Gå til innhold

Hvordan fange interessen til en mann når man er sjenert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tips? Jeg er 33 år og har 2 barn, så er ikke de beste forutsetningene. Vært singel noen mnd nå og er faktisk klar for å date.  venninner, familie, kollegaer og menn i forhold sier jeg ser bra ut og kommer til å få interesserte i kø etter meg. Men det er jo de single mannfolka jeg vil ha interesse fra, men der er det helt tyst. Har kun vært på byen 2 ganger mens jeg har vært singel (pgs corona og det ofte kun er yngre folk der). Når gutta har drukket mye tar de kontakt, problemet er bare at de er  9-10 år yngre enn meg. Jeg jobber i et kvinnedominert yrke og det er 1 single gutt der, han sjekket meg opp men han er også 10 år yngre enn meg. Da jeg var singel var jeg jo 10 år yngre. Kanskje det bare er den aldersgruppen jeg klarer å tiltrekke meg? Hvordan tiltrekke seg menn på min alder? Jeg er jo sjenert i starten og har høy terskel for å ta initiativ selv også, så trenger litt tips til hvor og hvordan møte menn på min alder? Tinder høres så kynisk ut at jeg ikke har lyst (sveipe vekk folk) 

Anonymkode: e02fd...c35

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke han på jobben sjekket deg opp. 

Anonymkode: 74b7e...40f

• Liker 1
Skrevet (endret)

Luksusproblem. Du blir forfulgt av unge kjekke menn, og så lengter du etter traurige gamle gubber på min alder? Ingen på tinder bryr seg om du sveiper dem vekk. Alle gjør det hele tiden. Hele appen handler om dette?

Endret av Michaelhe
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Tror ikke han på jobben sjekket deg opp. 

Han fulgte meg hjem, tok meg i armene, holdt  meg og sa kyss meg. 

• Liker 1
Skrevet
Michaelhe skrev (13 timer siden):

Luksusproblem. Du blir forfulgt av unge kjekke menn, og så lengter du etter traurige gamle gubber på min alder? Ingen på tinder bryr seg om du sveiper dem vekk. Alle gjør det hele. Hele appen handler om dette?

Ja det er litt problem. Han ene endte jeg å ha ons med, noe som ikke er særlig bra. Å våkne opp til en som er 10 år yngre var ikke så gøy. Jeg la ikke akkurst igjen nummeret. Ønsker å finne noen på min egen alder, uten å bruke sjekkeapper. Men ikke så lett når jeg er sjenert når det kommer til å gå bort til fremmede og starte samtale.

• Liker 1
Skrevet

Ingen andre tips enn Tinder?

Skrevet

Jeg skjønnet hva du mener. Er 40 år, og blir hele tiden sjekket opp av de som er 25-30, og det er jo HELT uaktuelt 😵

Anonymkode: be94c...531

Skrevet

Menn dater nedover (alder, lønn).

Anonymkode: 1c83f...52f

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Noen tips? 

tumblr_mvaixnIkzt1sk0xezo1_250.gif.fcb2c23e868b6c0ca1a2ac055ea86429.gif

Anonymkode: 84864...50c

• Liker 1
Skrevet

Hvor mange % bor barna hos deg da?

Anonymkode: 88314...3f0

Skrevet

Men TS, slik jeg leser deg, så er det jo ikke forutsetningene dine det er noe i veien med, men heller at du ikke kommer i kontakt med single menn. Jeg tror dessuten dette er vanligere enn man får inntrykk av, at man faktisk ikke møter noen aktuelle kandidater i hverdagen. Og jeg vet godt du ikke vil på Tinder, og det kan jeg forstå. Men det er iallefall en måte å møte noen på. På butikken (dårlig eksempel, det er jo passe spesielt å sjekke mellom druene og tomatene) vet jo ingen at du er åpen for å date. Men er du på Tinder, så vet de det. Og det er alle slags folk der, det er veldig lavterskel, og du trenger ikke å være superaktiv for å komme i kontakt med noen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han fulgte meg hjem, tok meg i armene, holdt  meg og sa kyss meg. 

Alt er lett for kvinner

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Alt er lett for kvinner

Bytt terapeut, for guds skyld. 

Anonymkode: f0613...e91

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.9.2021 den 20.05):

Menn dater nedover (alder, lønn).

Anonymkode: 1c83f...52f

Rart ingen på min alder tar kontakt da, bare de yngre. Mulig jeg ser barnlig ut også. Får ofte høre at jeg ser ut som en liten jente. Vet det ikke er frekt ment men jeg føler det stikker litt for i mitt hode er det ikke særlig positivt. 

Søgni skrev (På 24.9.2021 den 20.22):

Men TS, slik jeg leser deg, så er det jo ikke forutsetningene dine det er noe i veien med, men heller at du ikke kommer i kontakt med single menn. Jeg tror dessuten dette er vanligere enn man får inntrykk av, at man faktisk ikke møter noen aktuelle kandidater i hverdagen. Og jeg vet godt du ikke vil på Tinder, og det kan jeg forstå. Men det er iallefall en måte å møte noen på. På butikken (dårlig eksempel, det er jo passe spesielt å sjekke mellom druene og tomatene) vet jo ingen at du er åpen for å date. Men er du på Tinder, så vet de det. Og det er alle slags folk der, det er veldig lavterskel, og du trenger ikke å være superaktiv for å komme i kontakt med noen. 

ja jeg må vel innse at du har rett, jeg må bare kaste meg inn dit. Skulle ønske jeg slapp det, men er vel bare idiotisk å tenke at drømmeprinsen skal sjekke meg opp på butikken 😂

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Alt er lett for kvinner

Hadde det vært enkelt hadde jeg ikke laget sak om dette. 

• Liker 1
Skrevet
Michaelhe skrev (På 24.9.2021 den 5.32):

Luksusproblem. Du blir forfulgt av unge kjekke menn, og så lengter du etter traurige gamle gubber på min alder? Ingen på tinder bryr seg om du sveiper dem vekk. Alle gjør det hele tiden. Hele appen handler om dette?

Jeg hadde faktisk satt mer pris på gubber på min (din) alder enn veldig mye yngre. Rett og slett 

• Liker 1
Skrevet

Flåsete svar, men jeg hadde vært sååå glad om yngre menn ble tiltrukket av meg! Her er det motsatt.

Anonymkode: ec614...761

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg hadde faktisk satt mer pris på gubber på min (din) alder enn veldig mye yngre. Rett og slett 

:) Jeg burde vel takke for den, men det er dessverre ikke det gjengse synet. Takk likevel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...