kunne jeg sitte ved siden av en gutt og bli kjempe kåt. (Gjorde ikke noe da pga for ung). Når jeg var 15 hadde jeg mye sex med kjæresten min. Husker jeg tenkte på sex hver dag og alltid var kåt. Dette gikk over ca når jeg var 24. Etter dette skjer dette aldri slik som da jeg var så ung. Er dette normalt? Skulle gjerne fått det slik igjen. Anonymkode: f353f...ae4
Gjest ABM Skrevet 24. september 2021 #2 Skrevet 24. september 2021 Jepp...som 27åring begynner nok alderen å tynge ja...
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #3 Skrevet 24. september 2021 Har også alltid tenkt at fruktbarheten går ned etter 20 år. Kan tankens kraft gjøre at jeg har mistet lysten siden jeg tenker slik? Anonymkode: f353f...ae4
Gjest ABM Skrevet 24. september 2021 #4 Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har også alltid tenkt at fruktbarheten går ned etter 20 år. Kan tankens kraft gjøre at jeg har mistet lysten siden jeg tenker slik? Anonymkode: f353f...ae4 Ja kan en jaggu ikke se bort ifra...may the force be with you....
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #5 Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg er ikke så ofte kåt som jeg var før. Er 27 år. Jeg kan huske at når jeg var 13 kunne jeg sitte ved siden av en gutt og bli kjempe kåt. (Gjorde ikke noe da pga for ung). Når jeg var 15 hadde jeg mye sex med kjæresten min. Husker jeg tenkte på sex hver dag og alltid var kåt. Dette gikk over ca når jeg var 24. Etter dette skjer dette aldri slik som da jeg var så ung. Er dette normalt? Skulle gjerne fått det slik igjen. Anonymkode: f353f...ae4 Vi er alle forskjellige og sex går i bølger. Jeg oppdaget ikke at jeg hadde klitoris før jeg var 19 og lærte å onanere før første gang. Etter det var også første gang jeg følte meg kåt. Jeg har dessverre ikke fått hatt så mye sex som jeg ønsker, så som 40-åring er jeg veldig kåt. Drømmer om å møte en snill og god partner jeg kan ha god sex med. Anonymkode: a3103...265 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #6 Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Har også alltid tenkt at fruktbarheten går ned etter 20 år. Kan tankens kraft gjøre at jeg har mistet lysten siden jeg tenker slik? Anonymkode: f353f...ae4 De fleste begynner ikke på sexlivet sitt før man er 20 og eldre, så du har helt feil tankegang. Kan tenke meg at siden du begynte så tidlig med sexlivet ditt så er du kanskje nede i en bølgedal? Selv er jeg 40 og har aldri hatt en kjæreste, men om jeg skulle møte noen nå er jeg klar for mye sex og vil gjerne få et barn eller to. En dame jeg kjente møtte mannen i sitt liv da hun var 40, og hun fikk 5 barn iløpet av 40-årene. Anonymkode: a3103...265 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #7 Skrevet 24. september 2021 Jeg møtte mannen i mitt liv da jeg var 27 år, og var på mitt kåteste da, og ganske lenge. Jeg er mindre kåt i perioder jeg ikke har det bra, og når jeg stresser, men det tar seg opp igjen når jeg har det bedre igjen. Fantastisk sex og gode tider kan fremdeles få meg til å være kåt stadig, uggen stemning i forholdet påvirker negativt. Om sexlyst går ned med alderen er ikke 27 år noe alder å snakke om. Kanskje du ikke har det så bra for tiden? Stresser? Er utilfreds? Anonymkode: e30bb...55e 4
- Brian Skrevet 24. september 2021 #8 Skrevet 24. september 2021 (endret) 1 hour ago, ABM said: Jepp...som 27åring begynner nok alderen å tynge ja... Ja, 27 er virkelig en moden alder for en eldre dame; man ser livet passere revy og vet at pensjonisttilværelsen og alderdommen er like om hjørnet - så det er bare å bestille gebiss, høreapparat og ta kontakt med begravelsesbyrået for å avtale innskriften på gravsteinen mens det fortsatt er tid. Endret 24. september 2021 av - Brian 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #9 Skrevet 24. september 2021 Som mann så har mye av sexlysten vært knyttet til spenning. Men når man er blitt godt voksen og har ligget med så mange, så kjenner jeg at spenningen ikke er der lengre. Da jeg kom i slutten av 30-årene fant jeg ut at den trygge gode sexen med en partner som kjenner meg og mine lyster ble langt mer givende enn spenningen med et nytt ligg. M45 Anonymkode: 62f84...176 