AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #1 Skrevet 23. september 2021 Noen her inne som har fått nytt barn med ny partner. Altså at begge har barn fra før? Hvilken erfaring har dere? For og imot. Er så usikker på hva jeg tenker om mine, dine og vårt barn 😬 Anonymkode: fb2db...227
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #2 Skrevet 23. september 2021 En uting å få barn med flere partnere. Anonymkode: 9a510...f8e 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #3 Skrevet 24. september 2021 Ville ikke gjort det, vepsebol 🙈 Anonymkode: 87c4f...11f 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #4 Skrevet 24. september 2021 Jeg er vanligvis en positiv person. Men her har jeg dessverre ingen positive historier. Alt ender i brudd til slutt, og da sitter man der med to kull, med to ulike personer, og kaos. Eneste situasjonen der jeg vil anbefale dette er der det betyr så mye å få et barn til, gjerne fordi man bare har ett fra før, at man vet man kan stå i det uansett hva. Anonymkode: 7d34d...80b
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #5 Skrevet 24. september 2021 Neineinei. Hva skal du med flere barn? Har du ikke nok? Hvor mange har du? Hvor mange ønsker du? Husk at barn er chill helt til de blir 12, så trenger de mye oppfølging. Anonymkode: bbc20...cf2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #6 Skrevet 24. september 2021 Det skulle vært forbudt å få barn med flere partnere. Barna har ikke godt av det med tanke på at de er en del borte fra hverandre og kvaliteten på pappatid kan være fra kjempegøy til gørrkjedelig. Da de kommer hjem igjen på Søndag og får høre at det ene barnet var på Tusenfryd og andre morsomme aktiviteter og det andre barnet bare var hos far uten noe særlig kvaltitetstid. Anonymkode: ed2e2...e54 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #7 Skrevet 24. september 2021 Det viktigste er å ha tenkt gjennom hvordan det vil bli hvis det nye forholdet også tar slutt. Straks man har barn med noen må man forholde seg til dem resten av livet. Du har allerede én mann du ikke liker godt nok til å ville være kjæreste med, men som du likevel må samarbeide med, hvordan vil det bli med en til? Hvordan vil det bli å dele begge barna dine med to forskjellige menn og ikke minst hvordan logistikken skal gå opp i forhold til hvilke uker barna skal være hvor, ferier og alt mulig annet. Ikke gå i fella og tenk at dette forholdet er myyye bedre enn det forrige og skal vare livet ut (det trodde du tross alt med det forrige også), så om dere velger å få barn sammen sørg for at begge har tenkt gjennom hva som skjer ved et evt brudd. Anonymkode: ff381...b2e 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #8 Skrevet 24. september 2021 Vi hadde begge fra før og fått et felles barn. Har gått veldig fint, de andre barna er 50/50 og vi passer på at alle har kvalitetstid med sin foreldre alene. Tenker det finnes ingen fasitsvar. Jeg opplevde en kjærlighet jeg aldri hadde følt før, så får oss ble det naturlig med felles barn. Anonymkode: 1244a...06c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå