AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #1 Skrevet 23. september 2021 Hei! Jeg trenger deres råd og hjelp! Jeg ble nylig separert. Vi har et barn som er snart 2 år. Jobber på hotell som resepsjonist men har vært permittert og har ikke vært like mye jobb egentlig. Men nå er permitteringen ferdig. Så da er det fult opp! med jobb. Jeg vet jeg kan ikke kreve å få tilrettelegging pga min situasjon. Men skulle ønsket de kunne tilpasset litt i såfall da. Vi fikk den nye turnusen denne uke, der jeg jobber altså nesten 50% (8-9 vakter) med kun kvelder. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg er veldig fortvilet. Før graviditeten tok jeg alle vakter, og overtid. Men alt er forandret nå. Barnefar har sønnen vår annen hver helg og han kan også være veldig vrang. Jeg har jo familie men de har jo ingen ansvar for å hjelpe meg om de bare kan og har tid, ikke sant. Jeg føler jeg blir utrolig stresset av dette. Er det noen som er alenemor her og jobbe turnus? om jeg søker andre jobb, så tar jo det også tid. Hva kan jeg gjøre? Jeg tar imot alle råd og tips! Anonymkode: 2f404...36d
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #2 Skrevet 24. september 2021 Hvorfor har barnefar kun sønnen i helgene? Kan dere endre fordelingen på dager her, slik at du kan jobbe kvelder og ha barnet i helger (om du har fri da..?) Lag en avtale for en periode fremover, mens du samtidig søker andre jobber. I tillegg kan du alliere deg med et familiemedlem for krisetider og finn en barnevakt du kan stole på. Barnet sover fra ganske tidlig kveld, så sånn sett blir det relativt greit å få en barnevakt (som f.eks kan studere på kveldstid mens barnet sover). Anonymkode: ec5f8...214
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå