Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg hatt en ekstremt aktiv baby i magen som har sparket hardt og vilt. Men det har til tider vært ordentlig vondt. Jeg har filmet der magen buler masse ut på en side og det er virkelig kickboxing der inne. Som å bli dyttet innenfra og ikke gi seg før man strekker strikker langt nok 😂

normalt?! Er 34+4. normalt at det er vondt altså? 

Anonymkode: e1697...e92

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det kan være vondt, både pga babyens størrelse og kraft i sparkene, og hvordan sparkene treffer. 

Skrevet

Japp, velkommen til sluttspurten. 

Anonymkode: f206b...979

• Liker 3
Skrevet

Helt vanlig og normalt. 😊

Skrevet

Heilt normalt! Eg fekk så harde spark i ribbeina så eg kunne knapt sitje. Når han kom ut forstod eg kvifor det nok var trangt der inne 😂

• Liker 1
Skrevet

Leste denne tråden i går kveld, og i natt drømte jeg at babyen sparket så jeg så hele den pittelille foten stikke ut av magen, typ 3-4 cm ut og jeg kunne se hele formen på foten gjennom mageflesket mitt 😂 

Mini er svært aktiv her og jeg er bare i uke 22, så jeg er veldig spent på hvordan det blir når jeg er like langt på vei som TS. 

Anonymkode: 88378...4b5

• Liker 2
Skrevet

Min lå skjevt i magen, så han sparket meg helt på siden av ribbeina. Det var helt grusomt og i perioder ble jeg fysisk dårlig (svimmel, kvalm etc) 

Hadde mye kynnere pga aktiv baby også, så fødte jeg i uke 38+1

Skrevet

Jeg brista to ribbein på grunn av spark i uke 30 og noe. Det var litt vondt 😅

Anonymkode: c8fc1...8d4

• Liker 1
Gjest 123 eller noe
Skrevet

Ja, husker jeg ikke kunne ligge på ene siden for han sparket så hardt i ribbeina den siste tiden! Det går over om ca 5 uker :)

Skrevet

Åh, så betryggende å lese dette er normalt. Og like glad «alle» opplever det samme. Jeg ble en smule bekymret fordi det var jo så innmari vondt i går. I dag er det stille og rolig 😂 

Anonymkode: e1697...e92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...