AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #1 Skrevet 23. september 2021 Jajaja, jeg er fjortis. Meeen, det har seg slik at en (b-)kjendis-kjekkas trener på samme treningsstudio som meg (har aldri sett ham der selv, men følger ham på insta). Hadde jeg truffet ham tilfeldig på gata, hadde jeg bedt om selfie.😁 Men er det innafor å be om en selfie på treningssenteret, om jeg treffer ham der en dag? Eller er det en plass man vil bli latt i fred? Kan nevnes at han legger ut endel stories på insta mens han trener, så han er ikke flau for å bli tatt bilde av i denne sammenhengen. Anonymkode: 39eba...e36
Pinkee Skrevet 23. september 2021 #2 Skrevet 23. september 2021 Nei! Lær av min sønn, han trente med en av Norges A kjendiser, og nevnte det ikke engang før personen ble omtalt her hjemme! 9
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #3 Skrevet 23. september 2021 Pinkee skrev (1 time siden): Nei! Lær av min sønn, han trente med en av Norges A kjendiser, og nevnte det ikke engang før personen ble omtalt her hjemme! Hvorfor det? Følte ikke det var noe lærdom i det akkurat. Eller kan sammenlignes. Uansett: han her legger jo ut på insta hvor han trener, så er ikke som om identiteten hans eller treningssted må hemmeligholdes. Spørsmålet mitt var om han hadde syntes det var ubehagelig å måtte ta en selfie der. Anonymkode: 39eba...e36
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #4 Skrevet 23. september 2021 hvem er det? hehe Anonymkode: 5a623...48c
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #6 Skrevet 23. september 2021 Hva er greia med å ta selfie med kjendiser egentlig? Anonymkode: e1379...aef 21
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #7 Skrevet 23. september 2021 Nei, herregud. La folk være ifred. Anonymkode: 683dc...82a 13
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #8 Skrevet 23. september 2021 Han/hun ønsker nok å være i fred. Ikke vær en sånn teit person som maser. Anonymkode: 44947...cc1 4
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #9 Skrevet 23. september 2021 Ja, hva er egentlig greia med å ta bilder med kjendiser? Hva skal man ha de for? Vise frem at man har møtt de? Er det noe spesielt ved det? Det er jo "vanlige" folk? Jeg syns egentlig ikke noe om å ta bilder sånn i utgangspunktet, men spesielt ikke på trening. Anonymkode: 3dd2c...8c7 9
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #10 Skrevet 23. september 2021 Jeg personlig synes det er en uting å oppsøke kjendiser på denne måten. Det er noe helt annet å møte dem i forbindelse med en situasjon hvor de er på jobb. De skal få lov å være i fred på fritiden mener jeg. Hva hver enkel kjendis føler og mener er viktig og de må ha ytret det offentlig at de ikke har noe i mot å bli oppsøkt av folk. Men jeg hadde aldri gått opp til en kjendis når de ikke er på jobb, uten å vite at det er OK på forhånd. De fleste vil nok ikke si nei, og føler kanskje et press på at de må gjøre noe de ikke ønsker, og det er ikke greit å sette dem i en slik situasjon. Anonymkode: 638cb...bb9 8
Peanut Skrevet 23. september 2021 #11 Skrevet 23. september 2021 Jeg har en kjendisnabo. (Kommer aldri til å si hvem det er). Kunne aldri tenke meg å spørre om å ta en selfie med ham, det blir inngripende føler jeg. Det holder at han er naboen min ^^, 4
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #12 Skrevet 23. september 2021 15 minutter siden, Peanut said: Jeg har en kjendisnabo. (Kommer aldri til å si hvem det er). Kunne aldri tenke meg å spørre om å ta en selfie med ham, det blir inngripende føler jeg. Det holder at han er naboen min ^^, Jeg har hatt en kjendisnabo, jeg også. Etter dette håper jeg at jeg aldri, aldri noen sinne får en kjendis som nabo igjen. Folk som ser noe spesielt ved en "kjendis" har enten ikke fylt 12 år enda, eller de er rett og slett patetiske. Anonymkode: 968c3...5c6 3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #13 Skrevet 23. september 2021 Ja, er vel bare å spørre Anonymkode: 6a4bb...7a4
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #14 Skrevet 23. september 2021 Helst ikke på treningssenteret eller butikken eller sånt. De vil helst komme gjennom programmet sitt og bli ferdige uten forstyrrelser, de har vel sikkert mer enn nok av annet å gjøre etterpå. Anonymkode: e4625...798 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #15 Skrevet 24. september 2021 8 hours ago, AnonymBruker said: Jajaja, jeg er fjortis. Meeen, det har seg slik at en (b-)kjendis-kjekkas trener på samme treningsstudio som meg (har aldri sett ham der selv, men følger ham på insta). Hadde jeg truffet ham tilfeldig på gata, hadde jeg bedt om selfie.😁 Men er det innafor å be om en selfie på treningssenteret, om jeg treffer ham der en dag? Eller er det en plass man vil bli latt i fred? Kan nevnes at han legger ut endel stories på insta mens han trener, så han er ikke flau for å bli tatt bilde av i denne sammenhengen. Anonymkode: 39eba...e36 Det jeg har markert med uthevet skrift, mener du at han legger ut bilder av selfies han tar med fans? I så fall, ja - da er det innafor. Da viser han at det er noe han synes er helt ok. Hvis du aldri har sett ham ta selfies på treningssenteret med fans, så ville jeg personlig aldri ønsket å spørre han om det. Det hadde virket respektløst og flaut. Anonymkode: 25752...1bb 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #16 Skrevet 24. september 2021 Hva er egentlig hensikten med selfies med kjendiser? "Ååååå, se på meg, så heldig og lykkelig jeg er som har stått ved en C-kjendis i 5 sekunder." Greit nok når man er 12 år og vifter med autografblokken, men føles det ikke litt barnslig når man blir eldre? Anonymkode: 968c3...5c6 3
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #17 Skrevet 24. september 2021 Nei, la han være i fred, gjett om han er lei sånne som skal ha selfies osv 🙈 Anonymkode: b2633...434 3
Miranda Bailey Skrevet 24. september 2021 #18 Skrevet 24. september 2021 Jeg vil anta at han er på treningssenteret for å trene, ikke for å ha meet up. Om det er veldig viktig for deg å få et bilde med denne personen så kan du oppsøke han i arbeidstiden hans. 1
venus24 Skrevet 24. september 2021 #19 Skrevet 24. september 2021 Jeg tenker treningssenter er et sted man bør få være i fred, uansett kjendisstatus. 3
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #20 Skrevet 24. september 2021 I motsetning til en del andre her så kan godt forstå at noen synes det er stas med bilde av seg selv med en kjendis. Slik har det jo alltid vært. Derimot så synes jeg du skal la det ligge siden du jo risikerer å treffe ham ofte siden dere trener samme sted. Og hva om han sier nei? Da vil han kanskje alltid se på deg som hun som maste om selfie i treningstiden hans. Anonymkode: e05d7...afd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå