Gå til innhold

Hvor i Kristiansand finnes single håndverkere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hele mitt liv hatt akademikerkjærester. Fine folk de, men de fleste har 10 tommeltotter. Nå er jeg lei av å være den eneste som er praktisk i huset, og har bestemt meg for å finne en mer handyman. Hvor er det mest sjanse for å finne dem i Kristiansand? Jeg er 50 + år og vil ha en kjæreste i passende alder. 

Anonymkode: d8ef3...9df

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg har hele mitt liv hatt akademikerkjærester. Fine folk de, men de fleste har 10 tommeltotter. Nå er jeg lei av å være den eneste som er praktisk i huset, og har bestemt meg for å finne en mer handyman. Hvor er det mest sjanse for å finne dem i Kristiansand? Jeg er 50 + år og vil ha en kjæreste i passende alder. 

Du får jo bestille deg et arbeidslag vel.. Du har sikkert noe som må gjøres:)

Skrevet
visp skrev (1 minutt siden):

Du får jo bestille deg et arbeidslag vel.. Du har sikkert noe som må gjøres:)

Du mener gangbang...😂😂🤭

Skrevet
ABM skrev (1 minutt siden):

Du mener gangbang...😂😂🤭

Nei, tenkte mer at det skulle være et utvalg så hun kunne ha litt å velge i:)

Skrevet

Vi er mange single håndverkere her i Kvadraturen og omegn, men det er jo ikke slik at vi aktivt leter etter single damer som kan gi oss et oppdrag eller to.

Selv om mange kvinner forventer eller tror at vi er synske, så er faktisk ikke det tilfelle🤣

Anonymkode: 19572...7e6

• Liker 2
Skrevet

Håndverkere er på datingappene de også, som de fleste andre.

Anonymkode: a1867...231

Skrevet

Handy kommer i mange former. Noen av de flinkeste jeg vet, er akademikere, ingeniører, administratører og ledere, som har kreative hobbies og sideprosjekter med hus, hytter, bil, MC, kunsthåndverk etc. 

KG wiki, sier at kvinner på 50+ ikke bør snevre inn grensene sine for mye, for attraktive menn i den alderen, er i mindretall.  

Anonymkode: aaf68...7f6

• Liker 1
Skrevet

Det handler ikke om å få unna arbeid. Det handler om at vi i felleskap kan gjøre noe sammen. Jeg har i alle år styrt med prosjekter alene, mens akademikerpartneren har sittet inne med ei bok. Jeg ønsker å dele livet med noen jeg kan ha felles interesser med. 

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Håndverkere er på datingappene de også, som de fleste andre.

Anonymkode: a1867...231

Jeg er singel og håndverker med eget firma i Kristiansand og kan med hånden på hjertet si—->Jeg har aldri og kommer aldri til å være på en datingapp!

Jeg har mer tro på å møte folk på «gamlemåten», gjennom jobb, kjente eller vis aktiviteter jeg driver på med på fritiden.

Møter jeg ikke noen med det første så er ikke det verdens undergang, trives godt i eget selskap og liker å reise på ferie alene for da treffer jeg lettere folk enn om en reiser sammen med en dame.

Skjer det noe så skjer det noe, tar ikke så tungt på det og blir ikke bitter av den grunn.

• Liker 1
Skrevet

Ved rutebilstasjonen ser jeg ofte ensomme håndverkere :) Iallfall da jeg bodde i KRS.

Anonymkode: 31620...dd1

Gjest Alterego666
Skrevet

Single håndverkere 50+ i Kristiansand bor på Tinnheia.

Skrevet

Dette er jo menn som alle vil ha, du skulle bare visst hvor desperate eldre damer er etter "handy" menn 😅 Lag manneprofil på sukker eller noe, og se hvor mange som har handy på kravlista, det er nesten helt sykt!

Anonymkode: ba164...41e

Skrevet
6 hours ago, Alterego666 said:

Single håndverkere 50+ i Kristiansand bor på Tinnheia.

Stemmer nå ikke helt siden jeg bor på Søm og sist jeg sjekket så var et stykke unna Tinnheia.

Skrevet

TS her. Jeg bor på Grim😁 Må nok utvide uteplassene jeg frekventerer. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er single kvinne og ville aldri finne på å bli kjæreste med håndverkere, rørleggere osv... Bare akademikere ! Sorry Guys! Det er min mening ! 

Skrevet

Så dumme diskusjoner folk skriver ! Er du under 18 år eller? Man bestiller håndverkere for å utføre arbeid hjemme, ikke for å bli kjæreste med de eller ha forhold... Så dumme diskusjoner ! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

De går på håndtverkeren og bakgården . Går du dit i julebord sesongen er du garantert 🥳 men er mye ymse, det skal sies. 

Anonymkode: 8714e...8c5

• Liker 1
Skrevet
Medic.9009 skrev (1 minutt siden):

Så dumme diskusjoner folk skriver ! Er du under 18 år eller? Man bestiller håndverkere for å utføre arbeid hjemme, ikke for å bli kjæreste med de eller ha forhold... Så dumme diskusjoner ! 

Må jo være lov å ha sine preferanser 🙂

Anonymkode: 8714e...8c5

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Sykle i litt utringet topp nede på Artellerivollen, så skal du se du får napp😉

Anonymkode: e2d42...4fb

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sykle i litt utringet topp nede på Artellerivollen, så skal du se du får napp😉

Anonymkode: e2d42...4fb

Ha ha jeg sykler toppløs jeg 🤣🤣🤣

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...