AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #1 Skrevet 23. september 2021 Ser på meg selv som en dame som en seriøs mann skulle kunne se for seg en fremtid med. Har hatt et langvarig seriøst forhold. Ellers har jeg vært mye singel og er redd for å ende opp alene og barnløs (vil jo helst ha en far til barnet). Det ble slutt fordi han ikke var så seriøs likevel. Jeg føler jeg ikke aner hvordan jeg kan møte noen. Jeg ser kjekke menn overalt på gata og kollektivtrafikken, men er jo aldri noen jeg kommer i kontakt med. Og det er så mye useriøst på de appene. Hva skal jeg gjøre??? Anonymkode: fdd1e...913 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #2 Skrevet 24. september 2021 Om kvinner ikke gikk løs på menn med metoo greiene så hadde kanskje én seriøs mann prøvd seg på deg. Anonymkode: c9ebd...7a2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #3 Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Om kvinner ikke gikk løs på menn med metoo greiene så hadde kanskje én seriøs mann prøvd seg på deg. Anonymkode: c9ebd...7a2 Blæh. Menn som mangler IQ og ikke evner å sette seg inn hva det handlet om, kan bare ha det så godt. Mer til oss andre. Anonymkode: 14bb1...d53 8
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #4 Skrevet 24. september 2021 Menn har blitt redd dere kvinner. Er ikke mye som skal til i dag før man blir anklaget for sexuell trakassering. Anonymkode: 456d7...f6b 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #5 Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Menn har blitt redd dere kvinner. Er ikke mye som skal til i dag før man blir anklaget for sexuell trakassering. Anonymkode: 456d7...f6b Haha Anonymkode: fdd1e...913 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #6 Skrevet 24. september 2021 Hvis en dame under 40 år "sliter" med å få seg mann er det seriøst noe alvorlig galt med henne. For det er absurd enkelt Anonymkode: d7ebc...39b 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #7 Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvis en dame under 40 år "sliter" med å få seg mann er det seriøst noe alvorlig galt med henne. For det er absurd enkelt Anonymkode: d7ebc...39b Jeg er jævlig glad jeg ikke er henne, for jeg ser mye som er absurd med dagens dating, og det er ikke hvor enkelt det er. Anonymkode: 14bb1...d53 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #8 Skrevet 25. september 2021 Du må bare hoppe i det og ta kontakt med de du ser ute Det gjorde jeg og det ble suksess Anonymkode: c82d1...0c4
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #9 Skrevet 25. september 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvis en dame under 40 år "sliter" med å få seg mann er det seriøst noe alvorlig galt med henne. For det er absurd enkelt Anonymkode: d7ebc...39b Og du kjenner mange damer under førti, eller? Jeg kjenner flere som nådde førti år uten å ha hatt kjæreste noen gang. Det er ikke så uvanlig. Nå har det jo blitt enda vanskeligere å finne noen, menn er enda reddere for å forplikte seg enn før, for kanskje de får en bedre tindermatch i morgen… Før var man i det minste kjærester dersom man var sammen mye og hadde sex osv, men nå «holder man på», må avtale at man skal «være eksklusive», og selv DA er man ikke kjærester…. Jeg tror det er enda vanskeligere å finne en livspartner nå enn før. Anonymkode: 7900a...df2 4
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #10 Skrevet 25. september 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: menn er enda reddere for å forplikte seg enn før, for kanskje de får en bedre tindermatch i morgen… Før var man i det minste kjærester dersom man var sammen mye og hadde sex osv, men nå «holder man på», må avtale at man skal «være eksklusive», og selv DA er man ikke kjærester…. Jeg tror det er enda vanskeligere å finne en livspartner nå enn før. Anonymkode: 7900a...df2 Menn flest får jo nesten ingen likes på tinder! Og det er jo det som er roten til alles problemer, det er en for liten andel av menn som blir sett på som attraktive nok. Damer som synes synd på seg selv fordi de kun får sex av mennene de velger ut kunne lett fått kjæreste. Det eneste de trenger er litt selvinnsikt. Det er 1 mann og 1 kvinne i alle forhold. Jo flere menn som ikke er attraktive nok, jo flere kvinner må gå single og. Anonymkode: d7ebc...39b
Morpheus Skrevet 25. september 2021 #11 Skrevet 25. september 2021 Gjør deg tilgjengelig da på Match, Tinder og Sukker. Du kan ikke tro at den rette skal ta kontakt på bussen, eller en full bølle på by'n? Jeg fant lykken på disse appene, og det skal vare livet ut 🥳🥳🥳❤️❤️❤️
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #12 Skrevet 25. september 2021 AnonymBruker skrev (På 24.9.2021 den 0.40): Ser på meg selv som en dame som en seriøs mann skulle kunne se for seg en fremtid med. Har hatt et langvarig seriøst forhold. Ellers har jeg vært mye singel og er redd for å ende opp alene og barnløs (vil jo helst ha en far til barnet). Det ble slutt fordi han ikke var så seriøs likevel. Jeg føler jeg ikke aner hvordan jeg kan møte noen. Jeg ser kjekke menn overalt på gata og kollektivtrafikken, men er jo aldri noen jeg kommer i kontakt med. Og det er så mye useriøst på de appene. Hva skal jeg gjøre??? Anonymkode: fdd1e...913 Her er det mange ubesvarte spørsmål. Hvor gammel er du? Tar du noe initiativ selv, eller venter du bare på at mr. "perfekt", skal dukke opp? Anonymkode: a9989...689
