AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #1 Skrevet 23. september 2021 Noen tips? Jeg er 33 år og har 2 barn, så er ikke de beste forutsetningene. Vært singel noen mnd nå og er faktisk klar for å date. venninner, familie, kollegaer og menn i forhold sier jeg ser bra ut og kommer til å få interesserte i kø etter meg. Men det er jo de single mannfolka jeg vil ha interesse fra, men der er det helt tyst. Har kun vært på byen 2 ganger mens jeg har vært singel (pgs corona og det ofte kun er yngre folk der). Når gutta har drukket mye tar de kontakt, problemet er bare at de er 9-10 år yngre enn meg. Jeg jobber i et kvinnedominert yrke og det er 1 single gutt der, han sjekket meg opp men han er også 10 år yngre enn meg. Da jeg var singel var jeg jo 10 år yngre. Kanskje det bare er den aldersgruppen jeg klarer å tiltrekke meg? Hvordan tiltrekke seg menn på min alder? Jeg er jo sjenert i starten og har høy terskel for å ta initiativ selv også, så trenger litt tips til hvor og hvordan møte menn på min alder? Tinder høres så kynisk ut at jeg ikke har lyst (sveipe vekk folk) Anonymkode: e02fd...c35
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #2 Skrevet 24. september 2021 Tror ikke han på jobben sjekket deg opp. Anonymkode: 74b7e...40f 1
Michaelhe Skrevet 24. september 2021 #3 Skrevet 24. september 2021 (endret) Luksusproblem. Du blir forfulgt av unge kjekke menn, og så lengter du etter traurige gamle gubber på min alder? Ingen på tinder bryr seg om du sveiper dem vekk. Alle gjør det hele tiden. Hele appen handler om dette? Endret 25. september 2021 av Michaelhe 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #4 Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Tror ikke han på jobben sjekket deg opp. Anonymkode: 74b7e...40f Han fulgte meg hjem, tok meg i armene, holdt meg og sa kyss meg. Anonymkode: e02fd...c35 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #5 Skrevet 24. september 2021 Michaelhe skrev (13 timer siden): Luksusproblem. Du blir forfulgt av unge kjekke menn, og så lengter du etter traurige gamle gubber på min alder? Ingen på tinder bryr seg om du sveiper dem vekk. Alle gjør det hele. Hele appen handler om dette? Ja det er litt problem. Han ene endte jeg å ha ons med, noe som ikke er særlig bra. Å våkne opp til en som er 10 år yngre var ikke så gøy. Jeg la ikke akkurst igjen nummeret. Ønsker å finne noen på min egen alder, uten å bruke sjekkeapper. Men ikke så lett når jeg er sjenert når det kommer til å gå bort til fremmede og starte samtale. Anonymkode: e02fd...c35 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #6 Skrevet 24. september 2021 Ingen andre tips enn Tinder? Anonymkode: e02fd...c35
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #7 Skrevet 24. september 2021 Jeg skjønnet hva du mener. Er 40 år, og blir hele tiden sjekket opp av de som er 25-30, og det er jo HELT uaktuelt 😵 Anonymkode: be94c...531
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #8 Skrevet 24. september 2021 Menn dater nedover (alder, lønn). Anonymkode: 1c83f...52f
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #9 Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Noen tips? Anonymkode: e02fd...c35 Anonymkode: 84864...50c 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #10 Skrevet 24. september 2021 Hvor mange % bor barna hos deg da? Anonymkode: 88314...3f0
Søgni Skrevet 24. september 2021 #11 Skrevet 24. september 2021 Men TS, slik jeg leser deg, så er det jo ikke forutsetningene dine det er noe i veien med, men heller at du ikke kommer i kontakt med single menn. Jeg tror dessuten dette er vanligere enn man får inntrykk av, at man faktisk ikke møter noen aktuelle kandidater i hverdagen. Og jeg vet godt du ikke vil på Tinder, og det kan jeg forstå. Men det er iallefall en måte å møte noen på. På butikken (dårlig eksempel, det er jo passe spesielt å sjekke mellom druene og tomatene) vet jo ingen at du er åpen for å date. Men er du på Tinder, så vet de det. Og det er alle slags folk der, det er veldig lavterskel, og du trenger ikke å være superaktiv for å komme i kontakt med noen.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #12 Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han fulgte meg hjem, tok meg i armene, holdt meg og sa kyss meg. Anonymkode: e02fd...c35 Alt er lett for kvinner Anonymkode: 74b7e...40f
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #13 Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Alt er lett for kvinner Anonymkode: 74b7e...40f Bytt terapeut, for guds skyld. Anonymkode: f0613...e91
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #14 Skrevet 25. september 2021 AnonymBruker skrev (På 24.9.2021 den 20.05): Menn dater nedover (alder, lønn). Anonymkode: 1c83f...52f Rart ingen på min alder tar kontakt da, bare de yngre. Mulig jeg ser barnlig ut også. Får ofte høre at jeg ser ut som en liten jente. Vet det ikke er frekt ment men jeg føler det stikker litt for i mitt hode er det ikke særlig positivt. Søgni skrev (På 24.9.2021 den 20.22): Men TS, slik jeg leser deg, så er det jo ikke forutsetningene dine det er noe i veien med, men heller at du ikke kommer i kontakt med single menn. Jeg tror dessuten dette er vanligere enn man får inntrykk av, at man faktisk ikke møter noen aktuelle kandidater i hverdagen. Og jeg vet godt du ikke vil på Tinder, og det kan jeg forstå. Men det er iallefall en måte å møte noen på. På butikken (dårlig eksempel, det er jo passe spesielt å sjekke mellom druene og tomatene) vet jo ingen at du er åpen for å date. Men er du på Tinder, så vet de det. Og det er alle slags folk der, det er veldig lavterskel, og du trenger ikke å være superaktiv for å komme i kontakt med noen. ja jeg må vel innse at du har rett, jeg må bare kaste meg inn dit. Skulle ønske jeg slapp det, men er vel bare idiotisk å tenke at drømmeprinsen skal sjekke meg opp på butikken 😂 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Alt er lett for kvinner Anonymkode: 74b7e...40f Hadde det vært enkelt hadde jeg ikke laget sak om dette. Anonymkode: e02fd...c35 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #15 Skrevet 25. september 2021 Michaelhe skrev (På 24.9.2021 den 5.32): Luksusproblem. Du blir forfulgt av unge kjekke menn, og så lengter du etter traurige gamle gubber på min alder? Ingen på tinder bryr seg om du sveiper dem vekk. Alle gjør det hele tiden. Hele appen handler om dette? Jeg hadde faktisk satt mer pris på gubber på min (din) alder enn veldig mye yngre. Rett og slett Anonymkode: e02fd...c35 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #16 Skrevet 25. september 2021 Flåsete svar, men jeg hadde vært sååå glad om yngre menn ble tiltrukket av meg! Her er det motsatt. Anonymkode: ec614...761
Michaelhe Skrevet 26. september 2021 #17 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg hadde faktisk satt mer pris på gubber på min (din) alder enn veldig mye yngre. Rett og slett Anonymkode: e02fd...c35 Jeg burde vel takke for den, men det er dessverre ikke det gjengse synet. Takk likevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå