Gå til innhold

Blir kåt av å se trente menn på treningssenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hvorfor, men blir så kåt av det. Har noen "favoritter" som lyser opp treningen når de er der.. Flørter ikke med de eller noe, men gir de noen blikk i ny og ne. Senteret her jeg trener er det også felles badstue i et felles-område, såå mye pent på å der blant menn.

Flere som har det som meg?

Ja, jeg er veldig glad i trente menn med muskler 😇😍

Anonymkode: d2085...2c8

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil tro de aller fleste har tenkt det samme.

Men jeg hang meg opp i noe annet. Felles badstue? Det har jeg aldri vært borti i Norge. Hvilket treningssenter er det her?

• Liker 1
Skrevet

Kanskje du har en liten fetisj for det😁

Skrevet

Jeg blir kåt av menn i treningstøy, så skjønner deg godt. De ser sunne og spreke ut, tror det er det som gjør det. 

Anonymkode: 010d0...785

• Liker 1
Skrevet

Jeg er sikker på at jeg ville ha blitt kåt av å se veltrente menn på treningssenteret dersom jeg bare hang rundt og glante på dem istedet for å trene når jeg var der. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg får noen blikk på trening av det motsatte kjønn og det er bare hyggelig og naturlig! Uønsket oppmerksomhet er jo alltid slitsomt men heldigvis skjer det ikke ofte!

Skrevet

Unngår faktisk å trene når jeg har eggløsning. Det blir for mye. 😂

Skrevet

Kaster ut en brannfakkel men, Derfor er det bra at noen treningssentere har egne rom for kvinner og menn. Utrolig slitsomt og ekkelt og få blikk på seg heletiden når en ønsker og trene I fred og ro.

Ts du får finne deg en mann/kvinne som kan gi deg det du trenger så blir du sikkert bedre. 

Anonymkode: 01227...ee6

• Liker 2
Skrevet

Jeg har jo en slags sex-drift selv, men jeg er typen som lukker døra når jeg tar av meg sokkene. Om noen skulle titte inn gjennom vinduet derimot bryr jeg meg lite om. Jeg har gjort mitt. Dette med sikling på trengssentre blir derfor litt unaturlig for meg. Men tenke har man heldigvis lov til, eller man hadde ihvertfall lov til det før?

Skrevet

Tror aldri jeg har blitt kåt bare av å se på noen i en ikke-seksuell setting. Jeg synes mange menn på treningssenteret er attraktive og pene å se på, men blir ikke opphisset liksom. Ikke noe galt med det, bare pass på å les kroppsspråk. Er ikke alle som setter pris på å få masse blikk når de trener. 

Skrevet
Miranda Bailey skrev (23 minutter siden):

Tror aldri jeg har blitt kåt bare av å se på noen i en ikke-seksuell setting. Jeg synes mange menn på treningssenteret er attraktive og pene å se på, men blir ikke opphisset liksom.

Samme her

Anonymkode: cd8c7...572

• 1 måned senere...
Skrevet
Miranda Bailey skrev (På 27.9.2021 den 4.37):

Tror aldri jeg har blitt kåt bare av å se på noen i en ikke-seksuell setting. Jeg synes mange menn på treningssenteret er attraktive og pene å se på, men blir ikke opphisset liksom. Ikke noe galt med det, bare pass på å les kroppsspråk. Er ikke alle som setter pris på å få masse blikk når de trener. 

Slik har jeg det også overfor kvinner. Jeg har aldri fått ereksjon av å se sexy kvinner på et treningssenter, bare en halvstiv en. Det er noe med settingen. Men jeg kjenner i hele kroppen at jeg blir kåt og får skikkelig perverse tanker, som å se dem for meg i dusjen etterpå, at de onanerer osv. Blir veldig tent på å trene utrolig nok, gutser skikkelig! Bra utgangspunkt for å sette pers på benken dersom jeg akkurat har sett ei deilig bollemus i tights spasere forbi. Motivational art kan en kalle det 🏋️‍♂️

Anonymkode: 85b2e...1df

Skrevet

Jeg blir grisekåt av jenter med flat mage i magetopp på treningssenteret.

Runker så fort jeg kommer hjem.

Anonymkode: 77e5c...93a

Skrevet
On 10/29/2021 at 12:19 PM, AnonymBruker said:

Slik har jeg det også overfor kvinner. Jeg har aldri fått ereksjon av å se sexy kvinner på et treningssenter, bare en halvstiv en. Det er noe med settingen. Men jeg kjenner i hele kroppen at jeg blir kåt og får skikkelig perverse tanker, som å se dem for meg i dusjen etterpå, at de onanerer osv. Blir veldig tent på å trene utrolig nok, gutser skikkelig! Bra utgangspunkt for å sette pers på benken dersom jeg akkurat har sett ei deilig bollemus i tights spasere forbi. Motivational art kan en kalle det 🏋️‍♂️

Anonymkode: 85b2e...1df

Det er jo fordi jentene på treningsenteret som regel er unge og deilige. Kanskje ikke så rart man blir kåt. 

men bra for deg TS. Ingenting å veien med å bli kåt av menn du ser på trening. Siden du er kvinne og kan få sex på 2-3 min så får du benyttet deg av muligheten å knulle noen av dem på toalettet 😎

Anonymkode: 138f5...b31

Skrevet

Jeg blir absolutt ikke kåt bare av å se trente kropper. Min tenning går via hjernen - altså fra hodet og nedover. Kropp og muskler gir ingen tenning i seg selv.

Anonymkode: 492b6...836

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg blir absolutt ikke kåt bare av å se trente kropper. Min tenning går via hjernen - altså fra hodet og nedover. Kropp og muskler gir ingen tenning i seg selv.

Anonymkode: 492b6...836

Ok. Som oftest er de som prøver seg på en vri om at de tenner på intellektet egentlig de som ikke har anledning til å få de som de finner fysisk attraktiv. Og derav setter opp en slags forsvarsmekanisme ovenfor seg selv om at man tenner på andre ting. Det finnes en minimal minoritet som har en seksuell orientering som gjør at man ikke tenner på fysisk attraksjon, men du er nok neppe en av de. 

Anonymkode: 138f5...b31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...