Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er gravid i uke 5, og var litt sliten noen dager, men i dag har energien vært normal igjen. 

Er det normalt at energinivået varierer? Føler alle sier og det skrives over alt at gravide er så slitne...

Anonymkode: b7e74...371

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det varierer like ofte som det finnes gravide 

Anonymkode: 97371...b6e

• Liker 3
Skrevet

Så har du de som kjenner ekstra godt etter, samt placebo effekten. 

Anonymkode: c319b...8eb

Skrevet

Nå er du jo så kort på vei at det er ikke mange som har symptomer på graviditeten enda. Men at mange føler seg trøtt og sliten betyr jo ikke at alle kommer til å føle det. 

Nyt at du ikke kjenner slitsomme symptomer du! 🤩

• Liker 2
Skrevet

Smalt i uke 6+0 her. Vær glad så lenge du slipper. Jeg er så trøtt om dagene at jeg så vidt greier å jobbe på hjemmekontor. Tar også postafen for kvalmen, og medisinen gjør meg enda mer trøtt

Anonymkode: 42039...8c6

Skrevet

Jeg ble ikke SKIKKELIG trøtt før uke 9 men da lå jeg langflat i noen uker.. uke 5 var jeg helt normal, uke 7-9 var jeg litt trøttere men ikke ekstremt. 9-14... 😴😴 Uke 14 ble jeg gradvis mye bedre men fremdeles litt trøttere enn vanlig nå i uke 20. MEN jeg kjenner også folk som ikke var trøtte i det hele tatt, så det er forskjellig, kanskje er du heldig og kanskje har du bare ikke kommet langt nok ennå :) 

Anonymkode: c04ae...67f

• Liker 1
Skrevet

Jeg er i uke 16 nå og føler meg så godt som helt som normal og har gjort det hele veien. Var kanskje litt ekstra trøtt en liten periode i uke 5-6, men synes det er vanskelig å skille på om det bare var vanlig trøtthet eller om det skyltes graviditeten. Ellers er jeg like aktiv som vanlig, jobber som før, trener (nesten) helt som før, er med venner osv. uten at jeg merker forskjell fra tidligere. 

Setter forresten VELDIG stor pris på å ha det sånn (å lenge det varer😅)! Det kan godt hende du ikke blir spesielt trøtt/dårlig du heller, selv om uke 5 nok dessverre er altfor tidlig for å avgjøre det. 

Anonymkode: da273...c75

• Liker 2
Skrevet

Hehe! Jeg følte det samme som deg på det tidspunktet. Var ikke kvalm og ikke stuptrøtt. Ble helt zombie noen uker senere. Får håpe du slipper, men nyt det så lenge det varer😊

Anonymkode: 5add4...3cf

Skrevet

Det er veldig tidlig enda, symptomene kommer de neste pr ukene. Når det er sagt, jeg var kjempetrøtt med nr en men ikke med nr to og tre. Med nr en var trøtthet det eneste symptomer jeg hadde, men nr to hadde jeg ikke synptomer og med nr tre var jeg litt uggen bare. Så du må ikke få masse symptomer heller. 

Anonymkode: 2688c...170

• Liker 1
Skrevet

Jeg er snart 15 uker på vei nå og var helt zombie fra uke 7 til uke 9, eller noe sånt. Ikke alle får så kraftige symptomer i første trimester i det hele tatt, men du har fortsatt god tid til å få de, dessverre :)

Anonymkode: 4c13e...236

Skrevet

Jeg var kvalm i 30minutter ila svangerskapet. Så var jeg av og på sliten igjennom hele. De siste to mnd kunne jeg nesten sove døgnet rundt, men fikk ikke sove fordi jeg aldri fant en ordentlig god stilling å sove i. 

Så det varierer veldig fra person til person. Du har jo de som ikke merker at de er gravide før de skal føde og 

Skrevet

Du MÅ jo ikke få noen «symptomer» 😛 

jeg var en av de som ikke ville visst jeg var gravid om jeg ikke aktivt prøvde. Ingen tegn på graviditet, null plager og symptomer, bitte liten mage der jeg i 8. måned ble spurt om jeg var 12-16 uker på vei. Energinivå på topp til enhver tid. Lite aktiv baby i magen også, så kunne vært en av de «plutselig falt baby ned i toalettskålen» 😂

Anonymkode: 6112e...b46

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for alle svar!

Ts

Anonymkode: b7e74...371

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...