AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #1 Skrevet 23. september 2021 Feks hun linni meister var sammen med en på 20, så har vi hun triana iglesias som er sammen med en mye yngre fyr.. de har vært sammen i 7-8 år og fått barn nylig. Noen som har erfaring med at kvinnen er eldre enn mannen og hvordan gikk det? 😁 Hva tenker dere om den forskjellen? Hvorfor er det liksom så mye mer akseptert at manne er eldre? Anonymkode: d7b36...09e
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #2 Skrevet 23. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Feks hun linni meister var sammen med en på 20, så har vi hun triana iglesias som er sammen med en mye yngre fyr.. de har vært sammen i 7-8 år og fått barn nylig. Noen som har erfaring med at kvinnen er eldre enn mannen og hvordan gikk det? 😁 Hva tenker dere om den forskjellen? Hvorfor er det liksom så mye mer akseptert at manne er eldre? Anonymkode: d7b36...09e At mannen er eldre er helt normalt, forskning viser at kun 11 prosent av forhold er kvinnen eldre, resten er mannen 2-25 år eldre er han 20 år og er sammen med en som er så mye eldre så er det mest sannsynlig kun for sex. mange menn er kun sammen med kvinner for gratis hushjelp og sex. Er hun mer enn 3 år eldre er det som oftest det. menn går etter yngre kvinner da de er penere. noen menn har ikke noe valg pga de er uattraktive og må dermed gå etter eldre, de fleste som er sammen med eldre er pga sex og er aldri langvarig Anonymkode: 45c59...e2b
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #3 Skrevet 23. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): At mannen er eldre er helt normalt, forskning viser at kun 11 prosent av forhold er kvinnen eldre, resten er mannen 2-25 år eldre er han 20 år og er sammen med en som er så mye eldre så er det mest sannsynlig kun for sex. mange menn er kun sammen med kvinner for gratis hushjelp og sex. Er hun mer enn 3 år eldre er det som oftest det. menn går etter yngre kvinner da de er penere. noen menn har ikke noe valg pga de er uattraktive og må dermed gå etter eldre, de fleste som er sammen med eldre er pga sex og er aldri langvarig Anonymkode: 45c59...e2b Nei det er ikke alltid sånn at yngre er penere. Mange eldre kvinner som holder seg sykt bra og har sjarm til tusen, fin kropp osv. Handler vel mer om kjemi og kjærlighet. Se på triana iglesias feks, hun er 40 og er bare helt fantastisk vakker med en nydelig sjarm! Mannen hennes er 8 år yngre.😻 Jeg syns det er så vakkert når mennesker elsker hverandre på ekte. Anonymkode: d7b36...09e 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #4 Skrevet 23. september 2021 Menns hjerne er ikke ferdig utviklet før de er nærmere 30, imens kvinners hjerne er ferdig utviklet rundt 25 års alder. Min erfaring er at man tilegner seg mye livserfaring i 20-årene, og at man endrer seg mer som person fra 20 til 30 enn fra 30 til 40. En 20 år gammel kar er gjerne ganske umoden og de færreste er nok klar for kone og barn. Anonymkode: 44ab3...dd3 1
Helene Skrevet 23. september 2021 #5 Skrevet 23. september 2021 Min søster giftet seg med en mann som var 7 år yngre. Hun sa, jeg er glad jeg ikke møtte han da jeg var 20, da var han 13. spøk til side. Han var 22 da de møttes. Hun hadde et ekteskap bak seg, og et barn. Men de var bare så skapt for hverandre. Han var moden for sin alder. Han ville ha noe seriøst. Min søster var leken. Var med på alt. De så forbi alder. Lell om han var yngre, det merket vi andre ikke. jeg snakker i fortid. Min søster er ikke her lengre. Men vi slo ring om mannen hennes. Han prøvde. Han var der. Han er bare et menneske han og. 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #6 Skrevet 23. september 2021 Deilig ideal. Liker selv kun yngre gutter Anonymkode: c9c5b...3e2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #7 Skrevet 23. september 2021 Helene skrev (2 minutter siden): Min søster giftet seg med en mann som var 7 år yngre. Hun sa, jeg er glad jeg ikke møtte han da jeg var 20, da var han 13. spøk til side. Han var 22 da de møttes. Hun hadde et ekteskap bak seg, og et barn. Men de var bare så skapt for hverandre. Han var moden for sin alder. Han ville ha noe seriøst. Min søster var leken. Var med på alt. De så forbi alder. Lell om han var yngre, det merket vi andre ikke. jeg snakker i fortid. Min søster er ikke her lengre. Men vi slo ring om mannen hennes. Han prøvde. Han var der. Han er bare et menneske han og. Hva skjedde med henne? Anonymkode: c9c5b...3e2
Idiot007 Skrevet 23. september 2021 #8 Skrevet 23. september 2021 Dårlig erfaring 🤣 merket etter en stund at vi var helt forskjellig plass i livet.
