Matdronningen Skrevet 23. september 2021 Forfatter #21 Skrevet 23. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du måler et så stort barn rektalt? Anonymkode: bd474...1fc Er tryggeste måten å lese av feber synst jeg. Og enn så lenge føles det greit ut både for meg og sønnen min, så då gjer jeg det😊 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #22 Skrevet 23. september 2021 1 hour ago, Matdronningen said: Ok, jeg sjekker feber imorgen og hører med kontakt lærer om han synst det er ok. Skal ha tlf legetime for meg selv med fastlegen hass, kan høre med han også om det kan være noe å sjekke opp. Har vært lav feber i noken dager, så er ikkje veldig bekymret. Han er vanligvis på 37,5 på kvelden. Så er 0,4 grader i feber🤷♀️ Da er det ikke feber. Jeg holder ikke mine hjemme med +0,4 og fin form. Mine er normalt på 36,7 og jeg hadde blitt kaldt hysterisk om jeg hadde holdt de hjemme på 37,1 Anonymkode: aa6de...78b 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #23 Skrevet 23. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du måler et så stort barn rektalt? Anonymkode: bd474...1fc Jeg er 25 og måler fortsatt feber rektalt.. Er det et problem at en på 8 gjør det? Det er den aller beste måten for nøyaktige målinger. De andre metodene er mer synsing 🤷🏻♀️ Anonymkode: 414c4...78c 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #24 Skrevet 23. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du måler et så stort barn rektalt? Anonymkode: bd474...1fc Trives du i bomullsdotten din? Når jeg var ung måltes feber kun rektalt, glasstermometer med kvikksølv (som jeg alltid var livredd for at skulle knuse inni meg og at jeg skulle dø på sekundet). Attpåtil var det på størrelse med en tømmerblyant og måtte være inne i minst 3 minutter 😆 Hjemme hos oss har vi fortsatt bare termometere til stumpen, de er sylttynne og piper at de er ferdig på sekunder. Når ungene var 8 klarte de fint å ta tempen selv. Hva er poenget med å gjøre rumpa til noe veldig mystisk og skambelagt egentlig? Anonymkode: 953a8...ea5 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå