Gå til innhold

Hjelp med komfyrvakt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har nylig flyttet inn i ett hus jeg leier. Her er det komfyrvakt, som tydeligvis har kuttet strømmen til komfyren etter middagslagingen i dag😂 

siden jeg ikke har noe tidligere erfaring med komfyrvakt, så lurer jeg på hvordan jeg nå får strøm i komfyren igjen? Har sjekket sikringene, og det er ikke noe som er slått ut der..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slå av og på sikringen så fungerer det igjen. Hadde samme problemet i gamle leiligheten 😅 fryktelig irriterende

Anonymkode: e1f6c...bc9

• Liker 2
Skrevet

Slå av sikringen  til komfyren og slå den på igjen. Dette nullstiller komfyrvakta.

Anonymkode: 18e15...597

• Liker 2
Skrevet

Som regel er det en reset-knapp på selve komfyrvakten som sitter over stekeplaten, gjerne oppunder ventilatoren hvis det er en slik.

• Liker 3
Skrevet

Død over komfyrvaktene!!! 💣😡

Hater min. Skjønner meg ikke på den. 

• Liker 1
Skrevet

Kommer jo helt ann på hvilken komfyrvakt du har.  Min er det en liten knapp på siden,  trykk på den så er alt ok igjen. 

• Liker 1
Skrevet

Har en liten knapp ut på siden, på boksen som sitter over koketoppen.

Skrevet

Ring utleier? :vetikke:

Anonymkode: 43429...0e2

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ring utleier? :vetikke:

Anonymkode: 43429...0e2

Den tror jeg at jeg skal sitere til alle som er kritiske til høye husleiepriser her inne 😂 Om slike spørsmål er nivået på hva utleier må bruke tid på...

Nå har du allerede fått svar, TS (trykk på komfyrvakt, eller lur komfyrvakt ved å ta sikring av/på).

Neste gang: google.com

Anonymkode: 6281a...bd8

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Den tror jeg at jeg skal sitere til alle som er kritiske til høye husleiepriser her inne 😂 Om slike spørsmål er nivået på hva utleier må bruke tid på...

Nå har du allerede fått svar, TS (trykk på komfyrvakt, eller lur komfyrvakt ved å ta sikring av/på).

Neste gang: google.com

Spar meg.

Å være utleier er en «jobb», altså med det mener jeg at man skal gjøre en innsats og sørge for at leietaker har det bra, og har all info hun måtte trenge. Minste krav er at alt i boligen er i stand og klar til utleie, noe denne tydeligvis ikke er. 

Å leie ut til noen uten å engang ha komfyrvakta i orden, sier mer om utleier enn leietaker. Slapt å sitte der på ræva og innbille seg at pengene skal strømme inn på konto uten å engang gidde å løfte en finger for leietakeren sin som må slite med en idiotisk komfyrvakt som ikke engang virker. Ta godt vare på leietakerne dine, så sparer du både rykte og en god leietaker. 

Skrevet
Cisne skrev (6 timer siden):

Spar meg.

Å være utleier er en «jobb», altså med det mener jeg at man skal gjøre en innsats og sørge for at leietaker har det bra, og har all info hun måtte trenge. Minste krav er at alt i boligen er i stand og klar til utleie, noe denne tydeligvis ikke er. 

Å leie ut til noen uten å engang ha komfyrvakta i orden, sier mer om utleier enn leietaker. Slapt å sitte der på ræva og innbille seg at pengene skal strømme inn på konto uten å engang gidde å løfte en finger for leietakeren sin som må slite med en idiotisk komfyrvakt som ikke engang virker. Ta godt vare på leietakerne dine, så sparer du både rykte og en god leietaker. 

Eh...... her er jo alt som det skal være. 

Komfyrvakten kuttet strømmen, slik den skal gjøre, og noe som skjer innimellom under matlaging da temperaturen over ovnen blir for høy. 

Da resetter man komfyrvakten ved å trykke på knappen. Eller er man på et sted der man ikke vet hvor komfyrvakten er så lurer man den med å ta sikringen av og på. 

Noe jeg skulle tru enhver person som bor i en leilighet/hus med forskriftsmessig installert platetopp vet. 

Eller stopper du også husleien og ringer utleier om en pære må skiftes, en dør knirker, eller sluket må renses? 

• 2 år senere...
Skrevet
On 9/23/2021 at 11:29 PM, AnonymBruker said:

Slå av sikringen  til komfyren og slå den på igjen. Dette nullstiller komfyrvakta.

Anonymkode: 18e15...597

Hvor finner man sikringen til komfyren?

Anonymkode: ea644...bed

Skrevet

I sikringsskapet...

Anonymkode: 56ad7...a4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...