Helene Skrevet 23. september 2021 #9 Skrevet 23. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva skjedde med henne? Anonymkode: c9c5b...3e2 Hun slet psykisk. Tok livet sitt til slutt. Jeg visste at hun slet. Jeg sa, du gjør ikke dette mot dine barn. Hun har 3. hadde. 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #10 Skrevet 23. september 2021 Helene skrev (1 minutt siden): Hun slet psykisk. Tok livet sitt til slutt. Jeg visste at hun slet. Jeg sa, du gjør ikke dette mot dine barn. Hun har 3. hadde. Kondolerer. Det er så trist. Hadde hun barn med han yngre mannen? Anonymkode: c9c5b...3e2
Helene Skrevet 23. september 2021 #11 Skrevet 23. september 2021 Jeg vet at kvinneguiden kommer til å sensurere meg. Men jeg tenker at vi må få snakke om ting. Min søster tok livet sitt. Det var skikkelig sjokk. Men jeg har mistet mennesker før. 2 i selvmord. 1 i sykdom. Det har lært meg, ta vare på det livet du har. 2
Helene Skrevet 23. september 2021 #12 Skrevet 23. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kondolerer. Det er så trist. Hadde hun barn med han yngre mannen? Anonymkode: c9c5b...3e2 De har 2 barn sammen. Begge voksne i dag. De elsket hverandre. Alder, til side. 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #13 Skrevet 23. september 2021 Helene skrev (4 minutter siden): De har 2 barn sammen. Begge voksne i dag. De elsket hverandre. Alder, til side. Går det bra med dere nå? Jeg ønsker dere alt vel. Hun hviler i fred, men skulle helst ikke gjort det da. Anonymkode: c9c5b...3e2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #14 Skrevet 23. september 2021 Jeg er 8 år eldre enn mannen. Var 23 og 32 da vi møttes. Har barn sammen. Har det fint. Anonymkode: dc50e...734 1
Helene Skrevet 23. september 2021 #15 Skrevet 23. september 2021 Jeg sliter. Barna, de sliter også. Men vi får ikke gjort noe med det. Hun er borte. Vi kan bare ta vare på hverandre. Vet, vi er ikke første i situasjonen. Selvmord snakkes ikke mye om. For min del, sitte igjen etterpå. Kjempetøft. Noen kommer med kriseteam. Der og da. Det er ikke da du trenger det. Vi er i sjokk der og da. Vi trenger hjelp, samtaler 3-4 mnd etterpå. Da begynner hverdagen å vise seg. vi trenger ikke samtaler sånn først. Vi er i sjokk. Vi trenger samtaler etter 3-5 mnd. 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #16 Skrevet 24. september 2021 En "mann" på 20 år er egentlig en ung gutt med umettelig sexbehov, da kan det skje mye merkelig, også på sjekkefronten. Anonymkode: 02811...f22
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #17 Skrevet 24. september 2021 Jeg ble sammen med én som var 2 år yngre enn meg da vi var 22 og 24. Merket allerede da at han var litt umoden, men tenkte at det ville jevne seg ut når vi ble "voksne". De sier at gutter blir voksne et par år senere enn jenter. Men tenkte at når vi først hadde blitt voksne, så ville jo ikke det ha noe å si. Problemet mitt var at da han var 40, så festet han fortsatt som en 18-åring. Og gneldret som en 3-åring at han ikke var fornøyd med middagen. Eller som en hormonell 14-åring at han ikke har flere rene gensere igjen når alle ligger strødd på gulvet på hans side av sengen. Eller skriker og slår i tastaturet som en 16-åring når han taper i gaming. Her snakker vi om en 2-barns far... En eks nå... En 30-åring som finner seg en 20-åring? Voksen dame som finner en ungdom? Æsj, nei takk! Akseptert eller ikke. Stakkars 30-åringen... Eller, det er jo selvvalgt, da. Anonymkode: c4b11...83a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå