AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #1 Skrevet 23. september 2021 Jeg skal ha et planlagt keisersnitt på Rikshospitalet nå snart og jeg fikk brev fra sykehuset med informasjon om at far kan være med på sykehuset hele tiden bortsett fra på natten. Men nå fikk jeg høre av noen som nylig har født der at far kun får være der mellom kl 16-20, er det virkelig slik det er? Anonymkode: ca1ce...7ff
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #2 Skrevet 23. september 2021 Sikker på at 16-20 ikke gjaldt besøkstid? Det blir jo annet når far får bli med på fødselen. Anonymkode: ef523...bfa 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #3 Skrevet 23. september 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Sikker på at 16-20 ikke gjaldt besøkstid? Det blir jo annet når far får bli med på fødselen. Anonymkode: ef523...bfa Jeg ble fortalt at selve dagen for fødselen får far være der hele dagen frem til kl 20, men ikke dagene etter fødselen, da er det kun mellom kl 16-20 han har lov å være der. Ts. Anonymkode: ca1ce...7ff
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #4 Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg ble fortalt at selve dagen for fødselen får far være der hele dagen frem til kl 20, men ikke dagene etter fødselen, da er det kun mellom kl 16-20 han har lov å være der. Ts. Anonymkode: ca1ce...7ff Det høres riktig ut. Far får selvsagt være der under fødselen skulle den skje etter 20. Om du føder klokken 20 så blir ikke far kastet ut umiddelbart, men når du legges inn på rommet du skal sove i så må far dra hjem. Anonymkode: ef523...bfa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå