Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på byen for et par uker siden. Traff tilfeldigvis på min gamle barndomskamerat. Vi har hatt hverandre på sosiale medier de siste årene, men ikke noe mer.

Han ble sittende på bordet vårt i timesvis og pratet med meg. Plutselig tar han tak i meg og kysser meg lenge foran alle sammen. Resten av kveden var han «all over» meg, kalte meg jenta hans og skulle kose hele tiden.

Han ble over hos meg. Sexen på natten var bare klønete for begge var fulle. På morgen hadde vi masse sex og han kalte meg fortsatt jenta hans utallige ganger og kysset meg på munnen når han skulle dra.

Han startet å snappe meg bare en time etter han dro og vi har holdt kontakten på snap siden. OG JEG FÅR HAN IKKE UT AV HODET. Jeg dagdrømmer hele tiden om den kvelden og hvor fint han behandlet meg. Hvor episk hadde det ikke vært at to barndomsvenner fant hverandre?

Ahhh.. samtidig var jeg virkelig ikke på utkikk etter noe forhold nå, men han tok meg med storm. Jeg prøver å benekte det hele, men det gjør meg nesten bare mer betatt..

Hva skal jeg gjøre? Jeg tror både jeg og han er ganske pinglete når det kommer til å snakke om følelser…

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Han høres ikke akkurat ut som en som er ute etter noe seriøst, men heller litt mer "fuckboi"energi..? 

Endret av utakulanini
  • Liker 8
Skrevet
utakulanini skrev (4 minutter siden):

Han høres ikke akkurat ut som en som er ute etter noe seriøst, men heller litt mer "fuckboi"energi..? 

Ja, kanskje han bare er en skikkelig fuckboy. Ikke vet jeg. Han var bare så god og kjærlig med meg. Det er vel best at jeg bare ser an om han ber meg ut eller om det sklir ut i sanden..?

Skrevet
Soldat skrev (2 minutter siden):

Ja, kanskje han bare er en skikkelig fuckboy. Ikke vet jeg. Han var bare så god og kjærlig med meg. Det er vel best at jeg bare ser an om han ber meg ut eller om det sklir ut i sanden..?

Kan ikke du be ut han? 

Anonymkode: 21338...cba

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan ikke du be ut han? 

Anonymkode: 21338...cba

Jeg er gammeldags der. Jeg synes mannfolkene burde be oss ut ihvertfall første gang. Og frykten min for å bli avvist er altfor stor - spesielt siden dette gjelder en barndomskamerat..

• Liker 1
Skrevet
Soldat skrev (2 timer siden):

Jeg er gammeldags der. Jeg synes mannfolkene burde be oss ut ihvertfall første gang. Og frykten min for å bli avvist er altfor stor - spesielt siden dette gjelder en barndomskamerat..

Det er bare en unnskyldning for å være feig. 

Virker for min del som han har gjort sin del av initiativ så langt. Din tur nå. 

Anonymkode: aa191...6d0

• Liker 9
Skrevet

Hvis jeg først er villig til å ha en ONS med noen er det som regel noe mer der enn bare akutt kåtskap, og da kan jeg fort blir revet med og bli ganske så betatt. Ikke det at det nødvendigvis blir til noe, men det skader jo ikke å prøve?

• Liker 1
Skrevet
5 hours ago, Soldat said:

Dessverre er det en av greiene man gjerne opplever hos noen fuckboys.

Har han tatt initiativ til å møte deg igjen eller fortsette å lære deg å kjenne etter dere lå sammen?

Anonymkode: 2f5ed...e44

• Liker 3
Skrevet

Syns han høetes veldig intens ut, spesielt å kalle noen for jenta si etter en kveld. 

Jeg opplevde det med en ons en gang. Han begynte å kalle meg for jenta si, og masse greier. Jeg tenkte ikke noe veldig over det der og da, da jeg var full. Men han fortsatte med det dagen derpå..

Til slutt ble det veldig tydelig at vi hadde forskjellig oppfatning av dette. For meg var det oppriktig bare en ons (kanskje ff), for han så var det begynnelsen på et forhold... 

Måtte til slutt si til han at han måtte slutte å kalle meg for jenta si, og at jeg ikke satte pris på at han sendte rundt bilde av meg til kompiser. Det hele endte i ukesvis med gråt, trygling og sinne. Måtte til slutt blokkere han. 

For meg er det et varselstegn når noen går så hardt ut i begynnelsen. 

Anonymkode: 62ff3...9a1

• Liker 7
Skrevet
Soldat skrev (8 timer siden):

Altså du kunne drikke deg full og holde på med han en kveld, natt, og neste dag men ikke ta kontakt dagen etterpå :)  Bare takke for en hyggelig kveld og treff og så spørre om han vil treffes igjen. Verre er det jo ikke. Blir du avvist så er jo ikke det noe katastrofe.

• Liker 2
Skrevet
Antiviruset skrev (12 timer siden):

Altså du kunne drikke deg full og holde på med han en kveld, natt, og neste dag men ikke ta kontakt dagen etterpå :)  Bare takke for en hyggelig kveld og treff og så spørre om han vil treffes igjen. Verre er det jo ikke. Blir du avvist så er jo ikke det noe katastrofe.