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #13 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (På 25.9.2021 den 11.02): Her er det mange ubesvarte spørsmål. Hvor gammel er du? Tar du noe initiativ selv, eller venter du bare på at mr. "perfekt", skal dukke opp? Anonymkode: a9989...689 30 år. Tatt masse kontakt med folk på Tinder og Happn, blitt med fyrer hjem osv. - TS Anonymkode: fdd1e...913
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #14 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): 30 år. Tatt masse kontakt med folk på Tinder og Happn, blitt med fyrer hjem osv. - TS Anonymkode: fdd1e...913 Jeg er samme typen bare 40 år. Skulle jeg gi deg et råd ville jeg tenkt nøye gjennom hvorvidt du ønsker barn eller ikke. Dersom du har bestemt deg for barn, og flere enn ett, ville jeg vært aktiv med å bli kjent med menn og kanskje også de typene du egentlig ikke er så tiltrukket av. Parallellt med dette hadde jeg undersøkt donormuligheter og begynt å spare penger til det. Uavhengig må du også se for deg at det kan være du møter noen men det kan også være at du ikke gjør det. Dersom du møter en mann kan du ikke belage deg på at det kommer til å vare. Noen av oss er bare ikke typen menn ser etter. Så vurder om du ønsker barn og undersøk donor. Lær deg å trives alene, etabler deg på boligmarkedet alene og sørg for førerkort/bil. Ta godt vare på familien du allerede har og vennene dine. Anonymkode: c1906...53d
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #15 Skrevet 26. september 2021 On 9/24/2021 at 12:40 AM, AnonymBruker said: Jeg ser kjekke menn overalt på gata og kollektivtrafikken, men er jo aldri noen jeg kommer i kontakt med Mann her, begynnelsen av 30 årene. Du kan jo hilse og snakke med de, hvis du tør da... Jeg verger meg aldri for å slå av en prat med kvinner uansett alder på de og eventuelt bli litt kjent, inviterer dd fort med på kafe eller noe slikt. Ser på det som helt naturlig... Det er ikke noe man gjør hvis man skal sjekke opp alt og alle men hvis man er seriøs og vil følge opp og holder på med en om gangen så er det ikke noe galt i det. Anonymkode: 4116f...7ac 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #16 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Mann her, begynnelsen av 30 årene. Du kan jo hilse og snakke med de, hvis du tør da... Jeg verger meg aldri for å slå av en prat med kvinner uansett alder på de og eventuelt bli litt kjent, inviterer dd fort med på kafe eller noe slikt. Ser på det som helt naturlig... Det er ikke noe man gjør hvis man skal sjekke opp alt og alle men hvis man er seriøs og vil følge opp og holder på med en om gangen så er det ikke noe galt i det. Anonymkode: 4116f...7ac Dette står det respekt av. Jeg er mann selv, men møter damer i hovedsak via tinder og datingapper. Jeg får både dater, sex og også seriøse forhold. Jeg må gjøre noe riktig. Men, jeg har fortsatt ikke slått av en prat med en tilfeldig kvinne på dagtid for å sjekke opp. Det er next level. Tenker også at Norge er et vanskelig utgangspunkt med tanke på at vi er så reserverte og skeptiske til fremmede. Anonymkode: a9989...689
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #17 Skrevet 26. september 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Men, jeg har fortsatt ikke slått av en prat med en tilfeldig kvinne på dagtid for å sjekke opp. Jeg tenker at det er litt som å si til noen at de har en fin hund og finne ut om man kan hilse på den. Man ser her et pent menneske og vil hilse, tenker at det er bare kjekt om de ikke er opptatt. Det er i utgangspunkter ikke noe selvfølge at jeg vil noe annet enn å si noe hyggelig og se det an. Mest naturlig med øyekontakt og smil først da. Anonymkode: 4116f...7ac
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #18 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er samme typen bare 40 år. Skulle jeg gi deg et råd ville jeg tenkt nøye gjennom hvorvidt du ønsker barn eller ikke. Dersom du har bestemt deg for barn, og flere enn ett, ville jeg vært aktiv med å bli kjent med menn og kanskje også de typene du egentlig ikke er så tiltrukket av. Parallellt med dette hadde jeg undersøkt donormuligheter og begynt å spare penger til det. Uavhengig må du også se for deg at det kan være du møter noen men det kan også være at du ikke gjør det. Dersom du møter en mann kan du ikke belage deg på at det kommer til å vare. Noen av oss er bare ikke typen menn ser etter. Så vurder om du ønsker barn og undersøk donor. Lær deg å trives alene, etabler deg på boligmarkedet alene og sørg for førerkort/bil. Ta godt vare på familien du allerede har og vennene dine. Anonymkode: c1906...53d Ja jeg ønsker meg helt definitivt barn. To stk kanskje. Har tenkt å sjekke fertiliteten min innen nærmeste fremtid da jeg har folk i familien som har strevd med å få barn og noen har blitt barnløse. Når du skriver at noen av oss ikke er typen menn ser etter, hva tenker du på da? Hvilken «type» er vi? Anonymkode: fdd1e...913
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå