Gå til innhold

Sokker som loer!! 😫

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kastet nettopp alle sokkene mine, og kjøpte 40 nye, helt like par. Siden jeg skulle ha såpass mange og helt basic svarte så tenkte jeg at det var økonomisk å kjøpe disse på europris 🙄Vasket alle på 60 grader før bruk, og brukt og vasket mange av dem nå siste par ukene. Men de loer fortsatt! Svarte dotter ligger igjen overalt, og når jeg tar av meg sokkene er føttene svarte av tøy-støv! Sinnsykt irriterende! Er det noe å gjøre med? Eller må jeg enten begynne å støvsuge hver eneste dag, eller kaste alle sammen? 😳

Anonymkode: 441db...f81

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Selv bruker jeg ikke sokker, men har en venninne som gjorde det samme som deg, sokken loet og farget av på gulvet, måtte bare hive alt dessverre, du kunne gjerne klaget, se om du får pengene igjen.Eller bare gjør som meg kvitt deg med sokkene og ikke kjøp nye, du blir fort vandt til å gå uten🙂

Endret av Jentegutt
Skrevet

Å tørke de i tørketrommel vil fjerne dette støvet.

Anonymkode: 4d82e...e19

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Å tørke de i tørketrommel vil fjerne dette støvet.

Anonymkode: 4d82e...e19

Jeg gjør det, men fortsatt like ille 😳møkka-sokker! 

Skrevet
Jentegutt skrev (35 minutter siden):

Selv bruker jeg ikke sokker, men har en venninne som gjorde det samme som deg, sokken loet og farget av på gulvet, måtte bare hive alt dessverre, du kunne gjerne klaget, se om du får pengene igjen.Eller bare gjør som meg kvitt deg med sokkene og ikke kjøp nye, du blir fort vandt til å gå uten🙂

Får mark av å gå uten sokker, så det er dessverre ikke aktuelt 😅 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Får mark av å gå uten sokker, så det er dessverre ikke aktuelt 😅 

det som er så naturlig å deilig, luft mellom tærne, bra for føtter og sjel😁

Skrevet

Kjøp kvalitet, alle sokker loer noe når de er nye, typ første 2-4 vask, men det du beskriver opplever ikke jeg. Vanligvis bare første gangs bruk, kanskje andre. Kjøper Nike, Adidas og Champion. 

Sjelen min liker å gå i myke sokker og ikke fryse på bena...

Anonymkode: 49960...e85

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...