Gå til innhold

Er kaffen til Dolche Gusto god?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drikker omtrent aldri kaffe, men aaaav og til frister det med en kopp kaffelatte, kakao eller chai latte. Vurderer å kjøpe Dolche Gusto kapselmaskinen. Er kapslene man kan bruke i den god?

Har tidligere smakt fra den Tassimo maskinen. Det var helt grusomt. Tilogmed kakaoen smakte fælt! 

Anonymkode: fe2f3...d81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cappuccinoen er i vertfall god.

Anonymkode: 3dec9...ef4

• Liker 1
Skrevet

Elsker ❤ spesielt Flat White 

Anonymkode: 09c4a...2d2

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes latte til Dolce gusto er god. Men det er en smakssak. For jeg liker også Tassimo sin kaffe.

Anonymkode: 52721...826

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker kaffen til Dolce gusto. Men nå er jeg generelt glad i kaffe da. 

Den nesquick-kakaoen men får kjøpt på kiwi var ikke noe god, men barna godkjente en kakao til den maskinen kjøpt på europris. 

Anonymkode: 1a32d...ec7

Skrevet

Jeg synes Nescafé sin Café Au Lait til Dolce Gusto er kjempegod.

Anonymkode: ea804...1a8

• Liker 1
Skrevet

Jeg drikker ikke kaffe selv, men har en Dolce Gusto kapselmaskin til gjester.
Jeg har brukt "Ali" kaffekapsler til den den siste tiden, og har erfart at de fleste liker den, mens noen misliker den sterkt.

Anonymkode: d4f43...f45

Skrevet

Noen av dem er gode, andre smaker dritt. Slik er det for alle sånne maskiner. Jeg liker et par til Dolce Gusto og Tassimo veldig godt, andre typer rører jeg ikke. Svigermor er stikk motsatt av meg så her har vi med oss favorittene på besøk til hverandre 🙃

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Drikker omtrent aldri kaffe, men aaaav og til frister det med en kopp kaffelatte, kakao eller chai latte. Vurderer å kjøpe Dolche Gusto kapselmaskinen. Er kapslene man kan bruke i den god?

Har tidligere smakt fra den Tassimo maskinen. Det var helt grusomt. Tilogmed kakaoen smakte fælt! 

Anonymkode: fe2f3...d81

Eneste kaffekapslen som jeg liker er Nespresso, med det er svinnedyrt ! Kaffemaskin koster litt og det er forskjell mellom mini den og dyreste modellen. 

Skrevet

Vi liker mange av kapslene. Som regel går det i «americano» til hverdags. Ellers er jeg veldig glad i starbucks caramel macchiato, chococino (for kakao), og kaffe mocca. 

den verste jeg har smakt er nesquick sin sjokoladedrikk, fyfader 🤢

Anonymkode: 6f60a...fbe

Skrevet

Jeg tror det avhenger av kapslene mer enn maskina, ts. Jeg har tassimo, og det er ikke alle kapsler som har falt i smak verken av kaffe eller kakao, men de vi liker synes vi er fantastiske. Det er jo et enormt utvalg av kapsler, så er jo sannsynlig at man liker noe av det  uavhengig av merke på maskina. 

Anonymkode: 739e6...ec9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...