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #10 Skrevet 24. september 2021 Jeg er mann 51. Jeg tror min sexlyst var på topp når jeg var 14-16. Det er nok litt pga hormoner, litt fordi følelsene var nye og litt fordi jeg aldri hadde opplevd sex. I fantasien min var det så fantastisk og soennende at jeg nesten ikke kunne tro at noen faktisk opplevde det. I voksen alder fra 18 til 50 har jeg opplevd det som konstant. Nå som jeg har bikket 50 merker jeg for første gang at det slipper litt taket. Jeg har kjent på det ca et år. Fortsatt har jeg sex ca en gang per uke. Det betyr mye for meg, men jeg har ikke den samme besettelsen lenger. Før kunne vi spise ute, gå på tur, gå på konsert med kona. Flott, men det eneste jeg egentlig brydde meg om var om vi skulle ha sex eller ikke. Litt godt å senke skuldrene faktisk. Ikke alltid være "på". Anyways....ja, jeg tror hormonene virker sterkest i tenårene, selv om mange ikke har sex i den alderen. Anonymkode: d0650...e51 3
sicario Skrevet 24. september 2021 #11 Skrevet 24. september 2021 Store individuelle forskjeller. For min del stemmer dette. Sex er ikke på langt nær så viktig som da jeg var ung. Ikke er det særlig spennende lenger heller. Er jo ikke unaturlig ettersom årene går og man har hatt mye sex. Har ikke noe igjen på bucket lista. Mange andre ting som prioriteres over sex nå. 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #12 Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg møtte mannen i mitt liv da jeg var 27 år, og var på mitt kåteste da, og ganske lenge. Jeg er mindre kåt i perioder jeg ikke har det bra, og når jeg stresser, men det tar seg opp igjen når jeg har det bedre igjen. Fantastisk sex og gode tider kan fremdeles få meg til å være kåt stadig, uggen stemning i forholdet påvirker negativt. Om sexlyst går ned med alderen er ikke 27 år noe alder å snakke om. Kanskje du ikke har det så bra for tiden? Stresser? Er utilfreds? Anonymkode: e30bb...55e Jeg har vert deprimert , men har begynt å bli litt bedre nå. Men sexlysten har vert og er helt borte. Anonymkode: f353f...ae4
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #13 Skrevet 24. september 2021 Det er hvertfall ikke alderen som gjør at du mister lysten. Det må være andre ting som er problemet. Anonymkode: 36e73...fa0
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #14 Skrevet 24. september 2021 Nei. Sexlysten daler i takt med antall år du har samme partner. Anonymkode: 2e4a3...a74
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #15 Skrevet 24. september 2021 8 hours ago, AnonymBruker said: Jeg oppdaget ikke at jeg hadde klitoris før jeg var 19 og lærte å onanere før første gang. Anonymkode: a3103...265 Hæh? 😅 Jeg oppdaget min da jeg var fire og onanerte fra da av. Må ha ennå, i en alder av over 45. Anonymkode: 423e3...9c5
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #16 Skrevet 24. september 2021 Ja, når man er blitt så gammel at ikke kroppen ikke er i fomeringsmodus, daler sexlysten i takt med det. Men 27 er nok litt tidlig å kaste inn håndkleet. Anonymkode: ab79c...7af
Fioljenta Skrevet 24. september 2021 #17 Skrevet 24. september 2021 Den første spenningen forsvinner nok etterhvert, men sexlysten kan visstnok forbli hele livet. For min del går sexlysten i bølger. Stress og problemer i forholdet setter ned lysten. I perioder med lite sex, forsvinner lysten min nesten helt. Mulighet til å ha mye sex, setter lysten opp. Jeg synes ikke du skal bekymre deg, TS. 🤗
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #18 Skrevet 24. september 2021 Over 40 og sex lysten er der den var når jeg var 20. Samme med mann som er alltid klar. Har prøvd det meste og det vil vi fortsette med. Kvinne Anonymkode: d5140...85d
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #19 Skrevet 24. september 2021 Selvfølgelig synker sexlysten med alderen, det er da helt naturlig og almennkunnskap. På KG er det ikke sånn da, men i den virkelige verden. Anonymkode: e9695...04a
Gjest Acer Skrevet 24. september 2021 #20 Skrevet 24. september 2021 Ja, heilt normalt at sexlysten synker når ein nærmer seg 50, menså øker den igjenn jevnt og trutt til ein fyller 90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå