Gå til innhold

Greit å ligge med eksen etter match men før treff?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde første date i dag, på grunn av lang avstand. Vi har chattet noen måneder. Nå forteller han at før vårt første møte, men etter at vi fikk kontakt, har han ligget med eksen. De to er omgangsvenner og møtes jevnlig. Han bedyrer at de ikke har noe på gang lengre, men er samtidig tydelig lei seg for at det er slutt. Kan dette gå bra?

Anonymkode: f7188...880

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei

Anonymkode: 3e5b1...240

• Liker 8
Skrevet

Jeg lå med min eks etter vi hadde første date med min nåværende. Vi var ikke sammen da, så tenkte jeg ikke gjorde noe galt. Går kjempebra med oss altså, MEN; jeg omgås ikke med eksen. Og har ikke fortalt henne om dette da vi ikke var sammen da og dette ikke har vært relevant.

Anonymkode: 92b9b...c1b

• Liker 5
Skrevet

Oi nei, det synes jeg er ekkelt.

Anonymkode: 88cce...d9d

• Liker 4
Skrevet

Nei, dette går nok til hel#%!e

Anonymkode: 8cd2a...f79

• Liker 4
Gjest TheCatLady
Skrevet (endret)

Uff, styr unna. Jeg er kanskje bastant her, men det at han fortsatt ligger med eksen, er lei seg for at det ble slutt og de fortsatt omgås er klare tegn på at dette ikke kommer til å gå bra. 

Edit: og i tillegg så er det avstand mellom dere. 

Endret av TheCatLady
Skrevet

Kg har talt.

Anonymkode: cca45...650

Skrevet

Han er åpenbart ikke over eksen og han prøver å finne rebounds! Opp til deg om du vil være med på det, men ville styrt unna. Eksen min prøvde heftig å få meg tilbake, men siden jeg ikke var villig prøvde han ut andre. De ble såret for å si det sånn

Anonymkode: cca3d...9d7

• Liker 4
Skrevet

Jeg ser ikke noe problem med at han lå med noen andre mens dere chattet/før møte. Det at han omgås jevnlig med eksen og tydelig viser at han er lei seg for at det ble slutt, derimot - det hadde gjort meg skeptisk. 

• Liker 8
Gjest Alterego666
Skrevet

Dere er jo ikke eksklusive, og han forteller deg det iten at han er tvunget til det. Det må jo telle positivt.

Ut over det må jo TS konsultere sine egne følelser rundt dette. Dersom date og eks er gode venner, kan det hende TS eventuelt må belage seg på at eksen blir en del av deres felles omgangskrets. Det er nok vanskelig for mange potensielle kjærester.

Skrevet

Så han er ikke helt over eksen....

Anonymkode: b65b6...d81

Skrevet
NysgjerrigPiken skrev (3 timer siden):

Jeg ser ikke noe problem med at han lå med noen andre mens dere chattet/før møte. Det at han omgås jevnlig med eksen og tydelig viser at han er lei seg for at det ble slutt, derimot - det hadde gjort meg skeptisk. 

Dette. Ser ingen problemer med at man ligger med noen etter match, men før møte, men det ER et problem om han tydelig er lei seg enda over bruddet med xen, og fremdeles ligger med henne. 

Han er åpenbart ikke over bruddet. Det er ikke normalt å ytre ovenfor nye dater at man er lei seg for brudd med xen, om det så er sannheten. 

Anonymkode: 6908e...d00

• Liker 2
Skrevet

Damer som gjør dette er jo dette en nødvendighet og det gjør henne mere attraktiv.

Mannen derimot er et svin som fortjener å brenne i helvete. Makan for et svin skal man lete lenge etter. 

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, Hr. Aktiv said:

Damer som gjør dette er jo dette en nødvendighet og det gjør henne mere attraktiv.

Mannen derimot er et svin som fortjener å brenne i helvete. Makan for et svin skal man lete lenge etter. 

Hva? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Vi hadde første date i dag, på grunn av lang avstand. Vi har chattet noen måneder. Nå forteller han at før vårt første møte, men etter at vi fikk kontakt, har han ligget med eksen. De to er omgangsvenner og møtes jevnlig. Han bedyrer at de ikke har noe på gang lengre, men er samtidig tydelig lei seg for at det er slutt. Kan dette gå bra?

Jeg gjorde det samme og ble sammen med eksen igjen. 

Anonymkode: 6352f...5e1

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor i alle dager skal du rote deg bort i dette vepsebolet etter å ha vært på en date? 

Anonymkode: 12fc1...91d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Hvorfor i alle dager skal du rote deg bort i dette vepsebolet etter å ha vært på en date? 

Takk for realitetsorientering. Han sier de fortsatt er venner, altså må jeg godta at de har kontakt. Liker alle bilder av henne på Facebook, og omvendt. FB venn med henne, men ikke med meg. Små ting, men til sammen et signal om at jeg er mindre verdsatt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Takk for realitetsorientering. Han sier de fortsatt er venner, altså må jeg godta at de har kontakt. Liker alle bilder av henne på Facebook, og omvendt. FB venn med henne, men ikke med meg. Små ting, men til sammen et signal om at jeg er mindre verdsatt.

👍

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Han viser jo hvem han er interessert i.

Anonymkode: 6352f...5e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...