Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om saken hvor Sara Aase Hvalryg våkner av at en person ser på henne i sitt eget hjem i Kopervik? Er det hele konstruert? Muffens at vedkommende ser rett inn i overvåkningskameraet. Saken er omtalt i flere medier bla. VG: https://www.vgtv.no/video/225516/sara-18-vaaknet-av-ukjent-person-paa-rommet-ekkelt?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row24_pos1&utm_term=500-3

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så guffent😮. Skjønte ikke hvorfor fingrene hans så så merkelige ut, han bruker ikke tommelen. Men det er vel for å unngå fingeravtrykk? Lurer også på hvorfor han tar opp mob sin før han lukker opp døra hennes. For å bruke den som lys? Håper de finner ut av hvem det er. 

• Liker 7
Skrevet

Tommelen gir sikkert best fingeravtrykk ja. Skulle sikkert ta bilde av hun. 

Nei, jeg tror ikke det er konstruert. Han har nok vært så skråsikker i sin utkledning at han ikke blir tatt, ev. at det også er en del av hans greie at han liker at han blir "tatt" i ugjerningen eller vil skremme de mer.

Skrevet

Rart at hun lå våken resten av natta uten å varsle foreldrene etter at hun ble vekket av denne personen? 

• Liker 20
Skrevet

Savnet litt mer informasjon, da. Hvordan har han kommet seg inn? Ulåst dør eller brutt seg inn? Og hvorfor kameraer i hjemmet? Det er vel ikke helt vanlig.. 

Håper noen kjenner han igjen og at han blir tatt raskt.

• Liker 8
Skrevet
Kvinnenavn skrev (Akkurat nå):

Savnet litt mer informasjon, da. Hvordan har han kommet seg inn? Ulåst dør eller brutt seg inn? Og hvorfor kameraer i hjemmet? Det er vel ikke helt vanlig.. 

Håper noen kjenner han igjen og at han blir tatt raskt.

De hadde kamera i kjelleren pga faren hadde en bedrift der. De hadde kamera også ved kjellerinngangen. 

Politiet mente han hadde kommet seg inn hovedinngangen der de har kodelås. 

• Liker 9
Skrevet (endret)

Så ut som en relativt ung og spinkel fyr/gutt.

Endret av Anonym90059005
  • Liker 9
Skrevet
Bølle skrev (3 minutter siden):

De hadde kamera i kjelleren pga faren hadde en bedrift der. De hadde kamera også ved kjellerinngangen. 

Politiet mente han hadde kommet seg inn hovedinngangen der de har kodelås. 

Takk, @Bølle

• Liker 3
Skrevet

Bør være lett å finne ut hvem det er med de der psycho-øynene

• Liker 9
Skrevet
Bølle skrev (23 minutter siden):

Rart at hun lå våken resten av natta uten å varsle foreldrene etter at hun ble vekket av denne personen? 

Hun har jo ikke forstått at det var en faktisk person. Eller vært i sjokk. 

Feks, Jeg slitet med en del søvnparalyser, og da er det en person eller en fornemelse av en person i rommet. En morgen ettet en slik natt så oppdaget jeg at ytterdøra stod oppe og siden jeg bodde i en blokk hvor det var 13 leiligheter som går forbi min åpne ytterdør så vet jeg jo ikke om det denne gangen var en faktisk person i rommet.

Skrevet
1 hour ago, Anonym90059005 said:

Så ut som en relativt ung og spinkel fyr/gutt.

Veldig tynne fingre, som han ser ut til å ta seg i ansiktet med på en spesiell måte. Nesten som personen er litt autistisk.

• Liker 9
Skrevet
ATLAS6 skrev (58 minutter siden):

Hun har jo ikke forstått at det var en faktisk person. Eller vært i sjokk. 

Feks, Jeg slitet med en del søvnparalyser, og da er det en person eller en fornemelse av en person i rommet. En morgen ettet en slik natt så oppdaget jeg at ytterdøra stod oppe og siden jeg bodde i en blokk hvor det var 13 leiligheter som går forbi min åpne ytterdør så vet jeg jo ikke om det denne gangen var en faktisk person i rommet.

Ja,det stemmer. Hun sa selv i artikkelen at hun ikke reagerte med en gang, for hun var først usikker på om hun hadde drømt det eller ikke. 

Skrevet

Mulig personen er en jente med så lange tynne fingre og kjempelange øyenvipper. Tenker det må være en person som har besøkt dem tidligere som derfor vet hvor kameraet befinner seg. Den rare bevegelsen med fingrene ser ut til å være for å rette ekstra på tildekningskledet i ansiktet før hun/han gjør seg klar til å se inn i kameraet. 

• Liker 9
Skrevet
2 hours ago, Skipper said:

Mulig personen er en jente med så lange tynne fingre og kjempelange øyenvipper. Tenker det må være en person som har besøkt dem tidligere som derfor vet hvor kameraet befinner seg. Den rare bevegelsen med fingrene ser ut til å være for å rette ekstra på tildekningskledet i ansiktet før hun/han gjør seg klar til å se inn i kameraet. 

Tenker at det kan kanskje være en som har besøkt dem før. 

• Liker 11
Skrevet

De øynene var SKIKKELIG skumle! Jeg er ikke lettskremt, men denne saken gir meg frysninger på ryggen. Merkelig sak! Hvilken glede kan man få av å luske rundt og betrakte mennesker som sover? 

Har aldri pleid å låse dørene, men det låses heretter. 😱 

• Liker 16
Skrevet (endret)

Jeg er iblant plaget av søvnparalyser. 

Vet hvordan det er å ha søvnparalyser. Skremmende for man klarer ikke å tolke om det er sannhet eller ikke i den personen man ser. Men man antar at det ikke kan være sant. Og at det var en drøm selv om man føler seg delvis våken.  Men her er det et bevis på at hun hadde faktisk en fremmed på rommet... skremmende.. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 9
Skrevet
BellaMie skrev (5 minutter siden):

De øynene var SKIKKELIG skumle! Jeg er ikke lettskremt, men denne saken gir meg frysninger på ryggen. Merkelig sak! Hvilken glede kan man få av å luske rundt og betrakte mennesker som sover? 

Har aldri pleid å låse dørene, men det låses heretter. 😱 

Hæ? Låser du ikke ytterdøra om nettene? 

• Liker 25
Skrevet
SmuleSMitt skrev (Akkurat nå):

Hæ? Låser du ikke ytterdøra om nettene? 

Næi, ikke alltid. Bor landlig til. 

• Liker 6
Skrevet
18 minutter siden, BellaMie said:

Næi, ikke alltid. Bor landlig til. 

Ville låst døren. Tryggest uansett. 

• Liker 16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...