Hvis noen er interessert i fortsettelsen så spurte jeg han om vi skulle ta et par glass ute sammen neste helg. Han var med på det. Etterpå fikk jeg melding der han skrev «Skal prøve å ikke bite så hardt denne gangen». Dust. Enten prøvde han å være morsom eller så vil han bare hoppe til sengs med meg igjen🙄 Typisk mannfolk!

Skrevet

Ryddet for avsporing.

Moonshine, mod

Skrevet
Soldat skrev (På 24.9.2021 den 23.08):

Hvis noen er interessert i fortsettelsen så spurte jeg han om vi skulle ta et par glass ute sammen neste helg. Han var med på det. Etterpå fikk jeg melding der han skrev «Skal prøve å ikke bite så hardt denne gangen». Dust. Enten prøvde han å være morsom eller så vil han bare hoppe til sengs med meg igjen🙄 Typisk mannfolk!

Hæ? Ble du fornærmet over den kommentaren? Det var jo bare en spøk, høres det ut som?

Og vil ikke du hoppe i høyet med han igjen da, hvis det er så at du er "forelsket", som du skriver i overskriften? Jeg mener det ikke er urimelig eller frekt av han å anta at dere kanskje skulle gjenta forrige helgs moro.

• Liker 6
Skrevet
Million skrev (8 timer siden):

Hæ? Ble du fornærmet over den kommentaren? Det var jo bare en spøk, høres det ut som?

Og vil ikke du hoppe i høyet med han igjen da, hvis det er så at du er "forelsket", som du skriver i overskriften? Jeg mener det ikke er urimelig eller frekt av han å anta at dere kanskje skulle gjenta forrige helgs moro.

Nei da, jeg ble ikke fornærmet men det er så typisk gutter på hans alder å kun være ute etter sex. Jeg vil selvsagt ha sex med han igjen, men jeg vil se om det kan være noe mer også. Vet det er vrient når jeg hoppet til sengs med han første kvelden, men jeg visste jo ikke at jeg skulle føle alt dette etterpå..

• Liker 1
Skrevet
5 hours ago, Soldat said:

Nei da, jeg ble ikke fornærmet men det er så typisk gutter på hans alder å kun være ute etter sex. Jeg vil selvsagt ha sex med han igjen, men jeg vil se om det kan være noe mer også. Vet det er vrient når jeg hoppet til sengs med han første kvelden, men jeg visste jo ikke at jeg skulle føle alt dette etterpå..

Jeg ville forsøkt å se på det som at han kun er ute etter et seksuelt forhold, slik at du ikke blir skuffet. Da kan det heller være en positiv overraskelse dersom det utvikler seg til noe mer :)

HVis det er slik at du føler du vil bli såret hvis dere har sex igjen og han ikke ønsker noe mer etter det, så er det bedre at du enten er åpen med han om hva du ønsker, eller at du velger å ikke treffe ham igjen overhodet.

• Liker 3
Skrevet

Du er forelsket fordi hormonene under sex gjør at du innbiller deg det. I tillegg sitter du å overtenker og analyserer. Du er mer på vei inn i et hekt enn forelskelse.

Anonymkode: 44814...693

• Liker 6
Skrevet

Jeg synes den kommentaren om bitingen var søt. Han flørter jo med deg! De fleste vet ikke hva de vil før etter flere måneder. I begynnelsen vil man gjerne bare ha sex. Ikke noe galt i det.

Anonymkode: 416c7...e0a

• Liker 2
Skrevet
On 9/25/2021 at 12:08 AM, Soldat said:

Jeg tenker på en ting nå.. Det at han ikke spurte om å møtes tidligere enn neste helg, tyder vel også på at han ikke er spesielt keen? Alle menn som har vært oppriktig interessert i meg, har ønsket å treffe meg igjen så tidlig som mulig, og så ofte som mulig. Det er jo generelt slik både kvinner og menn blir? 

Her tror jeg dessverre jeg ville forberedt meg på at han ikke er ute etter noe seriøst overhodet...

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg tenker på en ting nå.. Det at han ikke spurte om å møtes tidligere enn neste helg, tyder vel også på at han ikke er spesielt keen? Alle menn som har vært oppriktig interessert i meg, har ønsket å treffe meg igjen så tidlig som mulig, og så ofte som mulig. Det er jo generelt slik både kvinner og menn blir? 

Her tror jeg dessverre jeg ville forberedt meg på at han ikke er ute etter noe seriøst overhodet...

Det var jeg som spurte han ut neste helg fordi jeg ikke har mulighet før. Han var med på det, men jeg har ikke hørt noe fra han siden så han hadde vel ikke så lyst allikevel…

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, Soldat said:

Det var jeg som spurte han ut neste helg fordi jeg ikke har mulighet før. Han var med på det, men jeg har ikke hørt noe fra han siden så han hadde vel ikke så lyst allikevel…

Da høres det dessverre ut som skipet er seilt ja..

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...